نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

انتشار اولین تبلیغ تلویزیونی انیمیشن The Incredibles 2

در حاشیه مسابقات المپیک زمستانی، کمپانی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تبلیغ تلویزیونی انیمیشن The Incredibles 2 را منتشر کرده است.

ماه آبان امسال، کمپانی پیکسار (Pixar) سرانجام اولین تیزر تریلر انیمیشن مورد انتظار شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پیکسار و والت دیزنی اولین تبلیغ تلویزیونی این انیمیشن را منتشر کرده‌اند. این تبلیغ تلویزیونی در حاشیه مسابقات بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که در شهر پیونگ‌چانگ کره جنوبی برگزار می‌شود، منتشر شده و برای ساخت آن از این مسابقات الهام گرفته شده است. با وجود اینکه بخشی از این تبلیغ تلویزیونی را تصاویر غیر رسمی این انیمیشن تشکیل داده، اما در این ویدیو کوتاه شاهد تصاویر رسمی جدیدی از انیمیشن The Incredibles 2 نیز هستیم.

در این تصاویر، قهرمانان داستان را در حال مبارزه با شخصیت شرور و منفی آندرماینر (Underminer) مشاهده می‌کنیم که با توجه به اطلاعاتی که تابستان امسال جان لستر، رئیس سابق کمپانی پیکسار، منتشر کرد، این تصاویر احتمالا متعلق به اوایل این انیمیشن هستند. طبق گفته لستر، انیمیشن The Incredibles 2 تنها لحظات کوتاهی پس از پایان انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) آغاز خواهد شد که در آن خانواده پار آماده مبارزه با شخصیت شرور آندرماینر شده بودند و حال قرار است در قسمت دوم این انیمیشن شاهد مبارزه این خانواده با این شخصیت شرور باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین به نظر می‌رسد که قرار است در روز چهارشنبه تصاویر جدیدی از انیمیشن The Incredibles 2 نیز در حاشیه این مسابقات منتشر شود. انتظار می‌رود که پیکسار به‌زودی یک تریلر کامل از این انیمیشن را نیز منتشر کند. کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Incredibles 2 حضور خواهند داشت و به شخصیت‌های آن زندگی خواهند بخشید. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن The Incredibles، بوده است. 

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده