نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

اولین تریلر فصل هشتم سریال The Walking Dead

شبکه AMC اولین تریلر فصل هشتم سریال مورد انتظار مردگان متحرک (The Walking Dead) را منتشر کرد.

در حاشیه پنل سریال The Walking Dead در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2017 که جمعه شب برگزار شد، شبکه AMC اولین تریلر فصل هشتم این سریال را منتشر کرد. این تریلر با صدای نیگان آغاز می‌شود که در حال صحبت کردن با پدر گابریل است. زمان این تریلر کمی بیش از پنج دقیقه است که یک نگاه کلی و مناسب از فصل هشتم سریال The Walking Dead را ارائه می‌کند و خلاصه‌ای از اتفاقاتی را که قرار است در هشت قسمت اول فصل هشتم مشاهده کنیم، در این تریلر نسبتا طولانی می‌توان دید. بخش زیادی از تریلر بدون گفتن هیچ دیالوگی سپری می‌شود و تمرکز آن بیشتر روی جنگ بین نیروهای ریک و نیگان و خشونتی که در دنیای مردگان وجود دارد، است؛ اما پس از شنیدن صحبت‌های ریک و ازکیل، شاهد یک پایان بسیار جنجالی در این تریلر هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در صحنه پایانی تریلر فصل هشتم سریال The Walking Dead، شاهد حضور ریک روی تخت هستیم که به نظر می‌رسد برای مدتی طولانی بیهوش بوده و تازه به هوش آمده است. مکان این صحنه مشخص نیست و هنوز توضیحی در مورد این صحنه داده نشده است. پیش از نمایش این تریلر، بازیگران و تیم سازنده سریال به جان برنکر، بدلکار این سریال که مدتی پیش به علت یک حادثه در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هشتم سریال The Walking Dead دار فانی را وداع گفت، ادای احترام کردند. 

در اردیبهشت امسال، اسکات ام. گیمپل، سازنده سریال The Walking Dead در یک مصاحبه گفت که فصل هشتم این سریال ریتم‌ سریع‌تری را نسبت به فصل هفتم خواهد داشت. او در ادامه اضافه کرد که قهرمانان سریال در حال آماده شدن برای جنگ با نیگان و گروهش هستند. انتظار می‌رود بخش مهم و زیادی از فصل هشتم این سریال روی جنگ ریک با نیگان تمرکز داشته باشد. 

پخش هفتگی فصل هشتم سریال The Walking Dead از تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر) آغاز خواهد شد. قسمت آغازین فصل هشتم سریال The Walking Dead صدمین قسمت مجموعه مردگان متحرک خواهد بود. اسکات ام. گیمپل در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز بازخواهد گشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده