نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

اولین تیزر از فصل دوم سریال Luke Cage منتشر شد

به‌تازگی اولین تیزر از فصل دوم یکی از مورد انتظارترین مجموعه‌های شبکه نتفلیکس یعنی سریال لوک کیج (Luke Cage) به همراه تاریخ آغاز پخش آن منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس به‌تازگی تیزر بسیار کوتاهی از فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) منتشر کرده است. این شبکه علاوه بر انتشار این تصویر، تاریخ آغاز پخش فصل دوم این مجموعه تلویزیونی مورد انتظار را هم اعلام کرده است. براساس تاریخ درج‌شده در این کلیپ، مایک کولتر قرار است در ۲۲ ماه ژوئن سال جاری (۱ تیر ۱۳۹۷) در قالب نقش شخصیت محافظ محله هارلم که یکی از محله‌های شهر نیویورک است، بازگردد. شما در انتهای همین پست می‌توانید این کلیپ را مشاهده یا دانلود کنید.

این تیزر بسیار کوتاه، هیچ نشانه یا جزئیاتی را از داستان فیلمنامه فصل دوم این سریال فاش نمی‌کند. همچنین درون این کلیپ، ما چهره هیچ بازیگر و شخصیت جدیدی را مشاهده نمی‌کنیم. با این حال، ما در تمام طول مدت تماشای این تیزر، صدای شخصیت پاور من را می‌شنویم. او در این تیزر، خود را وارد شرایط بسیار سختی می‌کند و نشان می‌دهد که در هیچ شرایطی آسیب نمی‌بیند. همچنین در این کلیپ ما شاهد به نمایش درآمدن صحنه‌های اکشن بسیار جذابی از لوک کیج هستیم که در حال پاکسازی محله خود و برقراری امنیت برای ساکنان آن است.

بیشتر طرفداران و بینندگان این مجموعه تصور می‌کنند که فصل اول سریال لوک کیج کار خود را خیلی خوب آغاز کرد، اما در طی پنج یا شش قسمت آخر، کمی دچار کاهش کیفیت شد که برای برخی طرفداران خیلی قابل توجه و قابل تشخیص بود. با این تفاسیر امیدواریم که در فصل دوم شاهد چنین افت کیفیتی نبوده و به طور مداوم شاهد افزایش کیفیت آن در قسمت‌های جدید باشیم.

دانلود از آپارات


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده