نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷

تریلر رسمی جدید انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شد

همانطور که شرکت انیمیشن سازی پیکسار وعده داده بود، امروز تریلر رسمی جدیدی از انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شده است.

شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی اخیرا پوستر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2) را منتشر و اعلام کردند که تریلر رسمی جدید این انیمیشن مورد انتظار امروز منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) منتشر شده است. همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، امروز تریلر جدیدی از انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری از قسمت جدید انیمیشن شگفت انگیزان هستیم. همانطور که انتظار می‌رفت، در این تریلر مشاهده می‌کنیم که الاستیگرل به دنیای ابرقهرمانی و مبارزه با جرم و جنایت بازگشته است؛ اما باب پار، شوهرش، در خانه جدیدشان در حال نگهداری از فرزندانشان است که در طول آن با مشکلات زیادی از جمله مشکلات نوجوانی دخترش و کشف قدرت‌های جک جک مواجه است. با این حال، در پایان تریلر شاهد اتحاد دوباره خانواده پار و بازگشت فروزون به دنیای ابرقهرمانی هستیم. همچنین در این تریلر کمی با شخصیت منفی این قسمت بیشتر آشنا می‌شویم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ماه آبان سال گذشته، پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن The Incredibles 2 را منتشر کرد. پس از آن، این شرکت اولین تبلیغ تلویزیونی این انیمیشن مورد انتظار را منتشر کرد. ماه بهمن سال گذشته نیز پیکسار اولین تریلر رسمی انیمیشن Incredibles 2 را منتشر کرد. همچنین می‌دانیم که انیمیشن The Incredibles 2 قرار است تنها لحظات کوتاهی پس از پایان انیمیشن اول آغاز شود. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن The Incredibles، بوده است. 

کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده