// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

بسته الحاقی The Good, The Bad and The Augmented بازی The Surge معرفی شد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو با انتشار تریلری از بسته الحاقی جدید بازی The Surge با نام The Good, The Bad and The Augmented رونمایی کرد.

در حالی که طرفداران بازی‌های وسترن منتظر عرضه بازی Red Dead Redemption 2 و بازی استراتژی Desperados 3 هستند، سازندگان در استودیو دک 13 (Deck 13) محتوای دیگری برای علاقه‌مندان به بازی‌های غرب وحشی در نظر گرفته‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) اعلام کرد که جدیدترین بسته الحاقی بازی The Surge با نام The Good, The Bad and The Augmented قصد دارد کاربران را به دوران وسترن ببرد. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری از این محتوا منتشر کردند و همانطور که از نام آن پیدا است شاهد محتوای غرب وحشی در‌آن هستیم.

بسته الحاقی The Good, The Bad and The Augmented آخرین محتوای دانلودی پس از The Cutting Edge است که در بهار گذشته منتشر شده بود. محتوای جدید به کاربران اجازه می‌دهد در حالی که سفر خود را در محیط رها شده CREO‌ آغاز می‌کنند در آن سو در تم وسترن به نبرد با Dr. Riscboter بروند. چالش‌های مختلفی در این بسته گنجانده شده است که در کنار ۳۰ قطعه جدید تجهیزات به دست کاربران می‌رسد. در آن سو تنظیمات جدیدی نیز برای شخصی‌سازی روند بازی ضمیمه این محتوا شده است.

بازی اکشن و نقش‌ آفرینی The Surge هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و محتوای The Good, The Bad and The Augmented در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر ماه) به پلتفرم‌های یاد شده راه پیدا می‌کند. نسخه دوم این سری یعنی بازی The Surge 2 هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد و سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر بسته الحاقی The Good, The Bad and The Augmented بازی The Surge را تماشا کنید و در انتهای صفحه، نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Surge در طی نقد و بررسی در زومجی توانست نمره ۷ را به خود اختصاص دهد. برای مشاهده بررسی کامل می‌توانید به صفحه نقد آن مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

مهم‌ترین دستاورد استودیو دک ۱۳ در ارتباط با بازی The Surge، ارائه تجربه‌ای است که دیگر نمی‌توان آن را یک تقلید صرف از بازی‌هایی مانند Dark Souls دانست. با اینکه بازی The Surge مشکلاتی مخصوصا از بعد داستانی دارد، اما در کل تجربه‌ای است که بازی کردن آن لذت خاص خودش را داشته و مخصوصا برای افرادی که به دلیل درجه سختی بالای سری سولز از بازی کردن آن محروم مانده‌اند، لذت‌بخش است. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده