نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴

بازی The Surge 2 معرفی شد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو و استودیو دک 13 اعلام کردند که برای توسعه بازی The Surge 2 با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو و استودیو دک 13 از همکاری دوباره برای توسعه بازی The Surge 2 خبر دادند. در بازی The Surge 2 بازیکنان به لطف طراحی‌های بلندپروازانه، مبارزات خشن و سیستم هدف‌گیری گسترش یافته به مجموعه‌ای از توانایی‌های مختلف و مهمات بیشتر برای غلبه بر دشمنان و باس‌های جدید نیاز خواهند داشت. این بازی در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر می‌شود.

متن کامل بیانیه‌ی مطبوعاتی:

ما هیجان‌زده‌‌ایم که اعلام کنیم بازی The Surge 2 در حال توسعه است. پس از موفقیت بازی The Surge، اثر هاردکور اکشن نقش‌آفرینی ما که در اردیبهشت‌ماه (می ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شد، خوشحالیم که اعلام کنیم کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو و استودیو دک 13 برای توسعه بازی The Surge 2 همکاری تازه‌ای آغاز کرده‌اند که برای انتشار در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌ها و پی‌سی برنامه‌ریزی شده است.

بازی The Surge 2 مواردی نظیر مبارزات هاردکور منحصربه‌فرد، سیستم هدف‌گیری پویا و جریان عمیق پیشرفت کاراکتر که در نسخه اول بازی مورد توجه طرفداران و منتقدان بود را حفظ می‌کند. این بازی در یک محیط کاملا جدید اتفاق می‌افتد؛ یک شهر ویرانه با طراحی‌های بزرگتر و جاه‌طلبانه که ساخت آن به وسیله موتور ارتقا و بهبودیافته استودیو دک 13 امکان‌پذیر شد. مبارزات بازی The Surge 2 به لطف سیستم هدف‌گیری گسترش‌یافته بیشتر از همیشه تاکتیکی و خشن دنبال می‌شود. به علاوه توانایی‌ها، اسلحه‌ها، ایمپلنت‌ها و پهبادهای جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کاراکتر خود را مجهز کرده و در نبرد خود علیه دشمنان و باس‌های جدید از آنها استفاده کند.

در رویداد مطبوعاتی سالانه فوکوس هوم اینتراکتیو در تاریخ هجدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه (۸-۷ فوریه) در پاریس اطلاعات بیشتری از بازی The Surge 2 منتشر خواهد شد. همچنین استودیو دک 13 نیز صحبت‌هایی را در خصوص این بازی ارائه می‌کند و تنها برای ارائه اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده