نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷

اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Luke Cage منتشر شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) را منتشر کردند.

در اسفند سال گذشته، اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال لوک کیج منتشر شد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فصل دوم این سریال مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Luke Cage را منتشر کرده‌اند. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از فصل دوم این سریال هستیم و در آن با شخصیت شرور و منفی آن آشنا می‌شویم. این شخصیت در واقع Bushmaster نام دارد که در نظر دارد تا لوک کیج را شکست دهد و محله هارلم را به تحت کنترل خود در بیاورد. حال لوک کیج باید در برابر این شخصیت که از نظر توانایی شباهت بسیار زیادی به او دارد؛ اما بسیار قدرتمندتر است، قرار بگیرد و راهی را برای شکست دادن او پیدا کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، مارول و نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Luke Cage را نیز منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Luke Cage Poster

مایک کولتر در نقش لوک کیج، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، تئو روسی در نقش شیدز، الفری وودارد در نقش ماریا دیلارد، رزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، مصطفی شکیر در نقش جان مک‌ایور (Bushmaster)، آنابلا شورا در نقش روزالی کاربونه و گابریل دنیس در نقش تیلدا جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Luke Cage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، شخصیت دنی رند ملقب به آیرون فیست با بازی فین جونز، نیز قرار است حضور کوتاهی را در فصل دوم این سریال داشته باشد. کار ساخت فصل دوم سریال Luke Cage مانند فصل اول بر عهده چئو کوداری کوکر بوده است.

فصل دوم سریال Luke Cage که در ۱۳ قسمت تولیده شده، قرار است در تاریخ ۲۲ ماه ژوئن امسال (۱ تیر) از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. اکثر قسمت‌های فصل دوم این سریال را زنان کارگردانی کرده‌اند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده