نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶

نسخه جدید بازی Desperados معرفی شد [گیمزکام 2018]

کمپانی THQ Nordic در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 نسخه جدیدی از سری Desperados معرفی کرد. 

Desperados یکی از بازی‌های قدیمی در سبک تاکتیکی است که مخصوصا نسخه اول آن کیفیت بسیار بالایی داشت و به همین دلیل هم مورد استقبال خوبی در زمان انتشارش قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، کمپانی THQ Nordic، نسخه جدیدی از این مجموعه را با نام Desperados معرفی کرده است. دلیل اینکه این نسخه شماره یا پسوند خاصی ندارد، این است که بازی یک نوع ریبوت برای اولین نسخه این مجموعه یعنی Desperados: Wanted Dead or Alive به شمار می‌رود که در سال ۲۰۰۱ منتشر شده بود. 

نسخه جدید Desperados توسط استودیو Mimimi، سازنده بازی‌هایی چون Shadow Tactics، ساخته می‌شود که با توجه به عملکرد درخشان آن‌ها در ساخت بازی تاکتیکی، به نظر می‌رسد گزینه بسیار مناسبی برای بازی ساخت Desperados باشند. سازندگان هنوز اطلاعات خیلی زیادی از این بازی منتشر نکرده‌اند اما گفته شده که در Desperados، شاهد بازگشت یک سری از شخصیت‌های قدیمی مجموعه و همچنین حضور چند کاراکتر جدید خواهیم بود. این بازی قرار است برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. 

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید. البته برای تماشای نسخه کامل‌تر این تریلر بهتر است به یوتیوب مراجعه کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده