// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بازی اندروید و آیفون جدیدی با محوریت فیلم Power Rangers منتشر خواهد شد

در سال میلادی جاری علاوه بر اکران فیلم جدید از سری Power Rangers، یک بازی اندروید و آیفون چند‌نفره نیز منتشر خواهد شد.

مجموعه Power Rangers سال‌هاست که در قالب‌های مختلفی من جمله سریال تلویزیونی، فیلم سینمایی و بازی ویدیویی مخاطبین متعددی را جذب ابر‌قهرمانان و داستان‌های خود کرده است. حال بر‌اساس جدید‌ترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به این مجموعه علاوه بر مشاهده ریبوت آن در سینما‌های سراسر جهان، می‌توانند در قالب یک بازی اندروید و آیفون به نام Power Rangers: Legacy Wars نبرد با شخصیت‌های مختلف مجموعه را تجربه کنند.

اعضای گروه پاور رنجرز این بازی که در سبک مبارزه‌ای بوده و به صورت چند‌نفره انجام می‌شود، بر‌اساس نسخه‌های مختلف این افراد از جمله شکل و شمایل آن‌ها در فیلم سینمایی Power Rangers که حدودا دو ماه دیگر اکران خواهد شد، طراحی شده‌اند. همچنین بازیکنان در بازی موبایل Power Rangers: Legacy Wars می‌توانند با استفاده از دشمنانی که در طی ۲۴ فصل سریال تلویزیونی با آن‌ها آشنا شده‌ایم، به نبرد با دیگر بازیکنان بپردازند. ماه مارس زمان عرضه بازی مذکور خواهد بود، با این‌حال هم‌اکنون امکان پیش‌ثبت‌نام در وب‌سایت رسمی آن وجود دارد. تریلر معرفی این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

| |

بازی موبایل Power Rangers: Legacy Wars محصول استودیو nWay Games است که پیش از این بازی هک‌-‌اند‌-‌اسلش ChronoBlade را بر روی پلتفرم موبایل منتشر کرده است. اما این بازی موبایل تنها محصول مرتبط با مجموعه پاور رنجرز نیست زیرا که مدتی پیش بازی Mighty Morphin Power Rangers: Mega Battle برای انتشار بر روی سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد.

فیلم سینمایی Power Rangers که کارگردانی آن را دین ایزرالایت بر‌عهده داشته و دیکر مونتگومری، نائومی اسکات، آرجی سایلر، بکی جی و لودی لین به تر‌تیب در نقش‌ جیسون اسکات‌/‌رنجر قرمز، کیمبرلی هارت‌/‌رنجر صورتی، بلی کرنستون‌/‌رنجر آبی، ترینی‌/‌رنجر زرد و زک‌/‌رنجر سیاه هنر‌نمایی کرده‌اند، در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۳۹۶) اکران می‌شود. هفته گذشته بود که دو‌مین تریلر این فیلم منتشر شد


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده