// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل ششم بازی Fortnite | هفته هشتم

چالش‌های هفته هشتم از فصل ششم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مقاله راهنمای دریافت این چالش‌ها را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

فصل ششم بازی Fortnite، چالش‌های متفاوتی را نسبت به فصل‌های گذشته دارد. کم کم به اواخر فصل ششم نزدیک شده‌ایم و در هفته‌ی هشتم از فصل ششم بازی فورتنایت، شاهد دو مینی گیم و چالش‌های متفاوت نسبت به سایر هفته‌ها هستیم؛ چالش‌هایی که بیش از پیش بازیکنان را وادار به انجام فعالیت‌های مختلف می‌کنند. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه می‌توانید راهنمای دریافت چالش‌های هفته ششم را مشاهده کنید.

فصل ششم هفته هشتم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Visit Lonely Lodge and Retail Row in a Single Match (بازدید از محیط‌های مختلف/پنج بخش)
  • Dance with a Fish Trophy at Different Named Locations (استفاده از Emote مقابل تابلو یادگاری ماهی/هفت عدد)
  • Six Shooter or Heavy Assault Rifle Eliminations (کشتن بازیکنان با سلاح‌های مشخص/درجه سختی Hard/ دو نفر)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Get a Score of 3 on Different Clay Pigeon Shooters (استفاده از دستگاه‌های پرتاب دیسک/سه بار)
  • Get Trick Points in a Vehicle (کسب امتیاز از طریق وسیله نقلیه/۲۵۰ هزار امتیاز)
  • Visit Different Named Locations in a Single Match (بازدید از محیط‌های مختلف/درجه سختی Hard/چهار محیط)
  • Step 1: Use Grappling Hook (استفاده از‌ آیتم‌های مختلف/درجه سختی Hard/سه بخش)

تمامی بازیکنان بازی فورتنایت در اولین چالش هفته هشتم با یک چالش چند مرحله‌ای طرف هستند. در جریان اولین بخش از این چالش پنج بخشی، باید از دو محیط Lonely Lodge و Retail Row دیدن کنند. به‌عبارتی در هر بخش بازیکنان باید از دو محیط مختلف دیدن کنند و هرقدر به بخش‌های انتهایی نزدیک‌تر می‌شوند، بیشتر به‌چالش کشیده خواهند شد. در جریان چالش سوم هم باید از طریق سلاح Six Shooter (ریوالور جدید بازی) یا سلاح سنگین اسالت نظیر AK74، دو عدد از بازیکنان را از بین ببرید. بازیکنان با ورود به حالت دیسکو به‌راحتی می‌توانند این چالش را کسب کنند.

چالش‌های هفته هشتم از فصل ششم بازی کاربران بتل‌پس به‌نحوی طراحی شده است که در جریان دومین چالش، باید از طریق یکی از وسایل نقلیه بازی، امتیاز کسب کنید. به‌عبارتی زمانی که سوار یکی از وسایل نقلیه‌های بازی نظیر ماشین گلف می‌شوید، می‌توانید با سرعت از روی تپه‌ها عبور کنید و سپس هنگامی که در میان آسمان و زمین قرار دارید، وسیله نقلیه مورد نظر را حرکت دهید و امتیاز به‌دست بیاورید. زمانی که امتیاز شما به رقم ۲۵۰ هزار رسید، این چالش را کامل خواهید کرد. در این میان اشاره کنم که لازم نیست در یک تلاش ۲۵۰ هزار امتیاز کسب کنید و می‌توانید در دفعات مختلفی امتیاز مورد نظر را به‌دست بیاورید. در جریان سومین چالش، بازیکنان باید از چهار محیطی که اسم دارند (برای مثال Risky Reels) دیدن کنند. یادتان باشد که باید در یک بازی از این چهار محیط دیدن کنید. از این رو بهترین روش این است که در یکی از مناطقی که وسیله نقلیه قرار دارد فرود بیایید و با برداشتن وسیله نقلیه، به‌راحتی مسافت‌هایی را که در نظر گرفته‌اید، طی کنید. در آخرین چالش هم باید از سه آیتم مختلف در قالب سه بخش استفاده کنید که اولین ایتم، Grappling Hook است.

چالش Dance with a Fish Trophy at Different Named Locations

در جریان اولین مینی گیم بازی که برای تمامی کاربران در نظر گرفته شده است، باید وارد هفت محیطی شوید که اسم دارند و در آن‌ها یک تابلو ماهی قرار داده شده است. حال باید آن‌ها را پیدا کنید و جلوی آن‌ها برقصید. در ادامه می‌توانید تصویر و محل هفت تابلو ماهی را مشاهده کنید.

فصل ششم هفته هشتم فورتنایت

فصل ششم هفته هشتم فورتنایت

چالش Get a Score of 3 on Different Clay Pigeon Shooters

بازیکنان بتل‌پس در جریان دومین مینی گیم بازی فورتنایت، باید به‌سراغ یکی از چالش‌های فصل پیشین بروند که مجددا در دسترس قرار گرفته است. در جریان این مینی گیم بازیکنان باید به‌سراغ سه عدد از دستگاه‌های پرتاب دیسک بروند و زمانی که دیسک پرتاب شد، به‌ آن شلیک کنند.

فصل ششم هفته هشتم فورتنایت

فصل ششم هفته هشتم فورتنایت

طبق روال هر هفته باید ستاره یا بنر را دریافت کنید که بنر این هفته در منطقه Flush Factory قرار دارد.

فصل ششم هفته هشتم فورتنایت

فصل ششم هفته هشتم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده