نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

تیزر جدیدی از فصل هشتم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC تیزر تریلر جدیدی از فصل هشتم و مورد انتظار مردگان متحرک (The Walking Dead) را منتشر کرده است.

سریال The Walking Dead برای فصل هشتم اواخر این ماه باز خواهد گشت. حال شبکه AMC تیزر تریلر جدیدی از فصل هشتم این سریال مورد انتظار را منتشر کرده است. در این تریلر کوتاه، شاهد تصاویر جدیدی از فصل هشتم سریال The Walking Dead هستیم که در طی این ویدیو ریک با بازی اندرو لینکولن و مگی با بازی لورن کوهن، صحبت می‌کنند. نیروهای نیگان با بازی جفری دین مورگان، و دیگر گروه‌های این سریال نیز در این تریلر حضور دارند. این تریلر از یک جنگ حماسی بین این دو گروه خبر می‌دهد که انتظار می‌رود بخش مهمی از نیمه اول فصل هشتم سریال The Walking Dead به این موضوع اختصاص داده شده باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اواخر ماه تیر و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، شبکه AMC اولین تریلر فصل هشتم سریال The Walking Dead را منتشر کرده بود. همچنین در تیرماه امسال، یکی از بدلکاران این سریال در طی یک تمرین دچار حادثه‌ و آسیب‌دیدگی جدی‌ شد و در نهایت در بیمارستان دار فانی را وداع گفت. این اتفاق باعث توقف فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال The Walking Dead برای مدت کوتاهی شد. در این حادثه، جان برنكر از ارتفاعی حدودا ۹ متری روی یک سقف بتنی سقوط کرد و از ناحیه سر به‌شدت آسیب دید. پس از این حادثه، او به یک مرکز پزشکی در آتلانتا و بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد، اما برنکر ساعاتی پس از این سانحه، دار فانی را وداع گفت.

پخش هفتگی فصل هشتم سریال The Walking Dead از تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر) آغاز خواهد شد. قسمت آغازین فصل هشتم سریال The Walking Dead صدمین قسمت مجموعه مردگان متحرک خواهد بود. اسکات ام. گیمپل، سازنده سریال The Walking Dead در فصل هشتم این سریال نیز بازگشته است. در اردیبهشت امسال، اسکات ام. گیمپل در یک مصاحبه گفت که فصل هشتم این سریال ریتم‌ سریع‌تری را نسبت به فصل هفتم خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده