نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

انتشار تریلر جدید فیلم Power Rangers

کمپانی لاینزگیت تریلر جدید و پایانی فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) را منتشر کرد.

حدود یک ماه دیگر فیلم Power Rangers به روی پرده خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ کمپانی لاینزگیت تریلر جدید و پایانی این فیلم را منتشر کرده است. بیشتر صحنه‌های این تریلر را در دو تریلر گذشته این فیلم مشاهده کرده بودیم، اما در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم. عنوان این تریلر All-Star Trailer است و این تریلر قرار است در طی برگزاری مسابقه All-Star لیگ NBA، از تلویزیون پخش شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

| |

 فیلم Power Rangers قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) بوده است. دیکر مونتگمری در نقش رنجر قرمز، نائومی اسکات در نقش رنجر صورتی، بکی جی در نقش رنجر زرد، آر جی سایلر در نقش رنجر آبی و لودی لین در نقش رنجر سیاه اعضای تیم نوجوان Power Rangers را در این فیلم تشکیل می‌دهند. برایان کرانستون، در نقش زردان و الیزابت بنکس در نقش ریتا رپولسا، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

پیش از این، در اوایل ماه بهمن دومین تریلر فیلم Power Rangers منتشر شد. اولین تریلر این فیلم در ماه مهر امسال منتشر شده بود. کمپانی لاینزگیت به موفقیت فیلم Power Rangers بسیار خوشبین است. این کمپانی اعتقاد دارد که این فیلم می‌تواند موفقیت دو مجموعه جان ویک (John Wick) و عطش مبارزه (The Hunger Games) را تکرار کند. لاینزگیت در نظر دارد حدود هفت قسمت از این مجموعه تولید و منتشر کند. با این حال، هنوز ساخت دنباله این فیلم رسما تایید نشده است.

قرار است همزمان با اکران فیلم Power Rangers، بازی Power Rangers: Legacy Wars که یک بازی اندروید و آیفون چند‌نفره است، منتشر شود. علاوه بر این، در ماه ژانویه نیز بازی Mighty Morphin Power Rangers: Mega Battle بر روی سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده