نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

دومین تریلر فیلم Power Rangers منتشر شد

کمپانی لاینزگیت دومین تریلر فیلم مورد انتظار پاور رنجرز (Power Rangers) را منتشر کرد.

در اواسط مهر ماه بود که نخستین تریلر فیلم Power Rangers منتشر شد، حال لاینزگیت دومین تریلر این فیلم را منتشر کرده است. این تریلر، همانند تریلر اول نشان می‌دهد که فضای فیلم نسبت به سریال Mighty Morphin Power Rangers بسیار جدی‌تر شده است. همچنین در این تریلر برای اولین بار لباس کامل گروه رنجرز را مشاهده می‌کنیم. در دومین تریلر منتشر شده شاهد تصاویر بیشتری از ریتا رپولسا، شخصیت شرور و منفی فیلم نیز هستیم. این در حالی است که برای اولین بار با زردان، گلدار و ربات‌ها و وسایل نقلیه‌ی زوردس (Zords) در این تریلر ملاقات می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید پاور رنجرز را تماشا کنید:

|

 فیلم Power Rangers قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) خواهد بود. دیکر مونتگمری در نقش رنجر قرمز، نائومی اسکات در نقش رنجر صورتی، بکی جی در نقش رنجر زرد، آر جی سایلر در نقش رنجر آبی و لودی لین در نقش رنجر سیاه اعضای تیم نوجوان Power Rangers را در این فیلم تشکیل می‌دهند. در کنار آن‌ها نیز برایان کرانستون، در نقش زردان و الیزابت بنکس در نقش ریتا رپولسا، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

کمپانی لاینزگیت به موفقیت فیلم Power Rangers بسیار خوشبین است. این کمپانی در نظر دارد حدود هفت قسمت از این مجموعه تولید و منتشر کند. با این حال، هنوز ساخت دنباله این فیلم رسما تایید نشده است. برایان کرانستون در مصاحبه‌ای که چندی پیش انجام داده بود گفته است که این فیلم با سریال دهه ۹۰ میلادی آن هیچ شباهتی به هم ندارند. کرانستون توضیح می‌‌دهد:

شما نمی‌توانید این نسخه از فیلم Power Rangers را با سریال تلویزیونی آن مقایسه کنید. این دو در بیشتر موارد شباهتی به هم ندارند. البته برای اینکه اطمینان حاصل کنیم اصول اصلی و کلی سریال در بازسازی آن حفظ شده است، می‌توان شباهت‌هایی بین این دو پیدا کرد اما منابعی که از آن الهام گرفته شده متفاوت هستند. همچنین حساسیت و رویکردی که ما در ساخت این فیلم در پیش گرفته‌ایم کاملا متفاوت است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده