نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

اولین تصاویر فصل دوم سریال The Handmaid's Tale منتشر شد

شبکه هولو (Hulu) اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال تحسین شده سرگذشت ندیمه (The Handmaid's Tale) را منتشر کرد.

پس از موفقیت و دریافت جوایز مختلف از مراسمی چون گلدن گلوب و امی، حال بینندگان شبکه استریم هولو در انتظار پخش فصل دوم سریال The Handmaid's Tale هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل دوم این سریال منتشر شده است. این تصاویر توسط وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر شده‌اند و اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال The Handmaid's Tale با بازی الیزابت ماس، هستند. با این حال، تاکنون اطلاعات بیشتری از فصل دوم این سریال منتشر نشده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

The Handmaid’s Tale Season 2

The Handmaid’s Tale Season 2

فصل دوم سریال The Handmaid's Tale پس از اتفاقات فصل اول این سریال جریان خواهد داشت. در بخشی از فصل اول این سریال، عمه لیدیا گفت که گیلاد بخشی از درون شما است. حال در فصل دوم این سریال، افرد (Offred) و دیگر شخصیت‌های این سریال باید تسلیم این واقعیت شوند یا با آن مبارزه کنند. الیزابت ماس، جوزف فاینز، ایوان استراهاوسکی، الکسیز بلدل، آن داود، مکس مینگلا، سمیرا وایلی، او.تی. فاگبنلی، مدلین بروئر، آماندا بروگل، اور کارادین، تاتیانا جونز و کریستن گوتاسکی، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول سریال The Handmaid's Tale حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند که بخش زیادی از این بازیگران در فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت.

ساخت سریال The Handmaid's Tale بر عهده بروس میلر است و این سریال بر اساس رمان سرگذشت ندیمه اثر مارگارت اتوود، نویسنده برجسته کانادایی، تولید و از شبکه هولو منتشر می‌شود. بروس میلر، وارن لیتلفیلد، رید مورانو، دنیل ویلسن، فرن سیرز و آیلین چیکن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مارگارت اتوود و الیزابت ماس نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال The Handmaid's Tale حضور دارند. در مراسم گلدن گلوب 2018 که بامداد دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، این سریال توانست در دو بخش بهترین سریال درام و بهترین بازیگر زن در سریال درام برای الیزابت ماس، جایزه گلدن گلوب دریافت کند. علاوه بر این، در مراسم امی سال ۲۰۱۷ نیز این سریال موفق شده در ۸ بخش از جمله بهترین سریال درام و بهترین بازیگر زن در سریال درام، جایزه امی دریافت کند.

پخش فصل دوم سریال The Handmaid's Tale قرار است در تاریخ نامشخصی از ماه آوریل سال ۲۰۱۸ (فروردین یا اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷) از شبکه هولو آغاز شود. انتظار می‌رود که فصل دوم این سریال نیز مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده