نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

تاریخ شروع پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead اعلام شد

شبکه AMC با انتشار پوستری تاریخ شروع پخش فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC رسما تاریخ شروع پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead را تایید و اعلام کرد. طبق پوستری که از این سریال محبوب زامبی-محور منتشر شده است، پخش هفتگی فصل هشتم سریال The Walking Dead از تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر) آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید اولین پوستر رسمی فصل هشتم این سریال را مشاهده کنید:

The Walking Dead Poster

پیش از این، گفته می‌شد که ممکن است پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead کمی دیرتر از حد معمول آغاز شود تا پخش هفتگی فصل سوم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) به پایان برسد؛ اما ظاهرا شبکه AMC در نظر دارد مانند نیمه اول فصل سوم، دو قسمت اول و دو قسمت پایانی نیمه دوم فصل سوم این سریال را در یک شب پخش کند. پنل سریال The Walking Dead در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال روز جمعه برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود اولین تریلر فصل هشتم این سریال در این پنل منتشر شود.

هفته گذشته، در پی آسیب‌دیدگی شدید و فوت یکی از بدلکاران در فیلمبرداری فصل هشتم سریال The Walking Dead، فیلمبرداری این سریال متوقف شد. این حادثه در یک تمرین پیش از فیلمبرداری اتفاق افتاده است که در پی آن جان برنکر از ارتفاعی حدودا ۹ متری روی یک سقف بتنی سقوط کرد و از ناحیه سر به‌شدت آسیب دید. پس از این حادثه، او به یک مرکز پزشکی در آتلانتا و بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. برنکر ساعاتی پس از این سانحه، دار فانی را وداع گفت. هنوز دلیل این حادثه اعلام نشده است، اما فیلمبرداری فصل هشتم سریال The Walking Dead پس از چند روز تعطیلی دوباره از سر گرفته شده است.

در اردیبهشت امسال، اسکات ام. گیمپل، سازنده سریال The Walking Dead در یک مصاحبه گفت که فصل هشتم این سریال ریتم‌ سریع‌تری را نسبت به فصل هفتم خواهد داشت. او در ادامه اضافه کرد که قهرمانان سریال در حال آماده شدن برای جنگ با نیگان و گروهش هستند. انتظار می‌رود بخش مهم و زیادی از فصل هشتم این سریال روی جنگ ریک با نیگان تمرکز داشته باشد. قسمت آغازین فصل هشتم سریال The Walking Dead، صدمین قسمت مجموعه مردگان متحرک خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده