نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری فصل هشتم سریال The Walking Dead پس از یک حادثه متوقف شد

در پی آسیب دیدگی شدید و فوت یکی از بدلکاران در فیلمبرداری فصل هشتم سریال The Walking Dead، فیلمبرداری این سریال متوقف شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در پی حادثه‌ و آسیب‌دیدگی جدی‌ای که برای جان برنكر، بدلکار سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) در محل فیلمبرداری و تولید فصل هشتم این سریال پیش آمد، شبکه AMC مراحل تولید و فیلمبرداری فصل هشتم این سریال را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این حادثه در یک تمرین پیش از فیلمبرداری اتفاق افتاده است که در پی آن برنکر از ارتفاعی حدودا ۹ متری روی یک سقف بتنی سقوط کرده و از ناحیه سر به‌شدت آسیب دیده است. پس از این حادثه، او به یک مرکز پزشکی در آتلانتا و بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. برنکر ساعاتی پس از این سانحه، دار فانی را وداع گفت.

 John Bernecker

یک منبع نزدیک به بیمارستان به ددلاین گفت که این بدلکار دچار مرگ مغزی شده بود و تنها با دستگاه زنده بود. سرانجام ساعاتی پس از این حادثه و پس از توافق با خانواده وی برای قطع دستگاه، برنکر در بیمارستان درگذشت. منابع نزدیک به سریال The Walking Dead به وب‌سایت ددلاین گفتند که برنکر و یک بازیگر در حال بازنگری یک صحنه مبارزه بودند که قرار بود با یک سقوط معمولی روی بالکن به پایان برسد، اما حین آن برنکر از ارتفاع ۹ متری روی یک سقف بتنی سقوط کرد و از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی جدی شد. گیل آنه هرد، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Walking Dead، در حمایت از این بدلکار با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود گفت:

همه ما برای او، خانواده، دوستان و همکارانش دعا می‌کنیم.

بنکر تجربه بدلکاری در فیلم‌های بزرگی از جمله سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious)، لوپر (Looper) و عطش مبارزه: زاغ مقلد - بخش ۲ (The Hunger Games: Mockingjay – Part 2) را در کارنامه داشته است. پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead قرار است از پاییز امسال آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که از شبکه AMC روی آنتن خواهد رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده