نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵

حضور بازیگر سریال The Sopranos در فصل دوم سریال Luke Cage تایید شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس از اضافه شدن بازیگر سریال The Sopranos به جمع بازیگران فصل دوم سریال Luke Cage خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس (Netflix) و بخش تلویزیونی مارول (Marvel) از حضور بازیگری دیگری در نقش شرور و منفی فصل دوم سریال لوک کیج (Luke Cage) خبر داده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، آنابلا شورا، بازیگر سریال The Sopranos (سوپرانوز) و فیلم‌هایی چون فیلم The Hand That Rocks the Cradle، فیلم Jungle Fever (تب جنگل) و فیلم Internal Affairs (امور داخلی)، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Luke Cage اضافه شده و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی روزالی کاربونه را در ماجراجویی جدید شخصیت لوک کیج بازی کند. این شخصیت در اصل یکی از رهبران گروه‌های مافیایی دنیای کمیک شخصیت پانیشر (The Punisher) است. طبق توصیفات منتشر شده، کاربونه رهبری یکی از قدرتمندترین گروه‌هایی مافیایی در مرکز شهر را بر عهده دارد که به دنبال گسترش شبکه خود تا محله هارلم است. چئو کوداری کوکر، شورانر سریال Luke Cage در مورد اضافه شدن شورا به فصل دوم این سریال گفت:

من از طرفداران پروپاقرص فیلم Jungle Fever به کارگردانی اسپایک لی بودم و بدون هیچ شوخی آنابلا شورا قرار است نقش روزالی کاربونه را در فصل دوم سریال Luke Cage بازی کند. شما ممکن است او را هیچوقت در نقش یک گانگستر ندیده باشید؛ اما بازی درخشان او در نقش گلوریا تریلو در فصل سوم سریال The Sopranos را تماشا کنید. من بسیار از معرفی او در دنیای مارول و سریال Luke Cage خوشحال هستم.

شورا قرار است در فصل دوم سریال Glow (درخشان)، دیگر سریال شبکه نت‌فلیکس، نیز حضور داشته باشد. علاوه بر شورا، مایک کولتر در نقش لوک کیج، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، تئو روسی در نقش شیدز، الفری وودارد در نقش ماریا دیلارد، رزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، مصطفی شکیر در نقش جان مک‌ایور و گابریل دنیس در نقش تیلدا جانسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Luke Cage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مارول اخیرا اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال لوک کیج را منتشر کرده است.

فصل دوم سریال Luke Cage قرار است در تاریخ ۲۲ ماه ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده