نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Power Rangers منتشر شد

کمپانی لاینزگیت دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم مورد انتظار پاور رنجرز (Power Rangers) منتشر کرد.

حدود سه هفته دیگر فیلم Power Rangers به روی پرده خواهد رفت. به همین منظور کمپانی لاینزگیت دو تبلیغ تلویزیونی جدید از این فیلم منتشر کرده است. بیشتر تصاویر این دو ویدیو را پیش از این در تریلرها و تبلیغات تلویزیونی قبلی فیلم Power Rangers مشاهده کرده بودیم، اما شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

| |

| |

پیش از این در اواسط ماه بهمن، لاینزگیت پوستر جدیدی از فیلم Power Rangers منتشر کرده بود که در آن ربات‌ها و وسایل نقلیه‌ی زوردس (Zords) در کنار شخصیت‌های اصلی فیلم قرار گرفته‌ بودند. اواخر ماه گذشته، این کمپانی تریلر جدید و پایانی فیلم Power Rangers را منتشر کرد. در اوایل ماه بهمن نیز، لاینزگیت دومین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده بود. کمپانی لاینزگیت به موفقیت فیلم Power Rangers بسیار خوشبین است. این کمپانی اعتقاد دارد که این فیلم می‌تواند موفقیت دو مجموعه فیلم John Wick و عطش مبارزه (The Hunger Games) را تکرار کند. لاینزگیت در نظر دارد حدود هفت قسمت از این مجموعه تولید و منتشر کند. با این حال، هنوز ساخت دنباله این فیلم رسما تایید نشده است.

فیلم Power Rangers قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) بوده است. دیکر مونتگمری در نقش رنجر قرمز، نائومی اسکات در نقش رنجر صورتی، بکی جی در نقش رنجر زرد، آر جی سایلر در نقش رنجر آبی و لودی لین در نقش رنجر سیاه اعضای تیم نوجوان Power Rangers را در این فیلم تشکیل می‌دهند. برایان کرانستون، در نقش زردان و الیزابت بنکس در نقش ریتا رپولسا، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

قرار است همزمان با اکران فیلم Power Rangers، بازی Power Rangers: Legacy Wars که یک بازی اندروید و آیفون چند‌نفره است، منتشر شود. علاوه بر این، در ماه ژانویه نیز بازی Mighty Morphin Power Rangers: Mega Battle بر روی سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده