نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تریلر و تاریخ پخش فصل دوم سریال The Handmaid's Tale منتشر شد

شبکه هولو اولین تریلر فصل دوم سریال The Handmaid's Tale را منتشر و تاریخ شروع پخش فصل دوم این سریال را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو (Hulu) اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال تحسین شده سرگذشت ندیمه (The Handmaid's Tale) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر رسمی جدیدی از فصل دوم این سریال مورد انتظار و بسیار موفق هستیم. مدتی پیش وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، اولین تصاویر رسمی فصل دوم این سریال را منتشر کرده بود. طبق این تریلر و طبق گفته سازندگان سریال، فصل دوم سریال The Handmaid's Tale قرار است بسیار تاریک‌تر از فصل اول باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شبکه هولو پیش از این اعلام کرده بود که پخش فصل دوم سریال The Handmaid's Tale از ماه آوریل ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. حال شبکه هولو رسما تاریخ رسمی شروع پخش فصل دوم این سریال را تایید و اعلام کرده است. دو قسمت ابتدایی فصل دوم سریال The Handmaid's Tale قرار است در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۸ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) از شبکه هولو منتشر شود. پس از پخش دو قسمت ابتدایی فصل دوم این سریال، قسمت‌های باقیمانده فصل دوم سریال The Handmaid's Tale قرار است هر چهارشنبه از شبکه هولو منتشر شوند. فصل دوم این سریال در ۱۳ قسمت تولید شده است که در مقایسه با فصل اول، شاهد افزایش تعداد قسمت‌های آن بود‌ه‌ایم. فصل اول سریال The Handmaid's Tale در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شده بود.

فصل دوم سریال The Handmaid's Tale پس از اتفاقات فصل اول این سریال جریان خواهد داشت. در بخشی از فصل اول این سریال، عمه لیدیا گفت که گیلاد بخشی از درون شما است. حال در فصل دوم این سریال، افرد (Offred) و دیگر شخصیت‌های این سریال باید تسلیم این واقعیت شوند یا با آن مبارزه کنند. الیزابت ماس، جوزف فاینز، ایوان استراهاوسکی، الکسیز بلدل، آن داود، مکس مینگلا، سمیرا وایلی، او.تی. فاگبنلی، مدلین بروئر، آماندا بروگل، اور کارادین، تاتیانا جونز و کریستن گوتاسکی، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول سریال The Handmaid's Tale حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند که بخش زیادی از این بازیگران در فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت.

ساخت سریال The Handmaid's Tale بر عهده بروس میلر است و این سریال بر اساس رمان سرگذشت ندیمه اثر مارگارت اتوود، نویسنده برجسته کانادایی، تولید و از شبکه هولو منتشر می‌شود. بروس میلر، وارن لیتلفیلد، رید مورانو، دنیل ویلسن، فرن سیرز و آیلین چیکن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مارگارت اتوود و الیزابت ماس نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال The Handmaid's Tale حضور دارند. در مراسم گلدن گلوب 2018 که بامداد دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، این سریال توانست در دو بخش بهترین سریال درام و بهترین بازیگر زن در سریال درام برای الیزابت ماس، جایزه گلدن گلوب دریافت کند. علاوه بر این، در مراسم امی سال ۲۰۱۷ نیز این سریال موفق شده در ۸ بخش از جمله بهترین سریال درام و بهترین بازیگر زن در سریال درام، جایزه امی دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده