// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

DLC رایگان بازی The Surge با نام Cutting Edge منتشر شد

استودیو Deck 13 با انتشار بسته الحاقی Cutting Edge بازی The Surge، محتوای رایگانی را به دست کاربران این بازی رساند.

استودیو دک13 (Deck 13) و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) پس از عرضه بازی The Surge روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، تا به امروز با آپدیت‌های مکرر و بسته‌های الحقی پولی و رایگان، به پشتیبانی کردن از آن ادامه داده‌اند. بر طبق جدیدترین اخبار بازی، سازندگان بازی محتوای رایگان دیگری با نام Cutting Edge DLC را که شامل سلاح‌ها، زره‌ها و دشمنان جدید می‌شود، برای بازی منتشر کرده‌اند.

۳ مجموعه زره‌ جدید با نام‌های Angel، The Asclepius و The Nano Ward در دسترس کاربران قرار گرفته است که با پوشیدن تمامی قطعات می‌تواند قدرت کاراکتر را افزایش دهد. آرمور Angel برای استفاده از آن در فضا در نظر گرفته شده است اما روی زمین می‌تواند به کاراکتر سرعت ضربات زیاد و همچنین انرژی بیشتری ببخشد. در آن سو آیتم The Asclepiusis برای نفرات کهنه‌کار نظامی توسعه یافته است و می‌تواند نوار سلامتی را به طور خودکار احیا کند. در انتها، Nano Ward با تکنولوژی مدرن می‌تواند کاراکتر شما را از آسیب در مقابل انفجار‌های قوی در امان نگه دارد.

در مورد سلاح‌ها نیز شاهد آیتم‌های جدیدی همچون Dark Star، Engelhard و Last Aid هستیم. در حالی که Dark Star از ویژگی‌های بارزی برخوردار است در آن سو Engelhart سلاح بسیار گرمی است که می‌تواند دشمنان را بسوزاند اما در صورت بی‌احتیاطی نیز می‌تواند به کاراکتر شما آسیب وارد کند. از طرفی Last Aid بر پایه ابزار تیز و بُرنده ساخته شده است، که تیر آن می‌توانید از بدن دشمنان عبور کند. تمامی سلاح‌ها و آرمور‌های جدید به همراه شش دشمن تازه در بازی هم اکنون در دسترس است و کاربران می‌توانند با مراجعه به مناطقی همچون Abandoned Production Factory، Excutive Forum و Nucleus آنها را به دست بیاورند.

در عکس‌های منتشر شده که در پایین تعبیه شده‌اند، می‌توانید به آیتم‌های جدید نگاهی بیاندازید. بازی The Surge و DLC رایگان Cutting Edge هم اکنون برای کاربران PS4، Xbox One و کامپیوتر این بازی در دسترس است. اگر از طرفداران نسخه اول این بازی هستید باید بدانید که نسخه دوم آن یعنی The Surge 2 برای عرضه در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است.

 The Surge

بازی The Surge در طی نقد و بررسی در زومجی توانست نمره ۷ را به خود اختصاص دهد. برای مشاهده بررسی کامل می‌توانید به صفحه نقد آن مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

مهم‌ترین دستاورد استودیو دک ۱۳ در ارتباط با بازی The Surge، ارائه تجربه‌ای است که دیگر نمی‌توان آن را یک تقلید صرف از بازی‌هایی مانند Dark Souls دانست. با اینکه بازی The Surge مشکلاتی مخصوصا از بعد داستانی دارد، اما در کل تجربه‌ای است که بازی کردن آن لذت خاص خودش را داشته و مخصوصا برای افرادی که به دلیل درجه سختی بالای سری سولز از بازی کردن آن محروم مانده‌اند، لذت‌بخش است. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده