// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۲

راهنمای تروفی Demon's Souls

تروفی‌های Demon's Souls به‌گونه‌ای طراحی شده که کاربران برای کسب تمامی آن‌ها باید حداقل سه دور بازی را تمام کنند.

پس از درخواست‌های فراوان کاربران برای ساخت و عرضه ریمیک Demon’s Souls، سونی بالاخره وظیفه بازسازی این بازی را به بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) واگذار کرد تا به‌عنوان یکی از بازی‌های روز انتشار سونی، در اختیار کاربران قرار بگیرد. بازسازی Demon’s Souls یک تجربه بسیار عالی و یک بازسازی بسیار خوب از محصولی است که می‌توان آن را پدر سبک سولزلایک دانست.

تغییرات ظاهری محیط‌های بازی، اتمسفر جدیدی و تازه‌ای را برای کاربران قدیمی به‌وجود آورده است و اضافه شدن محتویات جدید درکنار بهبود موارد قدیمی، سبب شده تا Demon’s Souls جزو آن دسته از بازسازی‌هایی باشد که درخشان‌تر از بازی اصلی ظاهر شده است. در این قسمت از راهنمای تروفی به‌سراغ بازی Demon’s Souls رفته‌ایم تا کاربران به‌راحتی بتوانند تمامی تروفی‌ها را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی بازی: ۵ از ۱۰، اگر بازی را روی پلی استیشن 3 پلات کرده باشید یا تروفی پلاتینیوم سایر سولزبورن‌ها را به‌دست آورده باشید. اگر دیمنز سولز اولین تجربه شما است، تجربه‌ی دشوارتری خواهید داشت و درجه سختی کسب تروفی‌های بازی به ۷ از ۱۰ تغییر پیدا می‌کند
  • تروفی‌های بازی: ۳۷ عدد و معادل ۱۳۵۰ امتیاز (۲۲ تروفی برنز، ۹ تروفی نقره، پنج تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تروفی‌های آنلاین: سه عدد
  • تروفی‌هایی که ‌آن‌ها را از دست خواهید داد: تقریبا تمامی تروفی‌های بازی را به‌جز تروفی‌های آنلاین و تروفی‌های کشتن باس‌ها را از دست خواهید داد. البته از آن‌جایی که باید بازی را تقریبا سه دور تمام کنید، فرصت کافی برای کسب این تروفی‌ها را خواهید داشت.
  • تروفی‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی کسب تروفی‌ها تأثیرگذار است؟ خیر
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: سه دور، البته اگر بخواهید فایل‌های ذخیره‌ای خود را بردارید و مجددا بارگذاری کنید، در دو دور هم می‌توان تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید
  • آیا پس از اتمام بخش داستانی، می‌توانید آزادانه در محیط بچرخید؟ خیر

راهنمای تروفی Slayer of Trophies

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی Phalanx’s Trophy

توضیح: Phalanx را شکست دهید

Phalanx نام اولین دیمن بازی Demon’s Souls است که با او روبه‌رو خواهید شد. پس از شکست دادن وی، تروفی مورد نظر را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی Tower Knight’s Trophy

توضیح: تاور نایت را شکست دهید

تاور نایت دومین باس محیط Boletarian Palace است که باید او را شکست دهید.

راهنمای تروفی Penetrator’s Trophy

توضیح: پنتریتور را شکست دهید

پنتریتور سومین باس محیط Boletarian Palace است که او روبه‌رو خواهید شد و پس از نابودی وی، تروفی ذکر شده را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی False King’s Trophy

توضیح: شاه دروغین را شکست دهید

شاه دروغین را می‌توان به‌گونه‌ای آخرین باس بازی دیمنز سولز دانست که در بخش چهارم محیط Boletarian Palace با او روبه‌ور خواهید شد.

راهنمای تروفی Armor Spider’s Trophy

توضیح: آرمور اسپایدر را شکست دهید

آرمور اسپایدر اولین باس محیط Stonefang Mines است که باید او را شکست دهید.

راهنمای تروفی Flamelurker’s Trophy

توضیح: فلیم‌لرکر را شکست دهید

فلیم‌لرکر باس فایت محیط Stonefang Mines است که باید او را شکست دهید.

راهنمای Dragon God’s Trophy

توضیح: درگن گاد را شکست دهید

بازیکنان پس از شکست دادن فلیم‌لرکر، باید درگن گاد را شکست دهند. پس از شکست دادن وی، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی Fool’s Idol’s Trophy

توضیح: Fool’s Idol را شکست دهید

فولز آیدل اولین باس محیط Tower of Latria است که درواقع در محیط Prison of Hope قرار گرفته است.

راهنمای تروفی Maneater’s Trophy

توضیح: Maneater را شکست دهید

Maneater باس محیط دوم Tower of Latria است که درواقع یک گارگویل است و باید او را شکست دهید.

راهنمای تروفی Old Mon’s Trophy

توضیح: اولد مونک را شکست دهید

پس از شکست دادن Maneater و بالا رفتن از یک برج، با اولد مونک روبه‌رو خواهید شد.

راهنمای تروفی Adjudicator’s Trophy

توضیح: Adjudicator را شکست دهید

Adjudicator اولین باس از محیط Shrine of Storms است که بازیکنان باید او را شکست دهند.

راهنمای تروفی Old Hero

توضیح: اولد هیرو را شکست دهید

اولد هیرو باس محیط دوم Shrine of Storms است که بازیکنان با وی روبه‌رو خواهند شد.

راهنمای تروفی Storm King’s Trophy

توضیح: استورم کینگ را شکست دهید

استورم کینگ سومین باس محیط Shrine of Storms است که بازیکنان پس از کشتن اولد هیرو، باید با او مبارزه کنند.

راهنمای تروفی Leechmonger’s Trophy

توضیح: لیچ‌مونگر را از بین ببرید

لیچ‌مونگر اولین باس از محیط Valley of Defilement است که بازیکنان در محیط اول این منطقه با او روبه‌رو می‌شوند.

راهنمای تروفی Maiden Astraea’s Trophy

توضیح: درتی کلوسس را اشکست دهید

درتی کلوسس باس محیط دوم Valley of Defilement است که بازیکنان برای کسب این تروفی باید وی را از بین ببرند.

راهنمای تروفی Maiden Astraea’s Trophy

توضیح: میدن استرئیا را شکست دهید

میدن استرئیا آخرین باس محیط Valley of Defilement است که بازیکنان پس از نابودی درتی کلوسس، باید با او مبارزه کنند.

راهنمای تروفی Return to Form

توضیح: به یک بازیکن کمک کنید تا یک باس فایت را از بین ببرد

زمانی‌که اولین باس بازی را شکست دادید و سپس با میدن این بلک صحبت کردید، او به شما یک سنگ سفید، مشکی و آبی می‌دهد که برای بخش آنلاین بازی استفاده می‌شوند. برای اینکه بتوانید سایر بازیکن‌ها را احضار کنید، باید در فرم انسانی قرار داشته باشید و برای اینکه بخواهید وارد جهان سایر بازیکن‌ها شده و به آن‌ها کمک کنید، باید ظاهر روح داشته باشید.

برای کسب این تروفی هم پشت در یکی از باس‌های بازی بروید و از سنگ آبی استفاده کنید تا نام شما روی زمین نوشته شود. سپس باید منتظر بمانید که یک بازیکن دیگر شما را احضار کرده و پس از شکست دادن باس مورد نظر، تروفی ذکر شده را کسب می‌کنید. اشاره کنم که باید در قالب یک روح این کار را انجام دهید و ظاهر انسانی خود را از دست داده باشید.

همچنین اگر می‌خواهید با یکی از دوستان خود بخش آنلاین را تجربه کنید، وارد بخش تنظیمات شده و از یک رمز عبور مشخص استفاده کنید (تمامی بازیکن باید رمز را وارد کنند). این کار باعث می‌شود تا به‌راحتی بتوانید یکدیگر را احضار کنید.

راهنمای تروفی Unwelcome Guest

توضیح: یک بازیکن را در قالب یک Invader از بین ببرید

بازیکنان زمانی‌که از سنگ Black Eye استفاده می‌کنند، می‌توانند جهان سایر بازیکنان را مورد تهاجم قرار داده و آن‌ها را از بین ببرند. اگر موفق به این کار شوید، تروفی ذکر شده را کسب می‌کنید. ساده‌ترین راه برای کسب تروفی Unwelcome Guest، محیط Tower of Latria است. تنها کافی است از سنگ آبی برای احضار شدن استفاده کنید. در این محیط بازیکنان آنلاین در قالب باس فایت اولد مونک ظاهر می‌شوند. ازاین‌رو اگر در نقش باس ظاهر شدید، درواقع یک Invader به حساب می‌آیید. حال تنها کافی است بازیکن مورد نظر را بکشید.

راهنمای تروفی One Shall Fall

توضیح: تاور نایت را بدون اینکه تیراندازها را از بین ببرید، شکست دهید

در باس فایت تاور نایت، تعدادی تیرانداز دور تا دور محیط قرار گرفته و به شما شلیک می‌کنند. در حالت عادی می‌توانید قبل از مبارزه با او، از پله‌های سمت راست و چپ بالا رفته و تیراندازها را از بین ببرید. این در حالی است که برای کسب تروفی ذکر شده، نباید این کار را انجام دهید.

راهنمای تروفی Brother-in-Arms

توضیح: پنتریتور را با کمک بیور از بین ببرید

زمانی‌که Inner Ward، سومین بخش محیط Boletarian Palace را باز کردید، در مسیر پیش‌روی کنید تا دو عدد از Fat Officialهای بازی را از بین ببرید (دشمنان چاق بازی که به سمت شما آتش پرتاب می‌کنند). کشتن این دو دشمن، دو آیتم Iron Ring of Keys و Official’s Cap را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سپس به سمت در باس فایت تاور نایت برگردید. دقیق در راهرو پشت در باس، یک در قفل شده وجود دارد که با کلید Iron Ring of Keys باز می‌شود. در این در یک زندانی به اسم بیور وجود دارد که باید او را آزاد کنید. سپس زمانی‌که به‌سراغ باس فایت پنتریتور بروید، بیور به شما کمک می‌کند.

راهنمای تروفی Fists of Legend

توضیح: درگن گاد را با سلاح Hands of God از بین ببرید

نحوه نبرد با درگن گاد بدین شکل است که ابتدا باید با دو عدد بالیستا، نوار سلامت درگن گاد را به انتها برسانید. سپس با چند ضربه شمشیر، می‌توانید او را از بین ببرید. حال برای کسب این تروفی، باید از سلاح Hands of God برای فاز انتهایی نبرد استفاده کنید. یادتان باشد که نیاز به دو سلاح دارید، زیرا باید برای دست راست و چپ خود از Hands of God استفاده کنید (البته به شخصه تنها از یک عدد Hands of God استفاده کردم).

راهنمای تروفی Time for Rolling

توضیح: از مسیری که کمان‌ها در محیط Tower of Latria در حال شلیک هستند، عبور کنید

در بخش Prison of Hope محیط Tower of Latria و قبل از رسیدن به باس فایت این محیط، بازیکنان با یک دستگاه بسیار بزرگ روبه‌رو خواهند شد که کمان‌های متعددی را در دو نوبت پشت سر هم به سمت شما شلیک می‌کند. حال برای کسب این تروفی باید از این مسیر بدون کشته شدن، عبور کنید (رول بخورید). بازیکنان با رول خوردن در زمان‌بندی مناسب روی زمین، می‌توانند آن را پشت سر بگذارند و برخلاف چیزی که به‌نظر می‌رسد، آن‌چنان کار دشواری نیست.

راهنمای تروفی Not Fooled

توضیح: باس فایت Fool’s Idol را در حالی پیروز شوید که به هیچ‌کدام از کلون‌ها ضربه‌ای را وارد نکنید

ساختار باس فایت Fool’s Idol بدین صورت است که در محیط نبرد، باس اصلی کپی‌های مختلفی را از خود تولید می‌کند. دراین‌میان بهترین راه شناسایی، این است که روی هرکدام از آن‌ها عمل Target Lock را انجام دهید. اگر نوار سلامت زیر «علامت قفل شدن هدف» نمایش داده نشد، یعنی اینکه شخص اصلی را هدف قرار داده‌اید و باید به او ضربه وارد کنید. درغیراین‌صورت، کپی‌های Fool’s Idol را هدف قرار داده‌اید. دراین‌میان اشاره کنم که حسابی حواس خود را به تله‌های او در محیط جمع کنید.

راهنمای تروفی One Shal Stand

توضیح: Adjudicator را بدون اینکه به بدن او ضربه‌ای وارد کنید، از بین ببرید

حالت عادی مبارزه با Adjudicator بدین صورت است که پس از ورود به محیط نبرد، باید به پایین رفته و به قسمتی از بدن  وی که تیغه یک ساطور در آن فرو رفته، ضربه وارد کنید. این کار باعث می‌شود تا Adjudicator روی زمین افتاده و به سر او که نقطه ضعف اصلی است، ضربه وارد کنید.

حال برای کسب این تروفی باید بدون انجام این کار و تنها با ضربه زدن به سر Adjudicator او را از بین ببرید. برای این کار هم تنها کافی است از بالای محیط به‌واسطه‌ی جادو آتش یا تیر و کمان، به سر او ضربه وارد کنید. همچنین مراقب ضربات Adjudicator هم باشید.

راهنمای تروفی May you be unharmed

توضیح: میدن استرئیا را بدون کشتن گارل وینلند از بین ببرید

زمانی‌که وارد محیط باس فایت میدن استرئیا می‌شوید، او یک مبارز به نام گارل وینلند را احضار می‌کند تا با شما مبارزه کند. حال می‌توانید بدون نبرد با وی، میدن استرئيا را شکست دهید. البته انجام این کار به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است، اما آسان‌ترین و بی‌خطر ترین راه، این است که ابتدا یک بار محل قرار گیری او در محیط را مشاهده و سپس در تلاش دوم خود، از بالای محیط با کمان به او شلیک کنید. یادتان باشد که تیرهای متعددی را خریداری کرده باشید و بهترین نوع تیر برای آسیب‌رسانی، Holy Arrows است.

راهنمای تروفی Seekest Soul Power

توضیح: قدرت Old One را در اختیار بگیرید

بازی Demon’s Souls دارای دو پایان مختلف است. در انتهای راه و پس از نبرد با شاه النت واقعی، شما دو راه پیش روی دارید. اولین راه این است که میدن این بلک را بکشید و قدرت Old One را دریافت کنید. این کار باعث می‌شود تروفی ذکر شده را کسب کنید. این در حالی است که پایان دیگر بازی، بدین صورت است که بدون آسیب رساندن به میدن این بلک محیط را ترک کنید. این پایان به شما روح میدن این بلک را اهدا می‌کند که برای دیگر تروفی بازی به آن نیاز دارید.

راهنمای تروفی A Dash of Sage

توضیح: Sage Freke the Visionary را نجات دهید

Sage Freke یکی از NPCهای مهم بازی است که در محیط Prison Hope زندانی شده است. پس از اینکه جای او را پیدا کردید، تنها کافی است به انتهای محیط بروید. در پشت دستگاه پرتاب کننده کمان‌های متعدد، دو راه پله به سمت بالای محیط باس فایت وجود دارد. در انتهای مسیر سمت راست، شما به یک دشمن می‌رسید که در حال استفاده از جادو است. او را بکشید (اگر این کار را انجام ندهید، Fool’s Idol پس از کشته شدن مدام اسپاون می‌شود و عملا نابودی وی غیرممکن است). حال روی دیوار این منطقه یک Special Key هم وجود دارد که مربوط‌به در زندان Sage Freke است. محیط را به عقب برگردید و او را نجات دهید.

راهنمای تروفی Umbasa

توضیح: Saint Urbain را نجات دهید

در ابتدای بخش The Ritual Path در محیط Shrine of Storms، بازیکنان پس از باز کردن در اول محیط، باید یک احضار کننده را در پایین محیط از بین ببرند. پس از کشتن او، مسیر را ادامه ندهید. محیط را بگردید تا به سنگ‌های رنگی‌ای را مشاهده کنید که به یک گودال ختم می‌شود. به پایین بپرید. در اینجا یک دارک فانتوم وجود دارد. او را بکشید و با Saint Urbain صحبت کنید.

راهنمای تروفی Road to Possibilities

توضیح: ماکوتو را به ساتسوکی تحویل دهید

زمانی‌که برای نجات Saint Urbain به گودال ذکر شده می‌روید، یک آیتم‌ را در بالای چند تکه سنگ مشاهده می‌کنید. در حالت عادی، قادر به برداشتن این آیتم نیستید، اما زمانی‌که محیط Shrine of Storms در حالت Pure White قرار بگیرد (معمولا پس از کشتن اولد هیرو یا استورم کینگ، این اتفاق رخ می‌دهد؛ اگر در ظاهر انسانی خود بیش از اندازه نمرده باشید)، یک NPC به نام ساتسوکی در ابتدای بخش اول Shrine of Storms ظاهر می‌شود.

او از شما می‌خواهد تا شمشیر ماکوتو را برای او پیدا کنید. حال زمانی‌که تندنسی جهان شما در حالت Pure White باشد، آیتم ذکر شده در محل زندانی شدن Saint Urbain روی زمین افتاده که درواقع همین شمشیر ماکوتو است. شمشیر را بردارید و مجددا پیش ساتسوکی بروید. با او صحبت کنید، شمشیر را به او بدهید تا تروفی ذکر شده را کسب کنید.

راهنمای تروفی Road to Possibilities

توضیح: Searing Demon Soul را به اِد آهنگر دهید

در جریان بخش اول از محیط Stonefang Tunnels، بازیکنان یک راه‌میان‌بر را باز خواهند کرد که به کاراکتر اد آهنگر ختم می‌شود. وی می‌تواند شمشیر‌های بیشتری را برای شما بسازد و آن‌ها را ارتقا دهد، اما برای انجام این کار، به روح باس فلیم‌لرکر نیاز دارد. پس از کشتن فلیم‌لرکر، پیش او رفته و روح این باس را به اد بدهید. اشاره کنم که اگر صحبت کردن با اد آهنگر به دیالوگ‌های یکسانی ختم شد و روح را از شما نگرفت، پیش آرچ‌استون رفته و مجددا در این محیط اسپاون شوید.

راهنمای تروفی One of the Few

توضیح: سلاح استرله را کسب کنید

در ابتدا اشاره کنم که محیط Valley of Defilement باید در حالت Pure White قرار داشته باشد. در ادامه ویدیو زیر را مشاهده کنید تا نحوه پیدا کردن این سلاح را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی Witch in the Tower

توضیح: Yuria the Witch را نجات دهید

برای مشاهده نحوه انجام این کار، ویدیو زیر را مشاهده کنید. البته اشاره کنم که باید ست لباس Official را داشته باشید. بازیکنان با کشتن Fat Officialهای جهان بازی، ست لباس ذکر شده را کسب خواهند کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی Sage’s Trophy

توضیح: شمشیر Northern Regalia را کسب کنید

برای کسب شمشیر Northern Regalia باید کارهای مختلفی را انجام دهید.

بازیکنان در محیط Boletarian Palace با یک NPC به نام Ostrava‌ آشنا می‌شوند که باید او را نجات دهند. پس از نجات وی در محیط‌های مختلف و رساندن او به انتهای خط داستانی‌اش، استراوا به شما یک کلید به نام Mausoleum Key می‌دهد. همچنین با کشتن وی هم می‌توانید این کلید را کسب کنید. حال در بخش اول Boletarian Palace وارد محیطی می‌شوید که ازطریق آن می‌توانید به سمت دو راه‌میان‌بر برای اولین باس فایت بازی بروید و اهرم‌های مختلفی را بکشید. در قسمتی از این محیط (مسیر مخالف جایی که دو ورودی راه‌های میان‌برد قرار دارد) یک شوالیه چشم قرمز حضور دارد که در حال نگهبانی از یک درقفل شده است.

شوالیه چشم قرمز را بکشید و در را با کلید Mausoleum باز کنید. در این اتاق یک NPC به نام Old King Doran قرار گرفته است. زمانی‌که ۲۵ درصد از نوار سلامت او را خالی کنید، قدرت شما به وی اثبات می‌شود و شمشیر Demonbrandt را در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه و پس از کشتن False King هم به روح وی برای ساخت Northern Regalia نیاز دارید. آخرین قطعه از این شمشیر، درواقع یک شمشیر دیگر به نام Soulbrandt است که بازیکنان در انتهای بازی و پس از کشتن شاهه النت واقعی، کسب خواهند کرد.

سپس در نیو گیم پلاس خود یک بار دیگر روح فلیم‌لرکر را به اد آهنگر دهید و این سه آیتم را پیش او ببرید تا Northern Regalia ساخته شود.

راهنمای تروفی Sage’s Trophy

توضیح: تمامی اسپل‌های جادو را خریداری کنید

اسم Spellنام فروشندهتوضیحات
Acid CloudSage Frekeبه روح درتی کلوسس نیاز دارید
Death CloudSage Frekeبه روح میدن استرئیا نیاز دارید
FireballSage Frekeبه روح درگن گاد نیاز دارید
Fire SpraySage Frekeبه روح آرمور اسپایدر نیاز دارید
Homing Soul ArrowSage Frekeبه سه عدد روح اولد مونک نیاز دارید
Light WeaponSage Frekeبه روح پنتریتور نیاز دارید
Poison CloudSage Frekeبه روح لیچ‌مونگر نیاز دارید
Soul RaySage Frekeبه روح Fool's Idol نیاز دارید
WardingSage Frekeبه روح تاور نایت نیاز دارید
Cursed WeaponYuria the Witchبه روح پنتریتور نیاز دارید
FirestormYuria the Witchبه روح درگن گاد نیاز دارید
IgniteYuria the Witchبه روح آرمور اسپایدر نیاز دارید
ReliefYuria the Witchبه روح میدن استرئیا نیاز دارید
SoulsuckerYuria the Witchبه روح میدن این بلک نیاز دارید
Soul ThirstYuria the Witchبه روح اولد مونک نیاز دارید
Cloakفروشنده Spell در نکسسبه ۵۰۰ روح نیاز دارد
Demon's Prankفروشنده Spell در نکسسبه ۵۰۰ روح نیاز دارد
Flame Tossفروشنده Spell در نکسسبه هزار روح نیاز دارد
Enchant Weaponفروشنده Spell در نکسسبه پنج هزار روح نیاز دارد
Protectionفروشنده Spell در نکسسبه پنج هزار روح نیاز دارد
Soul Arrowفروشنده Spell در نکسسبه هزار روح نیاز دارد
Water veilفروشنده Spell در نکسسبه ۵۰۰ روح نیاز دارد

راهنمای تروفی Saint’s Trophy

توضیح: تمامی Miracleهای بازی را خریداری کنید

دراین‌میان یک نکته وجود دارد و آن هم نحوه‌ی دریافت روح Colorless Demon است که برای میراکل Recovery به آن نیاز دارید. در جهان بازی ۱۰ عدد Colorless Demon Souls قرار دارد که در هر دور از بازی کردن خود، می‌توایند آن‌ها را کسب کنید. با تماشای ویدیو زیر، نحوه دریافت آن‌ها را مشاهده می‌کنید و برای Miracle ذکر شده، تنها به سه عدد از آن‌ها نیاز دارید.

دانلود ویدیو از آپارات

اسم Miracleنام فروشندهتوضیحات
Anti-Magic FieldSaint Urbainبه روح Storm King نیاز دارید
BanishSaint Urbainبه روح Old Monk نیاز دارید
CureSaint Urbainبه روح لیچ‌مونگر نیاز دارید
God’s WrathSaint Urbainبه روح درگن گاد نیاز دارید
RecoverySaint Urbainبه سه عدد روح Primeval Demon نیاز دارید
RegenerationSaint Urbainبه روح Adjudicator نیاز دارید
Resurrection Saint Urbainبه روح میدن استرئیا نیاز دارید
Second ChanceSaint Urbainبه روح اولد هیرو
Antidoteفروشنده Miracle در نکسسبه سه هزار روح نیاز دارید
Evacuationفروشنده Miracle در نکسسبه ۲۰ هزار روح نیاز دارید
Healفروشنده Miracle در نکسسبه پنج هزار روح نیاز دارید
Hidden Soulفروشنده Miracle در نکسسبه سه هزار روح نیاز دارید

راهنمای تروفی King of Rings

توضیح: تمامی حلقه‌های بازی را پیدا کنید

در اینجا یک نکته وجود دارد و آن هم این است که حتما در زمان شروع بازی و ساخت کاراکتر، حلقه Providential را برای خود انتخاب کنید، زیرا برای کسب تمامی حلقه‌ها و این تروفی لازم است. بااین‌حال اگر حلقه ذکر شده را کسب نکردید، نیازی نیست که نگران باشید. تنها کافی است یکی از دو سلاح Bastard Sword یا Claw را به سطح هشت رسانده و آن‌ را پیش اد آهنگر و همچنین روح اولد هیرو، به سلاح Long Sword of Searching تبدیل کنید. سپس آن را پیش Sparkly the Crow ببرید تا به شما Providential Ring را بدهد.

دانلود ویدیو از آپارات 


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده