نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

حضور آیرون فیست در فصل دوم سریال Luke Cage تایید شد

مارول و شبکه نت فلیکس تایید کردند که شخصیت دیگری از اعضای دیفندرز قرار است در فصل دوم سریال مورد انتظار لوک کیج (Luke Cage) حضور داشته باشد.

سال آینده میلادی قرار است سریال Luke Cage برای فصل دوم بازگردد و فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال در شهر نیویورک آمریکا ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور عضو دیگری از اعضای سریال The Defenders (دیفندرز) در فصل دوم این سریال تایید و اعلام شده است. مجله اینترتینمنت ویکلی اخیرا تصویر جدیدی از فصل دوم سریال Luke Cage را منتشر کرده است که این تصویر حضور شخصیت آیرون فیست با بازی فین جونز، را در فصل دوم این سریال تایید می‌کند. در این تصویر شخصیت لوک کیج با بازی مایک کولتر در برابر آیرون فیست دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Iron Fist in Luke Cage Season 2

با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد حضور شخصیت آیرون فیست در فصل دوم سریال Luke Cage منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که ظاهر این شخصیت نسبت به دو حضور قبلی او در سریال‌های مارول کمی تغییر کرده است. با این حال، ممکن است که دنی رند تنها یک حضور کوتاه را در فصل دوم سریال Luke Cage داشته باشد، اما کار گروهی این دو شخصیت می‌تواند به جذابیت سریال کمک کند و این احتمال وجود دارد که لوک کیج کمی از توانایی‌های آیرون فیست نیز استفاده کند و بار دیگر شاهد کار گروهی این دو شخصیت باشیم. 

تاکنون حضور در نقش لوک کیج، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، تئو روسی در نقش شیدز، الفری وودارد در نقش ماریا دیلارد، رزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، مصطفی شکیر در نقش جان مک‌ایور و گابریل دنیس در نقش تیلدا جانسون، در فصل دوم سریال Luke Cage تایید شده است. این سریال قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت فلیکس منتشر شود. علاوه بر این، سریال Iron Fist نیز برای فصل دوم تمدید شده است.

جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ، تام پلفری در نقش وارد میچم، جسیکا استروپ در نقش جوی میچم و ساشا داوان در نقش داووس، در فصل دوم سریال Iron Fist حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین ریون متزنر جانشین اسکات باک برای ساخت فصل دوم این سریال شده است. فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Iron Fist از ماه دسامبر امسال (آذر-دی) آغاز خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده