راهنمای قدم به قدم بازی Demon's Souls

راهنمای قدم به قدم بازی Demon's Souls

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

در جریان راهنمای قدم به قدم Demon's Souls، ترتیب پاکسازی محیط‌ها، راهنمای کشتن باس‌ها و موارد مشابه دیگری را به اشتراک گذاشته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

استودیو بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) با بازسازی Demon’s Souls نشان داد که مهارت خاصی در بازسازی بازی‌های ویدیویی دارد. بازسازی دیمنز سولز، بااینکه نسبت‌به نسخه اصلی تغییرات چشم‌گیری کرده است، اما همچنان وفادار بوده و کاربران قدیمی را هم سرگرم می‌کند.

بااین‌حال موردی که همیشه کاربران تازه‌وارد به سبک سولزلایک به‌دنبال آن هستند، وجود یک راهنما برای آشنایی بیشتر با فضای بازی و پشت سر گذاشتن محیط یا باس فایت‌هایی است که در آن گرفتار شده‌اند. در این مقاله به‌سراغ راهنمای قدم به قدم بازی Demon’s Souls خواهیم رفت تا کاربران بتوانند سختی و چالش کمتری را تجربه و از فضای بازی بیش‌ازپیش لذت ببرند.

راهنمای قدم به قدم Demon's Souls


مقدمه

با شروع بازی، بازیکنان وارد بخش آموزشی می‌شوند. در جریان بخش آموزشی، مسیر شما مشخص است و اگر در هرجای مسیر بمیرید، به نکسس بر می‌گردید. بااین‌حال پس از کامل کردن مسیر درنظر گرفته شده، به باس فایت ونگارد می‌رسید. درواقع ونگارد یکی مینی باس در آرچ‌استون چهارم بازی دیمنز سولز است که درنقش باس اصلی بخش تمرینی جلوی شما ظاهر می‌شود. اگر او را شکست دهید، به انتهای بخش تمرینی رسیده و به‌صورت خودکار به نکسس فرستاده می‌شوید. در زیر می‌توانید نحوه مبارزه با ونگارد و شکست وی در بخش تمرینی را مشاهده کنید.

مبارزه با باس ونگارد

دانلود ویدیو از آپارات

Nexus

نکسس نام هاب بازی دیمنز سولز است. بازیکنان در این بخش می‌توانند پیش Maiden in Black کاراکتر خود را ارتقا داده و پیش آهنگر و سایر NPCهای این قسمت هم کارهایی مثل خرید جادو و Miracle یا ارتقای سلاح را انجام دهند. در ابتدا، ارتقای سطح امکان‌پذیر نیست و بازیکنان حتما باید اولین محیط از آرچ‌استون اول بازی را کامل کنند تا پس از بازگشت به نکسس و صحبت با مانیومنتال در آخرین طبقه نکسس، قادر به ارتقای شخصیت خود باشند.

همچنین اشاره کنم که سیستم پیشرفت در بازی، به‌گونه‌ای است که حتما نباید یک آرچ‌استون را تا اخرین محیط خود کامل کنید، بلکه تمامی آن‌ها ترتیب خاصی دارند و در ادامه، طبق آموزش درنظر گرفته شده پیش بروید. یکی از موارد بسیار مهم، این است پس از هر بار برگشتن به نکسس، حتما سطح کاراکتر خود را ارتقا دهید. همچنین در طول گشت‌و‌گذار در محیط‌های بازی هم هر وقت تعداد روح‌های شما به اندازه ارتقای سطح رسید، حتما به نکسس برگشته و کاراکتر خود را ارتقا دهید.

باتوجه به کلاسی که انتخاب می‌کنید، اگر Warrior، کلاس Knight یا کلاس‌های مشابه را برداشید که تمرکز خاصی روی نبرد با سلاح‌های Melee دارد، همچنان سعی کنید جادو (Intelligence و Magic) خود را هم تقویت و دو عدد از جادوهای بازی به نام‌های Soul Arrow و Flame Toss را خریداری کنید. در بعضی از باس‌ها و محیط‌های بازی جادو حسابی کمک حال شما خواهد بود.

شرایط متفاوت تندنسی در Demon

Tendency

جهان بازی Demon’s Souls در پنج آرچ‌استون خلاصه می‌شود. هر یک از این آرچ‌استون‌ها هم دارای ویژگی‌ای به نام ورلد تندنسی هستند. درواقع World Tendency بیان‌گر میزان روشنایی یا تاریکی محیط‌های بازی است. انجام مواردی مثل کشتن باس‌ها و یک سری دیمن‌های خاص ورلد تندنسی شما را به سمت روشنایی کامل (Pure White) سوق می‌دهد. این در حالی است که مواردی مثل مردن در ظاهر انسانی باعث تاریک شدن جهان بازی می‌شود تا اینکه به سمت تاریکی مطلق (Pure Black) برود.

این در حالی است که کاراکتر شما هم دارای تندنسی مخصوص به خود است که انجام یک سری فعالیت‌ها در جهان بازی می‌تواند آن را تغییر دهد. دراین‌میان، تعدادی از NPCهای بازی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مأموریت‌های آن‌ها باتوجه‌به تندنسی‌های کاراکتر و جهان دیمنز سولز در دسترس قرار می‌گیرد.

محیط Boletarian Palace – Gates of Boletaria

Boletarian Palace - Gates of Boletaria

با شروع بازی، پشت سر خود را نگاه کرده و آیتمی را که مشاهده می‌کنید، بردارید. سپس مسیر را ادامه دهید. در همان ابتدا و سمت چپ شما، یک در قفل شده را پیدا می‌کنید. این در زمانی بازی می‌شود که تندنسی محیط در حالت Pure Dark قرار داشته باشد. حال مسیر پیش روی خود را ادامه دهید، دشمنان را بکشید تا به یک در بزرگ و فق شده برسید. پشت این در، اولین باس بازی قرار دارد.

در ادامه مسیر سمت چپ را که تنها مسیر بازی است، ادامه دهید. مراقب خانه‌های این بخش و راهروها باشید، همیشه دشمنانی هستند که درسمت راست و چپ محیط در کمین شما هستند. پس از کشتن دشمنان و برداشتن آیتم‌ها، پله‌ها را بالا بروید. سپس در بالای پله و سمت خارج از محیط، دشمنی را می‌بینید که یک سنگ در جلوی خود آماده کرده تا او را به سمت شما هل دهد.

سرباز پس از هل دادن سنگ به سمت قهرمان Demon

پس از عبور از این بخش، در بالای محیط سه راه را مشاهده می‌کنید. راه پشت شما که یک سرباز هم از همان ابتدا با کراس‌بو (Crossbow) خود به شما شلیک می‌کند، به یک شوالیه چشم قرمز ختم می‌شود که پیشنهاد می‌کنم تا انتهای بازی سمت او نروید. سمت روبه‌رو هم دو در وجود دارد که پشت یک دیوار مه‌آلود قرار دارد. در جلوی یکی از مسیرها، یک نایت چشم آبی قرار گرفته است.

قهرمان Demon

مسیر پشت شوالیه چشم آبی، مسیر اصلی شما است، اما احتمالا مردن در این مسیر بسیار بالا است. ازاین‌رو ابتدا راه دوم را ادامه دهید. دراینجا باید یک راه‌پله طولانی را به سمت پایین رفته و دستگیره را بکشید تا اولین راه‌میان‌بر باز شود. در ابتدای مسیر و پایین آمدن از چند پله، بشکه‌هایی را می‌بینید که پشت آن دشمنانی با شمشیر آتشین منتظر هستند.

مستقیم به سمت آن‌ها نروید، بگذارید ابتدا متوجه حضور شما در محیط شده و بشکه‌های انفجاری را از بین ببرند (خودشان هم از بین خواهند رفت). حال مسیر را با دقت هرچه تمام‌تر پیش بروید و پس از کشتن تمامی دشمنان و رسیدن به انتهای مسیر، دستگیره را بکشید تا اولین راه‌میان‌بر بازی باز شود. سپس به بالا برگردید و مسیر پشت سر شوالیه را باز کرده و ادامه دهید.

محل حلقه Thief Ring در بازی Demon

این قسمت از محیط به راه‌های مختلفی ختم می‌شود، اما در انتها در یک مسیر اصلی قرار می‌گیرید. با این‌‌حال برای برداشتن آیتم Stone of Emphemeral Eyes و همچنین تعدادی حلقه، نیاز دارید تا کل محیط را بگردید. از پله‌ها پایین بروید و در انتهای مسیر، یک سرباز را پشت بشکه‌های انفجاری مشاهده می‌کنید. کمی نزدیک شوید و بگذاری او ابتدا با یک بمب بشکه‌ها را از بین ببرد. سپس مسیر را ادامه دهید تا به یک داربست چوبی برسید.

رویارویی سربازان در Demon

مسیر اصلی، در بالای داربست‌ قرار دارد، اما از سمت راست محیط پایین رفته و مراقب دشمنان باشید. سپس تعداد بشکه و وسایل مختلف را مشاهده می‌کنید که ورودی یک کوچه را اشغال کرده‌اند. آن‌ها را بشکنید و وارد شوید. سپس مسیر مستقیم را ادامه دهید تا اینکه متوجه یک دو راهی شوید. یک راه در روبه‌روی شما و راه دیگر دسمت چپ قرار دارد. مسیر مستقیم را ادامه دهید، دو سربازی را که از خانه خارح می‌شوند بکشید و به‌سراغ شوالیه‌ای بروید که از شما کمک می‌خواهد.

برای نجات وی باید تمامی دشمنان پایین محیط را بکشید. پس از کشتن دشمنان، او به پایین پریده و به شما یک آیتم می‌دهد. سپس برگردید و مسیر دیگر این بخش را هم بگردید که شامل کشتن دشمنان و برداشتن آیتم‌های مختلف می‌شود. حسابی مراقب باشید، دشمنان در این قسمت علاقه خاصی به غافل‌گیر کردن شما دارند و در پایین محیط هم تعداد زیادی دشمن در اسطبل و پشت بشکه‌های انفجاری قرار گرفته است.

گشت و گذار در محیط‌های Demon

ازاین‌رو استفاده از بمب‌های آتش‌زا که تابه‌حال تعداد زیادی از آن را برداشته‌اید، می‌تواند کمک حال شما باشد. اشاره کنم که باس فایت این محیط، به آتش حساس است. ازاین‌رو سعی کنید این بمب‌های آتش‌زا را زیاد از حد مصرف نکنید و تقریبا ۱۰ عدد از آن را برای باس فایت ذکر شده نگه دارید.

پس ازاینکه محیط را کامل پاکسازی کردید، پیش سازه‌ها برگردید و به بالای سازه‌ها بروید. حواس خود را جمع کنید زیرا در آخرین طبقه، یک شوالیه چشم آبی منتظر شما است.پس از کشتن شوالیه، مسیر را ادامه دهید تا به یک راه باریک برسید. قبل از اینکه وارد ورودی این راه جدید شوید، یک اتاقک چوبی را مشاهده می‌کنید.

استفاده از تله‌ها در بازی Demon

به آن ضربه وارد کنید تا ورودی آن خراب شده و سنگ‌های رها شده دشمنان سر راه را از بین ببرد (حواس‌تان باشد روبه‌روی خود رودی قرار نداشته باشید و از کنار به آن ضربه وارد کنید). مسیر را تا انتها ادامه دهید. راه سمت چپ، به محل قرار گیری دو اژدهای قرمز و آبی ختم می‌شود که فعلا کاری به آن‌ها نداریم و در انتهای راهنما به نحوه پاکسازی این محیط اشاره خواهم کرد. ازاین‌رو پله‌ها را بالا رفته و دو دشمن ابتدای آن را از بین ببرید.

کشتن دشمنان روی پل در Demon

دراینجا یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن هم این است که وقتی به پل نزدیک شوید، اژدهای قرمز رنگ به سمت دیگر پل رفته و آن را به آتش می‌کشد. ازاین‌رو وقتی به ابتدای پل آمدید و اژدها سمت دیگر پل قرار گرفت، منتظر بمانید که شروع به آتش کشیدن پل کند. سپس به‌سرعت به پایین پله‌ها برگردید. پس از اینکه تمامی دشمنان کشته شدند، مجددا این کار را انجام دهید، اما پس ازاینکه آتش اژدها در بالای پله‌ها تمام شد، سریعا بدوید و به سمت دیگر پل بروید.

پس از ادامه دادن مسیر و کشیدن دستگیره، در باس فایت باز می‌شود. حال با احتیاط کامل راه را ادامه دهید، زیرا در قسمت بیرون اتاق، دو دشمن در سمت راست و چپ منتظر خروج شما هستند. تاحدی از اتاق خارج شده و سریعا به داخل بپرید تا آن‌ها هم به داخل آمده و شرایط نبرد ساده‌تر شود.

کمین کردن دشمنان در اتاق‌های Demon

سپس باید وارد یک اتاق دیگر شوید. در اینجا هم سه سرباز منتظر شما هستند و همانند روش قبل، دو سرباز نیزه به‌دست را به بیرون بکشید و از بین ببرید. پس از کشتن سرباز سوم، باید یک راه‌پله را به پایین بروید. دراینجا دشمنانی را می‌بینید که روبه‌روی آن‌ها یک سپر قرار گرفته و یک نیزه قدرتمند را به سمت شما پرتاب می‌کنند. راه مقابله با این دشمنان، این است که به پشت سر آن‌ها بروید.

پس از اینکه به پایین محیط رسیدید، دستگیره را بکشید تا دومین شورتکات بازی هم باز شود. یادتان باشد که قبل از ورود به باس، یک دور به نکسس رفته و لباس و سلاح خود را تعمیر و به سراغ اولین باس بازی بروید.

مبارزه با باس Phalanx

دانلود ویدیو از آپارات

  • اگر با شمشیر قصد جنگیدن با Phalanx را دارید، پیشنهاد می‌کنم به‌درستی از بمب‌های آتش‌زا خود استفاده کنید که حتی تاثیری بیشتر از جادوی آتش دارد. سپس وقتی که محافظ‌های او از بین رفتند، به Phalanx آسیب برسانید.

محیط Boletarian Palace – The Lord’s Path

Boletarian Palace - The Lord's Path

در ابتدا وارد یک راهرو خواهید شد که پر از دشمنانی است که به سمت شما نیزه پرتاب می‌کردند و در محیط باس فایت قبل هم قرار داشتند. حسابی مراقب باشید و برای نابودی بهتر آن‌ها، به پشت سرشان بروید. پس از برداشتن تمامی آیتم‌ها و قبل از خروج از این‌ راه‌رو، یک مسیر را در سمت چپ می‌بینید که انتها آن به به یک نرده ختم می‌شود. پشت نرده‌های چوبی NPC محیط پیش را می‌بینید که از شما تقاضای کمک می‌کند.

NPC محیط ۱-۲ بازی Demon

محیط پیش روی شما بسیار کوتاه است، اما یک نکته بسیار مهم دارد. برای رسیدن به دومین باس بازی، باید از روی دیوار قلعه بولتاریا عبور کنید که به سه بخش تقسیم شده است که هر بار اژدهای قرمز رنگ یکی از بخش‌های آن را به آتش می‌کشد. همانند قبل، کمی جلو بروید تا اژدهای قرمز رنگ خودی نشان دهد. منتظر بمانید تا قسمت اول را به آتش بکشد و پشت سر او مسیر را ادامه دهید. پس از عبور از اولین قسمت، مسیر را ادامه ندهید، بلکه از سمت راست ابتدا به بالای این بخش از قلعه بروید، دشمنان را بکشید و سپس مسیر پایین را ادامه دهید. اشاره کنم که این برج و دو برج دیگر، محل‌هاییی هستند که می‌توانید با کمان خود اژدهای قرمز رنگ را به کل از بین ببرید.

فروشنده محیط اول بازی Demon

راه‌رو پایین دیوار، به دو مسیر راست و چپ تقسیم می‌شود. مسیر سمت چپ را تا انتها ادامه دهید تا NPC ذکر شده در ابتدای محیط را آزاد کنید. یادتان باشد که دراینجا تیراندازهای متعددی در تاریکی حضور دارند، پس سپر خود را در طول مسیر بالا نگه دارید. سپس مسیر دیگر را ادامه دهید تا در انتها، به آخرین بخش از دیوار قلعه برسید. همچنین اینجا یک فروشنده هم حضور دارد تا آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید. اشاره کنم که در این مسیر، تعدادی سگ حضور دارند که حسابی خطرناک بوده و اگر دقت نکنید، شما را خواهند کشت.

پس از اینکه بالا آمدید، تنها یک بخش دیگر از دیوار قلعه بولتاریا مانده تا از آن عبور کنید. روش عبور همانند قبل است، اما یادتان باشد که در انتهای مسیر، به‌صورت مورب حرکت کنید تا تیراندازهای بالای برج و روی دیوار شما را اذیت نکنند. سپس به‌سرعت تیراندازها را از بین ببرید، زیرا یک شوالیه چشم آبی به استقبال شما خواهد آمد. حال پس از کشتن دو شوالیه چشم آبی و تیراندازهای پایین محیط، باید به‌سراغ دومین باس Boletarian Palace بروید که تاور نایت نام دارد. البته قبل از ورود به محیط باس فایت، طبقه‌ی بالا را هم بگردید.

مبارزه با باس Tower Knight

دانلود ویدیو از آپارات

آرچ‌استون Stonefang Tunnel – Smithing Grounds

Stonefang Tunnel - Smithing Grounds

با شروع این محیط، از پله بالا بروید خرید‌های خود را از محیط انجام داده و سپس مسیر پشت سر خود را ادامه دهید. مراقب سنگ اندازها باشید. مسیر را ادامه داده و وارد معدن شوید. از سمت راست، دستگیره را بکشید تا بالابر فعال شود. به بالا بروید، سنگ‌اندازها را از بین ببرید و سپس به پایین محیط بروید و ‌آیتم‌ها را هم جمع کنید.

فعال کردن آسانسورها در Demon

سپس به راه اصلی برگردید و مسیر را ادامه دهید. مراقب سگ‌ها باشید. دراینجا و میان کارگرها، تنها آن‌هایی را بکشید که تبر به‌دست بوده و به شما حمله می‌کنند. سپس  در ورودی اتاق روبه‌رو، یک افسر چاق را مشاهده می‌کنید. افسر‌های این محیط به واسطه‌ی آتش آسیب بالایی وارد می‌کنند و حسابی مراقب باشید. همچنین سعی کنید کارگرها را هم بک استپ کنید. یادتان باشد که حتما افسرها را بکشید، زیرا در انتهای بازی به لباس‌ آن‌ها نیاز دارید و هر افسر در این بازی، بخشی از ست لباس خود را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کمین کردن کارگرها در Demon

پس از کشتن افسر چاق، باید از ورودی کنار آن وارد راه‌پله‌ها شوید، اما در همان ورودی و سمت راست، یک کارگر کمین کرده است. پس مراقب باشید. در بالای پله هم دو دشمن دیگر در کمین شما هستند. آیتم‌ها را بردارید و مسیر را ادامه دهید. زمانی‌که از تمامی پله‌ها بالا رفتید، یک افسیر چاق دیگر را روی یک داربست چوبی مشاهده می‌کنید.

مسیر پشت سر خود را بالا بروید، مراقب پل بین خود و افسر چاق باشید، زیرا خراب می‌شود و از لبه سمت چپ آن (عکس بالا) عبور کنید تا در صورت خراب شدن به پایین پرتاب نشوید. البته اگر پرتاب شدید هم نخواهید مرد و مجددا می‌توانید به این قسمت از محیط برگردید. پس از کشتن افسر چاق، باید یک دستگیره را بکشید تا ادامه محیط در دسترس قرار بگیرد.

کشیدن اهرم در Demon

پس از کشیدن دستگیره و برداشتن تمامی آیتم‌ها، مجددا به بالا برگردید و حال مسیری را که باز شده، ادامه دهید. در ادامه، به محیطی می‌رسید که در سمت چپ شما، پله‌هایی به سمت پایین قرار گرفته است، اما آتش محیط را فرا گرفته و نمی‌توانید وارد شوید. مسیر روبه‌رو را ادامه داده و سه کارگر با نیزه‌های آتشین را از بین ببرید. به‌جای ورود از در مه‌آلود، مسیر مستقیم را ادامه دهید و از بالای معدن خارج شوید. در سمت راست یک آسانسور وجود دارد. آن را فعال کرده تا هم یک راه‌میان‌بر به آرچ‌استون بازی را باز کرده باشید و هم اینکه به‌سراغ مهم‌ترین آهنگر بازی بروید.

محیط ۱-۲ بازی Demon

سپس از همان در مه‌آلود وارد شوید. به‌هنگام رسیدن به بالای پله، مراقب باشید، زیرا یک کارگر در سمت چپ راه‌روی تنگ و باریک منتظر شما است. از محیط که خارج شدید،. تعداد جنازه را می‌بینید که آیتم‌های مختلفی روی آن‌ها قرار گرفته است. می‌توانید به سرعت از روی پل بدوید و آن‌ها را بردارید و سپس به پایین پریده و به این نقطه برگردید، اما راه اصلی، از سمت راست و چپ شما است. در سمت چپ تعدادی دشمن کنار هم قرار گرفته و دو نفر از آن‌ها به سمت شما سنگ پرتاب می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنم از راه سمت راست (عکس شماره ۲) بروید و آن‌ها را دور بزنید. حال می‌توانید از پشت به کارگرها حمله کنید و دیگر سنگی به سمت شما پرتاب نمی‌شود. پس از کشتن کارگرها، مسیر خود را ادامه دهید. دراین‌میان مراقب مارمولک‌های آتش گرفته هم باشید که آسیب بسیار زیادی را به شما وارد می‌کنند. همچنین اشاره کنم که سه سگ هم در این مسیر قرار گرفته است.

سپس راه خود را ادامه دهید تا در انتها، سه کارگر کلنگ به‌دست را مشاهده کنید. پس از کشتن کارگرها، دستگیره را بکشید تا محیط آتش گرفته قبل خاموش بشود. حال مسیر را به پایین بپرید و به محیط تازه آزاد شده بروید. در ادامه مسیر، با یک افسر چاق دیگر هم مبارزه خواهید کرد.

استفاده از آسانسور برای رسیدن به باس در Demon

در ادامه به یک آسانسور چوبی می‌رسید و در پایین آسانسور، باید با آرمور اسپایدر مبارزه کنید.

مبارزه با باس Armor Spider

دانلود ویدیو از آپارات

آرچ‌استون Tower of Latria – Prison of Hope

Tower of Latria - Prison of Hope

Tower of Latria را می‌توان یکی از محیط‌های دلهره آور بازی دیمنز سولز دانست. اگر حواس خود را جمع نکنید، احتمال سردرگم شدن در Prison of Hope بالا است. با بیرون آمدن از سلول خود، به سمت چپ بروید. در این محیط مراقب دشمنان زنگوله به‌دست باشید، زیرا اگر غافل شوید، شما را با یک ضربه از بین خواهند برد. در انتهای مسیر دشمن را از بین برده و کلید روی دیوار را بردارید.

محل اولین کلید زندان در Prison of Hope

حال مسیر را ادامه دهید و از داخل یکی دیگر از سلول‌ها به بخش دیگر محیط بروید. در بعضی از زندان‌ها، آیتم‌های مختلفی قرار داده شده است که می‌توانید آن‌ها را بردارید. همچنین در این قسمت یک کلید دیگر هم قرار دارد که با برداشتن هر دو کلید، در تمامی زندان‌ها و در بسته قسمت اول هم باز می‌شود (در سمت راست جایی که این محیط را شروع کردید).

محل کلید دوم Prison of Hope

پس از باز کردن در مسیر را ادامه داده و از پله‌ها بالا بروید. در طبقه بالا یک در بسته وجود دارد که باید کلید آن را بردارید. مسیر را ادامه داده و همانند طبقه پایین، از ورودی زندان آخرین مسیر به بخش دیگر محیط بروید. دقیقا در سمت راست خروجی، کلید در ذکر شده به دیوار زده شده است. آن را بردارید، این محیط را بگردید و در ذکر شده را باز کنید (به هنگام راه رفتن، مراقب باشید زیرا بعضی از قسمت‌ها خراب است و اگر توجه نکنید، به پایین پرتاب می‌شوید.

محل کلید سوم Prison of Hope

پس از باز کردن در، دشمن زنگوله به‌دست را بکشید و یک دشمن دیگر هم در ادامه مسیر قرار دارد. پس از کشتن آن‌ها، در سمت راست و داخل یکی از زندان‌ها یک فروشنده را پیدا می‌کنید که اگر کاراکتر خود را برپایه استفاده کننده از جادو ساخته باشید، می‌تواند آیتم‌های بسیار خوبی را به شما بفروشد. مسیر اصلی در انتهای راه سمت چپ است و باید در قفل شده را باز کنید. از پله‌ها پایین بروید و قبل از اینکه یک طبقه دیگر پایین بروید، راه فرعی سمت راست را داخل شوید. دراینجا یک سلول قفل شده وجود دارد که در داخل آن یکی از NPCهای بازی به نام Sage Freke وجود دارد دارد و باید او را نجات دهید. این قسمت از محیط را به یاد داشته باشید تا در ادامه بگویم به چه شکل به او دسترسی پیدا خواهید کرد.

فروشنده محیط Prison of Hope

حال یک طبقه دیگر هم پایین بروید و در را باز کنید. در این قسمت یک کلید در سمت چپ قرار دارد. آن را بردارید. کلید در‌های بسته سمت راست را هم در ادامه بازی به‌دست می‌آورید. سپس یک طبقه دیگر پایین بروید و به‌جای ادامه مسیر، راه فرعی سمت چپ را بروید و تمامی آیتم‌ها را بردارید (مراقب باشید که توسط دشمن روبه‌روی خود کشته نشوید). در اینجا یک NPC در سلول گرفتار شده که کلید او را باید در شرایطی بردارید که محیط شما در حالت Pure White قرار داشته باشد (در مقاله راهنمای تروفی نحوه آزاد کردن او را مشاهده می‌کنید، زیرا یک حلقه به شما می‌دهد).

دستگاه شلیک کننده تیر در Demon

در ادامه مسیر اصلی را به سمت پایین ادامه دهید و در قفل شده را باز کنید. در سمت راست، یک دشمن شبیه به یک توده با دست‌های مختلف قرار دارد حسابی خطرناک است. پیشنهاد می‌کنم با یک سلاح دوربرد او را از بین ببرید و همزمان مراقب جادوهای او هم باشید که کشنده هستند. پس از گشت‌و‌گذار کامل این محیط، مسیر خود را ادامه دهید تا به یک پل و میان‌پرده‌ای برسید که یک دستگاه بزرگ، به سمت شما تیرهای متعددی را پرتاب می‌کند. پیشنهاد می‌کنم که از این مسیر عبور نکنید (با رول خوردن مناسب، قادر به عبور و جاخالی از تیرها هستید). البته در همان ابتدا، یک جنازه را می‌بینید که یک آیتم روی آن قرار دارد. آیتم را بردارید که درواقع کلید مربوط‌به دو در قفل شده‌ای است که در بالا به آن اشاره شد.

محیط پشت دستگاه شلیک کننده تیر در Demon

به آن‌جا بروید و یکی از درها را باز کنید (هر دو در به یک مسیر ختم می‌شود). دو دشمن سر راه خود را بکشید. حال یک در بزرگ را مشاهده می‌کنید که با باز کردن آن، به بخش دیگری از Prison Hope خواهید رفت. درواقع قصد داریم دستگاه بزرگ ذکر شده را دور زده و آن را خاموش کنیم. پس از باز کردن در بزرگ، مسیر را ادامه داده، از پله‌ها پایین بروید و به پشت دستگاه بروید. پشت دستگاه یک اهرم وجود دارد و آن را بکشید.

پس از برداشتن تمامی آیتم‌های روی پل، دو راه مارپیچ را در سمت راست و چپ مشاهده می‌کنید. از آن‌ها بالا بروید و انتهای هر دو مسیر را بگردید. دراینجا می‌توانید کلید در سلول Sage Freke را هم بردارید و همچنین دشمنانی را می‌بینید که در حال انجام جادو است. او را بکشید، زیرا اگر این کار را نکنید، باس Fool’s Idol پس از مردن مدام اسپاون شده و شما را آزار می‌دهد. در انتها، باید مسیر را ادامه و به در کلیسا برسید. البته اشاره کنم که درحالت دفاعی این مسیر را عبور کنید و دست‌تان روی L2 باشد، زیرا یک فانتوم قرمز رنگ، در کمین است.

مبارزه با باس Fool’s Idol

دانلود ویدیو از آپارات

  • نکته باس فایت Fool's Idol این است که در طول فایت کلون‌های خود را هم احضار می‌کند. زمانی‌که روی هر کلون عمل Target Lock را انجام می‌دهید، نوار سلامت او را هم مشاهده خواهید کرد. اگر این اتفاق رخ نداد، بدین معنا است که شخص مورد نظر هدف اصلی شما است.

محیط Shrine of Storms – Island’s Edge

Shrine of Storms - Island's Edge

در این محیط، با اسکلت‌هایی روبه‌رو می‌شوید که فرار کردن از دست آن‌ها غیرممکن است. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنم که پس از هر بار مردن، از اول آن‌ها را بکشید و مسیر را ادامه دهید. در ابتدا، یک اسکلت به شما حمله می‌کند. او را از بین ببرید و سپس، یک اسکلت دیگر را روی پله‌ها مشاهده می‌کنید. یادتان باشد که اصلا جلو نروید و بگذارید آن‌ها به سمت شما حمله کنند، زیرا در ادامه تعداد آن‌ها بیشتر خواهد شد.

پس از کشتن تمامی اسکلت‌ها و برداشتن تمامی آیتم‌ها، مسیر را ادامه دهید. پشت در مه‌آلود، ونگارد را مشاهده می‌کنید که در قالب یک دشمن دراین محیط قرار دارد. قبل از ادامه‌ی مسیر، در سمت راست و چپ دو راهرو را مشاهده می‌کنید. راه‌رو سمت چپ را ادامه دهید. مورد مهم دیگر در محیط Island’s Edge، این است که تله‌های مختلفی روی زمین قرار داده شده است، ازاین‌رو مراقب قدم‌های خود باشید. در انتهای راه‌رو، از پله‌ها بالا بروید. یک دو راهی را مشاهده می‌کنید.

برداشتن کلید فروشنده زندانی شده در Island

مسیری را ادامه دهید که سه اسکلت در آن قرار دارد. آن‌ها را بکشید و در انتها و پایین آمدن از پله‌ها، وارد راه‌رو شوید. در اینجا یک کلید را بر می‌دارید که مربوط‌به یکی از فروشنده‌های مهم بازی است. حال مسیری را که آمده‌اید، برگردید. در ادامه، راه دوم را بروید. که به پایین و ورود به یک سیاه‌چال ختم می‌شود. در این سیاه‌چاله‌ها مراقب باشید، زیرا اسکلت‌ها برای شما کمین کرده‌اند. پس از رسیدن به دومین پله و کشتن اسکلت سمت راست، از پله‌ها بالا بروید و محیط بالا را بگردید. سپس به پایین پله برگردید و یک دیوار خیالی را مشاهده خواهید کرد.

از بین بردن دیوار خیالی در Demon

پس از باز کردن در مخفی، مسیر را ادامه دهید تا به یک دو راهی برسید. حواس خود را حسابی جمع کنید، زیرا هم در سمت راست و هم در سمت چپ یک اسکلت در کمین شما است. پس از کشتن دو اسکلت، راه سمت راست را ادامه داده تا به یک فروشنده زندانی شده برسید. او را نجات دهید و به مسیر دیگر بروید. دراینجا هم یک دیوار خیالی وجود دارد. آن را باز کرده و خارج شوید.

محیط‌های کوهستانی Demon

حال شما در پشت ونگارد قرار دارید. کشتن او در این حالت ساده‌تر است و باتوجه‌به ویدیو بخش مقدماتی، او را از بین ببرید.. پس از کشتن ونگارد و برداشتن تمامی آیتم‌ها، وارد در مه‌آلود شوید. یکی از نکات مهم دیگر این محیط، وجود بلک فانتوم در آسمان هستند که اگر متوجه حضور شما شوند، به سمت شما حمله خواهند کرد.

پس از ورود به در مه‌آلود، سه اسکلت را مشاهده می‌کنید. آن‌ها را از بین ببرید و محیط این قسمت را هم بگردید در قسمت بالا تعدادی آیتم وجود دارد، اما راه اصلی در سمت پایین است. مسیر پیش روی، یکی از چالش‌برانگیزترین مسیرهای بازی است، زیرا هم بلک فانتوم‌ها و هم اسکلت‌ها شما را اذیت خواهند کرد؛ آن در یک مسیر بسیار باریک که احتمال پرت شدن به پایین هم وجود دارد. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنم از Thief Ring (آن را اولین محیط بازی برداشتید) استفاده کنید. پس از پاکسازی محیط، به یک خرابه دیگر می‌رسید. محیط بالا را بگردید و تمامی آیتم‌ها را هم بردارید، زیرا ادامه مسیر پایین به باس فایت این مرحله ختم می‌شود.

مبارزه با باس Adjudicator

دانلود ویدیو از آپارات

  • Adjudicator جزو آن دسته از باس‌هایی است که بازیکنان با جادوی آتش به‌راحتی می‌توانند او را از بین ببرند. اگر جادو ندارید و یک کاراکتر کاملا Melee را توسعه داده‌اید، باید به پایین بروید و به زخم روی شکم Adjudicator ضربه وارد کنید. پس از چند ضربه، سر خود را به پایین می‌آورد و باید به پرنده آسیب وارد کنید. همچنین با تیر و کمان هم می‌توانید از بالای محیط به او شلیک کنید. 

محیط Valley of Defilement – Depraved Chasm

Valley of Defilement - Depraved Chasm

Valley of Defilement را می‌توان خطرناک‌ترین محیط بازی Demon’s Souls دانست که به احتمال زیاد به دفعات متعددی در آن خواهید مرد. با شروع محیط Depraved Chasm، از نرده‌ها بالا بروید و دو دشمن سر راه خود را هم از بین ببرید. حال مسیر مستقیم را ادامه داده و پس از نابودی دشمنان، از نردبان پایین بروید. حال باید از روی پل عبور کنید، اما سمت یک پل چوبی وجود دارد که می‌توانید آن را آزاد کرده و به‌عنوان یک راه‌دوم برای رسیدن به سمت دیگر محیط استفاده کرد.

محیط غار شکل بازی Demon

در ادامه به یک پل دیگر می‌رسید. دشمنان آن را کشته و عبور کنید. حال دو راه دارید. ابدا مسیر اصلی را ادامه دهید تا به سومین پل و در ادامه یک فروشنده و در پایین فروشنده، به موش‌های کوچک متعددی برسید. موش‌ها را از بین ببرید و اگر Pledge شدید، از آیتم Widow’s Lotus استفاده کنید. اگر دقت کنید، در سمت راست مسیر یک محیط دیگر را می‌بینید که به آن دسترسی ندارید. ازاین‌رو به عقب و کنار پل دوم برگردید. پس از اینکه از نردبان پایین آمدید، در پشت سر خود یک تکه چوب را مشاهده می‌کنید که می‌توانید ازطریق آن به محیط دسترسی پیدا کنید.

راه میانبر محیط ۱-۵ بازی Demon

محیط پایین را با دقت بگردید و مراقب دشمنان باشید. در انتهای این مسیر، پل چوبی را هل دهید تا راه میان‌بر باز شود. در ادامه، یک دشمن با جثه بزرگ را مشاهده می‌کنید. نبرد با آن‌ها سخت نیست، ولی درکنار پرتگاه اینکار را انجام ندهید. اگر کمان دارید، به او شلیک کرده تا به سمت شما بیاید. همچنین مراقب دشمنان اطراف او هم باشید.

سپس مسیر را ادامه دهید و پس از پل چهارم هم یکی دیگر از این دشمنان را مشاهده می‌کنید. ابتدا دو دشمن روی پل را از بین ببرید. در انتها، به پایین رفته تا با باس این منطقه روبه‌رو شوید.

مبارزه با باس Leechmonger

دانلود ویدیو از آپارات

  • اگر فاقد تیرهای تیر و کمان و جادوی آتش هستید و می‌خواهید با شمشیر لیچ‌مونگر را از بین ببرید، باید به پایین‌ترین نقطه محیط رفته و به او ضربه وارد کنید. وی در این حالت دو ضربه چرخشی را اعمال و بعضی وقت‌ها با دست خود به‌صورت مداوم به زمین ضربه می‌زند. 

محیط Stonefang Tunnel – The Tunnel City

Stonefang Tunnel - The Tunnel City

این محیط به دو راه تقسیم می‌شود. راه سمت راست به‌گونه‌ای است که باید از تعدادی تکه چوب به پایین بپرید و در انتها و با کمی دقت به سمت باس بازی هدایت می‌شوید. این در حالی است که راه سمت چپ، شما را وارد محیط اصلی می‌کند. البته The Tunnel City شاید محیط پیچیده‌ای باشد، اما در انتها به راه سمت راست ختم می‌شود. برای اینکه گم نشوید، پیشنهاد می‌کنم از آیتم Augite of Guidance استفاده کنید. Augite of Guidance شبیه به سنگ درخشانی است که با استفاده از آن، متوجه می‌شوید که کدام یک از تونل‌ها را گشته و کدام را نکشته‌اید.

دارک فانتوم‌ها در بازی Demon

با شروع این محیط، راه دست چپ را با سرعت و بدون توقف بدوید تا به انتهای آن برسید. حال افسر چاق را هم از بین ببرید. در اینجا دو مسیر وجود دارد. مسیر روبه‌رو و آسانسور در انتها به یک محیط ختم می‌شوند، اما آیتم‌های مختلفی را می‌توانید از راه سمت بالا جمع کنید. در مجموع، باید هر دو مسیر را تکرار کنید. پس از اینکه از آسانسور پایین آمدید. دو راه دیگر را می‌بینید. در یکی از راه‌ها، دو فانتوم قرمز رنگ منتظر شما هستند. پشت سر آن‌ها، محیطی است که برای فارم کردن آیتم‌های ارتقا سلاح، شدیدا پیشنهاد می‌شود. بااین‌حال راه اصلی را ادامه دهید.

محل قرار گیری NPC محیط Tunnel City در Demon

در انتهای مسیر، یک NPC را می‌بینید که از شما می‌خواهد تا Treasure (آیتمی که به آن اشاره می‌شود) را بردارید. به هیچ‌وجه این کار را انجام ندهید! زیرا گرفتار دشمن بزرگ و آتشین روی داربست چوبی می‌شوید. به شخصه پیشنهاد می‌کنم این محیط را در در انتهای بازی  دیدن کنید تا بتوانید این نوع از دشمنان را خیلی راحت‌تر از بین ببرید. در این معدن این نوع دشمنان درگوشه و کنار بازی یافت می‌شوند. ازاین‌رو ابتدا موجود بزرگ را از بین ببرید و سپس با NPC صحبت کنید. او از کار شما شگفت‌زده شده و به نکسس می‌آید. اشاره کنم که او هم یکی از فروشنده‌های بسیار خوب بازی است. حال ویدیو زیر را تماشا کنید تا نحوه رسیدن به باس بازی را متوجه شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

حال وقت نبرد با فلیم‌لرکر است. اگر به نکسس برگشتید یا در طول نبرد کشته شدید، پس از اسپاون شدن، از مسیر سمت راست استفاده و به آرامی از تکه چوب‌ها پایین آمده و به‌سراغ باس بازی بروید.

مبارزه با باس Flamelurker

دانلود ویدیو از آپارات

  • کشتن فلیم‌لرکر با سول ریور کار ساده‌تری است، اما برای کشتن او با شمشیر، حتما سلاح خود را تا سطح چهار الی پنج ارتقا داده باشید. نکته اصلی نبرد نزدیک با فلیم‌لرکر این است که مدام نزدیک او باشید، اما تا حدی فاصله خود را هم حفظ کنید. این کار باعث می‌شود تا به‌جای پریدن و ضربات دیگر، دست خود را به زمین بکوبد. ازاین‌رو یه بازه زمانی کوتاه برای اعمال دو الی سه ضربه را پیدا می‌کنید.

محیط Stonefang Tunnel – Underground Temple

Stonefang Tunnel - Underground Temple

اکثر محیط‌های سوم در بازی Demon’s Souls تنها حاوی یه راه‌رو برای ورود به باس سوم است. ازاین‌رو پس از نابودی فلیم‌لرکر، خود را آماده کنید، زیرا باید با سومین و آخرین باس محیط Stonefang Tunnel مبارزه کنید.

مبارزه با باس Dragon God

دانلود ویدیو از آپارات

  • با شمشیر هم می‌توانید ستون‌ها را از بین ببرید، اما یک شمشیر شما باید حداقل سطح ۶-۷ باشد و آن را در حال دو دست قرار دهید تا با یک ضربه، موانع از بین بروند و پشت ستون سکنار آن قایم شوید.

محیط Tower of Latria – Upper Latria

Tower of Latria - Upper Latria

در این محیط باید با گارگویل‌های متعدد و موجودات مختلفی دست‌وپنجه نرم کنید. مسیر را ادامه دهید و گارگویل‌ها را از بین ببرید تا به یک پله مارپیچ برسید. نیازی نیست به سمت پایین بروید، بلکه مسیر بالا را ادامه دهید. در بالا، دیگر ادامه مسیر فعلا بسته است، ازاین‌رو راه سمت چپ را ادامه دهید. پس از کشتن گارگویل‌ها، از پله‌های مارپیچ بالا رفته و ازطریق پلتفرم مورد نظر به قسمت بالای محیط بروی. در اینجا دشمنانی را می‌بینید که دور یک آرتیفکت در حال عبادت هستند. آن‌ها را از بین ببرید.

محل NPC محیط Upper Latria در Demon

پس از مشاهده‌ی کاتسین، مسیر خود را ادامه دهید. در بخشی که سنگ‌های رنگی قرار دارد، یک NPC است می‌توانید او را آزاد کنید یا اینکه بگذارید در همان قفس بماند. بااین‌حال مسیر اصلی کمی قبلتر از این NPC است و به‌واسطه‌ی یکی از دو قفس باید به پایین محیط بروید. در پایین‌ترین نقطه از Upper Latria، شاید احساس دلهره کنید، اما اصلا نگران نباشید. تمامی قسمت‌ها را بگردید و آیتم‌ها را بردارید. مسیر اصلی، از روی تخته چوب‌ها است.

راه‌های مختلف در بازی Demon

در ادامه مسیر و عبور از این بخش، پله‌های مارپیچ را به سمت بالا ادامه دهید و در محیط جدید، مراقب دشمنان باشید. سپس به یک پل دیگر می‌رسید که گارگویل‌ها منتظر شما هستند. در انتها، مجددا از پلتفرم انتهای آن بالا بروید و همانند قبل، زندانی‌هایی را که در حال عبادت هستند، از بین ببرید. حال به‌واسطه‌ی مسیر کنار این آرتیفکت، به اول محیط باز خواهید گشت. حال در محیط‌های ابتدایی دشمنان بیشتری منتظر شما هستند و مسیر اصلی، همان پله‌های مارپیچ ابتدای محیط است که ادامه‌ی آن، به‌واسطه این موجود بزرگ قل و زنجیر شده، مسدود شده بود.

جمع ‌آوری آیتم‌ها در Demon

اگر یادتان باید در ابتدای این محیط گفتم که فعلا مسیر سمت راست پله‌های مارپیچ (پایین) را نگردید، زیرا مسدود است. حال این مسیر هم باز شده و قبل از بالا رفتن و رویارویی با باس این محیط، محیط پایین را هم کامل بگردید که شامل آیتم‌های ارزشمندی است. سپس به بالا برگشته و مسیر پله‌ها را به سمت بالا ادامه دهید. حال باید با یکی از باس‌های چالشی بازی به نام Maneater روبه‌رو شوید.

مبارزه با باس Maneater

دانلود ویدیو از آپارات

  • Maneater جزو آن دسته از باس‌هایی است که اگر کاراکتر استفاده کننده از جادو داشته باشید، بهتر است به‌صورت کوآپ و با کمک سایرین آن را پشت سر بگذارید؛ زیرا مدت زمان طولانی‌تری طول می‌کشد تا او را بکشید و Maneater دوم هم بلافاصله از راه رسیده و کار شما بیش‌ازپیش سخت می‌شود. حال کاربران Melee، باید به سرعت گارگویل اول را از بین ببرند. یادتان باشد که ابتدا دم او را از بین ببرید تا نتواند به سمت شما سم‌های خود را پرتاب کند. 

محیط Tower of Latria – The Ivory Tower

Tower of Latria - The Ivory Tower

پس از کشتن Maneater، وردی به بالای برج را ادامه دهید و پس از پخش میان‌پرده، مراقب مسیر باشید. دراینجا دشمنان مختلفی قرار گرفته که باید آن‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. سپس در انتهای محیط، باید با Old Monk مبارزه کنید.

مبارزه با باس Old Monk

دانلود ویدیو از آپارات

  • اولد مونک به‌گونه‌ای است که یک بازیکن آنلاین به‌عنوان یک Invader در محل باس قرار گرفته و باید با او مبارزه کنید. ازاین‌رو اگر نمی‌خواهید با یک بازیکن واقعی روبه‌رو شوید، بازی را روی حالت آفلاین بگذارید تا با هوش مصنوعی مبارزه کنید. معمولا هوش مصنوعی آن‌چنان چالش خاصی را به همراه نخواهد داشت. 

محیط Shrine of Storms – The Ritual Path

Shrine of Storms - The Ritual Path

با ورود به اولین بخش از این محیط، میان‌پرده‌ای را مشاهده می‌کنید که یک Reaper، در حال احضار روح‌های مختلف است. درواقع سه Reaper در The Ritual Path قرار دارد که روح‌های آن‌ها شما را درگیر خواهند کرد. پیشنهاد می‌کنم از همان بالا، روی سر این Reaper بپرید و با رول خوردن مناسب، ضربات را جاخالی داده و ریپر را بکشید. زمانی‌که ریپر کشته شود، تمامی ارواح هم از بین می‌روند. پس از کشتن ریپر، روی دکمه پشت میز بروید تا در اصلی محیط باز شود. در ادامه، راه‌های مختلفی در سمت چپ و راست شما قرار دارد که باید آن‌ها را بگردید.

محل Saint Urban در Demon

در راه سمت راست، از پله‌ها بالا بروید و قبل از بالا رفتن از آخرین ردیف پله، دیوار خیالی را از بین ببرید تا مسیر مخفی مشاهده شود. آیتم‌های این بخش را بردارید و برگردید. حال یک مسیر را در سمت چپ مشاهده می‌کنید که توسط سنگ‌های رنگی نمایان شده است. دراینجا NPC محیط Stonefang Tunnel را مشاهده می‌کنید. با او صحبت کرده و پیش چاه بروید تا او شما را به پایین پرتاب کند. دراینجا باید با یک فانتوم قرمز رنگ بنجگیند. پس از پیروز شدن، با Saint Urban صحبت کنید تا به نکسس برود.

دومین ریپر آرچ‌استون چهارم Demon

در ادامه باید از لبه پرتگاه راه خود را ادامه دهید تا به غار بعدی برسید. در اینجا و پس از پایین آمدن از پله‌ها، ریپر در گوشه سمت راست قرار دارد. پس از کشتن او و برداشتن آیتم‌ها، از محیط خارج شده و به غار سوم بروید. پس از کشتن دومین روح، ریپر در گوشه سمت چپ قرار دارد. او را بکشید، از پله‌ها پایین بروید تا به آخرین بخش از محیط The Ritual Path برسید.

نورهای انفجاری The Ritual Palace بازی Demon

در این محیط، نورهای سفید رنگی را مشاهده می‌کنید که اگر نزدیک آن‌ها شوید، همانند نورهای زرد رنگ محیط The Tunnel City منفجر می‌شوند و آسیب بالایی به شما وارد می‌شود. ازاین‌رو مراقب آن‌ها باشید و محیط داخل آب را هم بگردید. دشمنان حلزونی آن‌چنان آسیب خاصی را به شما وارد نمی‌کنند. سپس مسیر اصلی را ادامه داده تا به باس فایت اولد هیرو برسید.

مبارزه با باس Old Hero

دانلود ویدیو از آپارات

  • باس فایت اولد هیرو هم بهتر است با یک همراه انجام شود (اگر کاراکتر Melee نیستید). بااین‌حال حتما پیشنهاد می‌کنم از Thief Ring برای این نبرد استفاده کنید، زیرا روند نبرد بسیار ساده‌تر از حالت عادی می‌شود. اولد هیرو، نابینا است و از روی صدا محل شما را تشخیص می‌دهد. ازاین‌رو Thief Ring کمک حال شما خواهد بود.

محیط Shrine of Storms – Altar of Storms

Shrine of Storms - Alter of Storms

پس از شکست دادن اولد هیرو، باید با استورم کینگ مبارزه کنید و برای کشتن وی، دقیقا همانند ویدیو زیر عمل کنید.

مبارزه با باس Storm King

دانلود ویدیو از آپارات

محیط Valley of Defilement – Swamp of Sorrow

Valley of Defilement - Swamp of Sorrow

Swamp of Sorrow یک باتلاق سمی است. مسیر کنار صخره را ادامه داده و به پایین بیایید. دو دشمن پایین محیط را بکشید. حال در سمت راست و چپ خود ‌آیتم‌های متعددی را مشاهده می‌کنید. این محیط باتلاق شکل، به‌گونه‌ای است که نمی‌توانید در آن رول بخورید، اما تپه‌هایی موجود است که می‌توانید با آسودگی کامل روی آن رفته و مبارزات خود را در آن‌جا انجام دهید. یادتان باشد که تعداد زیادی از آیتم Noble’s Lotus را خریداری کرده باشید. برای خرید این آیتم هم تنها کافی است به‌سراغ پیرزن فروشنده محیط Prison of Hope بروید. حال تمامی آیتم‌ها را بردارید، زیرا مسیر انتهایی شما تپه‌ای است که یک دشمن با جثه بزرگ منتظر شما است.

دشمنان محیط Swamp of Sorrow در Demon

پس از کشتن تمامی دشمنان، از در مه‌آلود عبور کنید. پس از عبور از در مه‌آلود، یک مسیر در سمت راست و یک مسیر دیگر هم در سمت چپ قرار دارد که همان تخته و بالا رفتن از محیط چوبی است. در دو مسیر، به یک نقطه ختم می‌شود. پیشنهاد می‌کنم از سمت بالا بروید، زیرا پس از پایین آمدن، می‌توانید مجدد از توی باتلاق به محل فعلی برگردید و سایر آیتم‌ها را هم بردارید. پسپس مسیر اصلی را ادامه داده و حلزون‌ها را هم از بین ببرید. روبه‌رو، دو دشمن بزرگ را مشاهده می‌کنید و همچنین یک دشمن آلوده شده به سم هم درکنار آن‌ها قرار دارد. با کمان، نظر یکی از دشمنان را به خود جلب و وقتی به شما نزدیک شد، او را از بین ببرید.

NPC محیط Swamp of Sorrow بازی Demon

همین کار را برای سایر دشمن‌ها هم انجام داده و مسیر را ادامه دهید. پس از باز کردن در مه‌آلود، به آخرین قسمت از این محیط می‌رسید، جایی که دشمنان متعددی در کمین شما است. همچنین قبل از اینکه پیش فروشنده بازی بروید، در انتهای محیط باتلاقی، جایی که حشرات زیادی قرار گرفته‌اند، سازه‌های دیگری را مشاهده می‌کنید. می‌توانید از آن‌ها بالا رفته و بخش بیشتری از این محیط را بگردید، اما راه اصلی از مسیری است که فروشنده نشسته است. تمامی خرید‌های خود را از پیرزن انجام داده و وارد قسمت جدید محیط شوید. حواس‌تان باشد که در اینجا دشمنان متعددی درکمین بوده و به شما حمله می‌کنند. ازاین‌رو به آرامی هرچه تمام‌تر جلو بروید.

مسیر ختم شده به یک شمشیر ارزشمند در Demon

پس از کامل کردن محیط و رسیدن به آخرین در مه‌آلود که محیط باس فایت است، داخل نشوید. در سمت راست یک راه باریک وجود دارد سعی کنید با دقت آن را ادامه دهید و به انتهای مسیر برسید. این محیط دارای پرتگاه‌هایی است که اگر در نحوه حرکت کردن خود دقت نکنید، احتمال دارد به پایین پرتاب شوید. در انتها، به پل چوبی ضربه وارد کنید تا میان‌بر این محیط در دسترس قرار بگیرد.

محل باس فایت Dirty Colossus در بازی Demon

ازاین‌رو اگر در باس فایت کشته شدید، دیگر نیازی نیست که تمامی این محیط‌ها را از اول طی کنید، بلکه از این پل چوبی می‌توانید به بخش انتهایی محیط برسید.

مبارزه با باس Dirty Colossus

دانلود ویدیو از آپارات

محیط Rotten Haven بازی Demon

Valley of Defilement - Rotting Haven

پس از کشتن درتی کلوسوس از محیط پایین رفته و به‌سراغ سومین و آخرین باس Valley of Defilement بروید که میدن استرئیا نام دارد.

مبارزه با باس Maiden Astraea

دانلود ویدیو از آپارات 

  • در انتهای ویدیو، می‌توانید به‌جای ضربه زدن به استرئیا، با او صحبت کنید و نبرد به پایان می‌رسد. 

محیط Boletarian Palace – Inner Ward بازی Demon

Boletarian Palace - Inner Ward

با شروع مسیر، دو سگ را از بین ببرید و سپس مسیر اصلی را ادامه دهید. در جریان میان‌پرده‌ی نمایش داده شده، دروازه اصلی بسته می‌شود و پس از نابودی دشمنان، باید مسیر دوم را ادامه دهید. دراینجا به یک دوراهی می‌رسید. راه مستقیم و سمت چپ، هر دو به یک نقطه ختم می‌شود. بااین‌حال پیشنهاد می‌کنم برای دور اول، از پله‌های سمت چپ پایین بروید و مراقب دشمنان هم باشید. سپس به  تعداد پله می‌رسید که یک سرباز در بالای محیط منتظر هل دادن یک سنگ آتش گرفته به سمت شما است. چند پله را بالا بروید و پس از پرتاب شدن سنگ، سریعا برگردید.

محیط ابتدایی Iron Ward در Demon

در ادامه و به هنگام بالا رفتن، مراقب راه‌های سمت راست و چپ هم باشید. در بالای محیط، باز هم با یک دوراهی روبه‌رو خواهید شد. سمت راست تنها شامل یک اتاق با سه دشمن و آیتم‌های مختلف می‌شود و مسیر اصلی، راه سمت چپ است. حواس‌ خود را حسابی جمع کنید، زیرا سه تیرانداز روبه‌رو آسیب بالایی را به شما وارد خواهند کرد. با ادامه دادن مسیر اصلی، به یک افسر چاق و سه تیرانداز می‌رسید. ابتدا افسر چاق را به سمت خود بکشانید و به دور از دسترسی سه تیرانداز، او را از بین ببرید و در ادامه، سه سرباز دیگر را هم بکشید.

طراحی گاتیک محیط‌های Demon

افسر چاق یک کلید را به شما می‌دهد که مربوط‌به یکی از NPCهای بازی است. به‌عبارتی دقیقا قبل از ورودی باس فایت Tower Knight یک در قفل شده وجود دارد که با این کلید باز می‌شود (قبل از کشتن باس این منطقه، باید در را باز کرده و NPC داخل آن را نجات دهید، زیرا این NPC در باس فایت پیش روی به شما کمک خواهد کرد). حال پس از برداشتن کلید، از پله‌ها بالا رفته و سایر سربازان را هم از بین ببرید.

در ادامه مسیر، به سه تیرانداز و یک شوالیه چشم قرمز می‌رسید. آن‌ها را بکشید و راه را ادامه دهید تا به یک دوراه برسید. در این دو راهی، ابتدا راه ختم شده به تیراندازها را رفته و آن‌ها را بکشید و سپس مسیر دیگر را ادامه دهید. دو سرباز سر راه خود را بکشید و به پایین مسیر رفته و افسر چاق را هم از بین ببرید. یادتان باشد که در اینجا تعدادی دشمن دیگر هم حمله می‌کنن و پس از آن اهرم را بکشید تا دروازه باز شود.

راه‌های مختلف در محیط Inner Ward بازی Demon

مسیر اصلی، مسیری است که پایین آمده‌اید و با ادامه دادن آن‌، با تعداد زیادی دشمن و چهار شوالیه چشم قرمز روبه‌رو می‌شوید. آن‌ها را کشته و وارد باس فایت شوید. در این باس NPC بیور هم به شما کمک می‌کند و روند باس فایت بسیار ساده‌تر می‌شود. دراین‌میان یک نکته را بگویم و آن هم این است که در سیاه‌چالی که بیور را نجات می‌دهید، یک افسر چاق را هم خواهید کشت که کلید یک در Npc یوریا را به شما می‌دهد.

 برای نجات دادن یوریا باید ست لباس Official Cab را بپوشید (اگر تمامی افسرها را از محیط دوم تا بدین لحظه کشته باشید، ست لباس را خواهید داشت). سپس در ابتدای محیط Inner Ward و محل قرار گیری دو سگ، یک راه فرعی را مشاهده می‌کنید. با ادامه دادن آن مسیر و باز کردن درهای مربوطه، به یوریا می‌رسید. یادتان باشد که پس از کشتن افسر چاق، لباس خود را در تغییر دهید تا یوریا با شما صحبت کند.

مبارزه با باس Penetrator

دانلود ویدیو از آپارات

محیط Boletarian Palace – The King’s Tower

Boletarian Palace - The King's Tower

با شروع آخرین قسمت از بازی Demon’s Souls، باید سه تیرانداز را از بین ببرید. سپس سه فانتوم قرمز رنگ را می‌بینید. اگر آن‌ها را بکشید، دیگر اسپاون نخواهند شد، ازاین‌رو تک به تک آن‌ها را به سمت خود کشیده و از بین ببرید. پس از کشتن سه فانتوم ذکر شده، مسیر سمت چپ را ادامه دهید و آیتم انتهای مسیر را بردارید. سپس راه سمت راست را ادامه دهید.

سه دارک فانتوم محیط The King

پیشنهاد می‌کنم ابتدا وارد اتاق شده و سریع خارج شوید تا اولین شوالیه چشم قرمز به‌سراغ شما بیاید. او را در خارج از اتاق از بین ببرید. سپس از پله‌ها بالا بروید و سه دشمن روی تخته‌های چوبی را بکشید. در ادامه با یک شوالیه چشم قرمز دیگر هم روبه‌رو خواهید شد. پس از کشتن تمامی دشمنان و ادامه مسیر، یک میان‌پرده را تماشا می‌کنید. حال اژدهای آبی رنگ مزاحم شما است و مدام مسیر را به آتش می‌کشد.

اژدهای آبی بازی Demon

کمی جلو و سپس به عقب بروید تا اژدها به‌واسطه‌ی به آتش کشیدن محیط، افسر چاق را بکشد. سپس، پس همانند پل و دیوارهای قلعه Boletaria در محیط اول دوم، این محیط را هم رد کنید. یادتان باشد که سر راه یک افسر دیگر هم خواهید دید. به او که نزدیک شدید، دست از دویدن بردارید تا نوار استامینا شما پر شود و بدون یک لحظه درنگ، مجددا بدوید و احتمالا افسر دوم به سمت شما آتش پرتاب خواهد کرد. پس سعی کنید با یک زمان‌بندی مناسب، رول بخورید تا آتش به شما برخورد نداشته باشد. در انتهای مسیر، وارد یک اتاق می‌شوید و پس از خروج، اژدها به ورودی ساختمان اصلی می‌رود.

ورودی کاخل شاه النت در Demon

راهی اصلی، مسیری است که NPC بوویر نظر اژدها را به خود جلب می‌کند تا شما بتوانید به‌راحتی رد شوید (البته باید به سرعت بدوید و بالا بروید). بااین‌حال مسیر سمت چپ را ابتدا ادامه داده و راه میان‌بر را باز کنید. پس از بالا رفتن ورود به کاخ شاه النت، حال تنها یک فانتوم قرمز رنگ سر راه شما سبز می‌شود و در ادامه، با Old King Allant روبه‌رو خواهید شد.

مبارزه با باس Old King Allant

دانلود ویدیو از آپارات

پس از کشتن شاه النت قدیمی و بازگشت به نکسس، یک میان‌پرده زیبا نمایش داده می‌شود و سپس با Maiden in Black صحبت کنید تا به‌سراغ آخرین باس بازی و درادامه پایان‌های دیمنز سولز بروید. پس از کشتن باس آخر که خود شاه النت است (باس فایت بسیار ساده‌ای است و نیازی به ویدیو راهنما ندارد). دو راه پیش روی دارید. اگر Maiden in Black را بکشید، یکی از پایان‌ها و اگر نکشید و از محیط خارج شوید، دومین پایان بازی را تماشا خواهید کرد.

درگن‌های قرمز و آبی

مقاله‌های مرتبط:

در جریان رویارویی شما با دو اژدهای آبی و قرمز، آن‌ها را می‌بینید که بالای سر جنازه‌های متعددی نشسته و در طول سایر محیط‌های Boletaria Palace به‌سراغ شما خواهند آمد. برای اینکه این دو اژدها را از بین ببرید، باید یک کمان قوی داشته و آن‌ را تا آخرین سطح ارتقا داده باشید. همچنین تیرهای متعددی را از جنس Holly Arrow و White Arrow خریداری کنید. اژدهای قرمز رنگ را باید در محیط دوم و به‌واسطه‌ی برج‌های دیده‌بانی هر قسمت از دیوار Boletaria از بین ببرید. به عبارتی آن‌قدر شلیک کنید تا نوار سلامت اژدها تمام شود.

اژدهای آبی رنگ را هم باید در بالای پله‌های محیط The King's Tower از بین ببرید. در این مدت اژدها مدام در حال حمله به بیور است و شما باید زیر سر اژدها را هدف قرار دهید. اژدهای آبی رنگ دارای نوار سلامت بیشتری نسبت به اژدهای قرمز رنگ است، ازاین‌رو به ۲۰۰ الی ۳۰۰ تیر نیاز پیدا می‌کنید (باتوجه‌به قدرت کمان).

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده