نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تصاویر مفهومی انیمیشن The Incredibles 2 صداپیشگان آن را معرفی کرد

کمپانی والت دیزنی و پیکسار با انتشار تصاویر مفهومی جدید، فهرست رسمی صداپیشگان انیمیشن The Incredibles 2 را تایید کردند.

ماه آبان امسال، کمپانی پیکسار (Pixar) سرانجام اولین تیزر تریلر انیمیشن مورد انتظار شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پیکسار و والت دیزنی با انتشار تصاویر مفهومی از این انیمیشن، فهرست رسمی صداپیشگان و شخصیت‌های جدید آن را معرفی و اعلام کردند. در این تصاویر مفهومی شاهد معرفی صداپیشگان خانواده پار به‌همراه دوستان و متحدانش هستیم که تقریبا تمام صداپیشگان قبلی برای این انیمیشن بازگشته‌اند. همچنین شخصیت‌های باب ادنکیرک و کاترین کینر که حضور آن‌ها پیش از این در انیمیشن The Incredibles 2 تایید شده بود نیز معرفی شدند. علاوه بر این، سوفیا بوش، ایزابلا روسلینی و جاناتان بانکز، سه بازیگر جدیدی هستند که حضور آن‌ها به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن تایید شده است. شما در ادامه می‌توانید فهرست کامل صداپیشگان به‌همراه تصاویر مفهومی آن‌ها را مشاهده کنید:

هلن پار ملقب به الاستیگرل با صداپیشگی هالی هانتر

The Incredibles 2

دنیا او را با نام الاستیگرل می‌شناسد که با پوشیدن لباس ابرقهرمانی، به‌همراه شوهرش باب روزها به مبارزه با جرم و جنایت می‌پردازد، اما زمانی که او رهبری کمپین بازگشت گروه Supers را بر عهده می‌گیرد، دوباره در کانون توجهات قرار می‌گیرد. او متوجه می‌شود که هنوز هم انعطاف‌پذیری خود را حفظ کرده و می‌تواند به هر شکلی دربیاید و مرموزترین رازهای دنیا را حل کند. این خبر خوبی است؛ چرا که تبه‌کاری دیده شده که آن‌ها هرگز مثل او را ندیده‌اند.

باب پار ملقب به آقای شگفت‌انگیز با صداپیشگی کریگ تی. نلسن

The Incredibles 2

روزگاری آقای شگفت‌انگیز محبوبیت زیادی داشت و قدرت فوق‌العاده او به‌تنهایی باعث شکست مجرمان می‌شد. از آنجایی که فعالیت گروه Supers غیر قانونی شده بود، باب اغلب در مورد فعالیت‌هایش به خانواده‌اش از جمله هلن، دروغ می‌گفت. با این حال،‌ هلن از او دعوت کرد که به این کمپین بپیوندد تا آن‌ها بتوانند جو عمومی در مورد گروه Supers را تغییر دهند و کمی این جو را مثبت‌تر و بهتر کنند. همچنین باب باید خانواده خود را که اعضای آن مجموعه‌ای از قدرت‌های فوق‌العاده و متفاوت هستند، مدیریت کند.

ویولت پار با صداپیشگی سارا واول

The Incredibles 2

ویولت اولین فرزند خانواده پار است که یک نوجوان ۱۴ ساله باهوش و درونگرا است که کاملا با جمعیت عادی سازگار نیست. به طور کلی از نظر اجتماعی، او بی دست و پا است و کاملا رک و نیش‌دار صحبت می‌کند. ویولت کاملا دوران نوجوانی را سپری می‌کند. او نیز دارای قدرت فوق‌العاده‌ای برای فعالیت مخفیانه است و می‌تواند نامرئی شود و می‌تواند با قدرتش یک نیروی کروی شکل را تشکیل بدهد. با وجود این توانایی، اما او نمی‌تواند به خانواده‌اش برای مبارزه با جرم و جنایت کمک کند.

دش پار با صداپیشگی هاک میلنر

The Incredibles 2

یک پسربچه ۱۰ ساله و کنجکاو که قدرت فوق‌العاده او، سرعت باورنکردنی‌اش است. او حس دلپذیری از ماجراجویی دارد و انرژی بی حد و حصری نیز در درون او دیده می‌شود. او دوست دارد و می‌خواهد که چیزی بیشتر از مهارت‌های خاص خود را نشان دهد و با مجرمان و افراد شرور مبارزه کند و درک نمی‌کند که چرا باید قدرت فوق‌العاده خود را مثل یک راز مخفی کند.

لوسیوس بست ملقب به فروزون با صداپیشگی ساموئل ال جکسون

The Incredibles 2

فروزون نه‌تنها بهترین دوست باب است، بلکه او همکار سابق باب با قدرت‌های فوق‌العاده نیز هست. او می‌تواند تنها با یک اشاره یخ تولید کند. اما زمانی که لوسیوس در قالب فروزون با جرم و جنایت مبارزه نمی‌کند، به زندگی عادی خود ادامه می‌دهد. او خیلی سریع به این زندگی عادت کرده و شوخی‌های بامزه و فوق‌العاده‌ای را می‌گوید و نمی‌خواهد به این موضوع فکر کند که دوباره می‌تواند لباس ابرقهرمانی‌اش را بپوشد و به بازگشت گروه Supers کمک کند.

ادنا مد با صداپیشگی برد برد

The Incredibles 2

دارای توانایی طراحی بی عیب و نقص، درک فوق‌العاده از فناوری نوین و مهارت‌های بی‌نظیر است. او با چشم‌انداز خلاقانه‌اش، به دنبال بازگشت گروه Supers است و حتی به دنبال طراحی لباس‌های جدید و پیشرفته برای آن‌ها است. او شخصیتی کوچک و قدرتمند است و مشتریانش را مثل خانواده‌اش دوست دارد.

وینستون دور با صداپیشگی باب ادنکیرک

The Incredibles 2

او رهبری یک شرکت مخابراتی در سطح جهانی را به‌همراه خواهرش «اولین» که یک نابغه است، بر عهده دارد. وینستون فوق‌العاده ثروتمند، باهوش و بامزه است و در هر کاری که انجام می‌دهد، می‌خواهد بزرگترین و بهترین باشد. وینستون شیفته گروه Supers است. او پشتیبان جدید گروه Supers برای بازگشت آن‌ها است و قرار است به این گروه کمک کند تا جو عمومی در مورد آن‌ها تغییر کند.

اولین دور با صداپیشگی کاترین کینر

The Incredibles 2

او مغز متفکر کمپانی مخابراتی برادرش وینستون است و می‌داند که چگونه باید از فناوری استفاده کرد. او عاشق فناوری است و هرگز با مشکلی که نتواند آن را حل کند، مواجه نشده است.

ریک دیکر با صداپیشگی جاناتان بانکز

The Incredibles 2

او سرپرستی برنامه‌ Super Relocation Program را بر عهده دارد. این برنامه به خانواده پار کمک می‌کند که بتوانند هویت واقعی خود را حفظ کنند که هیچگاه کار آسانی برای آن‌ها نبوده است. اما ریک کار خود را حداقل تا زمانی که این برنامه تعطیل شود و همه پاریس را ترک کنند، بسیار جدی می‌گیرد.

ووید با صداپیشگی سوفیا بوش

The Incredibles 2

ووید یک جوان فوق‌العاده پرشور و از طرفداران سرسخت الاستیگرل است. قدرت و توانایی فوق‌العاده او این است که می‌تواند اشیا را هدایت، کنترل و دستکاری کند. او در اطراف اشیا حفره‌هایی ایجاد می‌کند که به نظر می‌رسد این اشیا ناپدید شده‌اند و می‌تواند مکان آن را در فضای محل تغییر دهد.

امباسدور با صداپیشگی ایزابلا روسلینی

The Incredibles 2

گروه Supers یک مدافع و سفیر خارجی را پیدا می‌کند که متعهد به پشتیبانی و قانونی کردن فعالیت‌های ابرقهرمانان است.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان)، بوده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده