// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

راهنمای چالش های فصل ششم بازی Fortnite | هفته چهارم

چالش‌های هفته چهارم فصل ششم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مقاله راهنمای دریافت این چالش‌ها را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

فصل ششم بازی Fortnite، چالش‌های متفاوتی را نسبت به فصل‌های گذشته دارد. در هفته‌ی چهارم از فصل ششم بازی فورتنایت، شاهد مینی گیم‌های متفاوتی هستیم. همچنین در هفته چهارم چالش‌هایی در نظر گرفته شده است که بازیکنان را مجبور می‌کند مدام به بازی کردن مشغول شوند. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه می‌توانید راهنمای دریافت چالش‌های هفته چهارم را مشاهده کنید.

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته پنجم

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Use a Port-a-Fort of Port-a-Fortress in Different Matches (استفاده کردن از آیتم/پنج بار)
  • Search an Ammo Box in Different Named Locations (پیدا کردن جعبه‌های مهمات/هفت عدد)
  • Ring the Doorbell of a House with an Opponent Inside in DIfferent Matches (زنگ زدن درب خانه/درجه سختی Hard/ سه بار)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Land at Greasy Grove (بازدید از مناطق مختلف/پنج بخش)
  • Dance on Top of a Clock Tower (رقصیدن در محیط‌های مختلف/سه بخش)
  • Get a Score of 3 or more at Different Shooting Galleries (شلیک به سیبل‌های در نظر گرفته شده/درجه سختی Hard/پنج مورد مختلف)
  • Eliminate Opponents near any of the Corrupted Areas (کشتن دشمنان/درجه سختی Hard/سه نفر)

در چالش‌های تمامی بازیکنان، سه چالش متنوع در نظر گرفته شده است که هر کدام از آن‌ها نیازمند این است که بازیکنان در دفعات مختلفی وارد جهان فورتنایت شوند. اولین چالش هفته چهارم از فصل ششم، مربوط به استفاده از آیتم Port-a-Fort یا Port-a-Fortress است. بازیکنان در این چالش باید پنج بار از یکی از این آیتم‌ها استفاده کنند. در این بین اشاره کنم که نمی‌توانید در یک بازی پنج بار از Port-a-Fort یا Port-a-Fortress استفاده کنید و باید در پنج بازی مختلف آیتم‌های ذکر شده را استفاده کنید. دومین چالش، جست‌وجو و پیدا کردن هفت جعبه مهمات است اما جعبه‌های مهماتی که پیدا می‌کنید باید در محیط‌های مختلف (محیط‌هایی که اسم دارند) باشند و در یک محیط نمی‌توانید هفت جعبه مهمات را باز کنید. در آخرین چالش کاربران عادی هم یک مینی گیم جالب برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. اگر به در خانه‌های موجود در منطقه‌های Greasy Grove یا Pleasent Park دقت کرده باشید، زنگ‌هایی را می‌بینید که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در واقع می‌توانید زنگ درب خانه‌ها را فشار دهید. حال در این چالش باید سه زنگ را در سه بازی مختلف در حالی فشار دهید که یک دشمن در خانه‌ی مورد نظر قرار دارد.

چالش هفته‌ی چهارم کاربرانی که بتل‌پس را خریداری کرده‌اند هم تنوع مخصوص به خودش را دارد. اولین و دومین چالش با اینکه جلوی آن‌ها چیزی نوشته نشده است اما چالش‌های چند بخشی هستند. در اولین چالش باید در پنج بازی مختلف روی پنج محیط متفاوت فرود بیایید. این در حالی است که در چالش دوم که تنها سه بخش دارد، بازیکنان باید روی قسمت‌های مشخصی از یک منطقه برقصند. در اولین منطقه، به شما گفته می‌شود که روی برج ساعت برقصید که باید وارد منطقه‌ی Tilted Towers شوید. در ادامه هم باید روی یک درخت صورتی رنگ برقصید که مربوط به منطقه‌ی Lucky Landings می‌شود و آخرین بخش در منطقه‌ی Flush Factory قرار دارد. آخرین چالش کاربران بتل‌پس بازی Fortnite به کشتن دشمنان مربوط می‌شود. در این هفته باید در مناطق آلوده (مناطقی که بنفش رنگ هستند و مکعب‌های کوچک بنفش رنگ در آن‌ها قرار دارند) سه دشمن را بکشید.

چالش Get a Score of 3 or more at Different Shooting Galleries

چالش سوم از هفته چهارم یک مینی گیم چالش برانگیز است که اگر با دوستان‌تان به‌سراغ آن بروید اصلا شما را به چالش نمی‌کشد. در جریان این چالش باید وارد مناطقی شوید که در نقشه‌ی زیر قرار داده شده‌اند و یک پلتفرم را می‌بینید. حال زمانی که روی این پلتفرم بروید سیبل‌هایی در محیط فعال می‌شوند که باید به آن‌ها شلیک کنید. این سیبل‌ها در تعداد دفعات مختلفی دو به دو در دسترس قرار می‌گیرند که تنها کافی است به سه عدد از آن‌ها شلیک کنید. اگر با دوستان‌تان بازی می‌کنید، تنها کافی است شخص مورد نظر روی پلتفرمی که ذکر شده است برود و مابقی بازیکنان به سمت سیبل‌ها شلیک کنند.

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته پنجم

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته پنجم

  • سمت راست منطقه‌ی Risky Reels، کنار ماشین بستنی فروشی
  • منطقه‌ی Wailing Woods
  • سمت چپ منطقه‌ی Fatal Fields
  • در کنار منطقه‌ی Vaiking Village
  • شمال غربی منطقه‌ی Dusty Divots (بالای محیط)
  • سمت راست منطقه‌ی Hunted Hills (پایین قلعه‌ای که در فصل ششم اضافه شده است)

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته چهارم بنر نهایی را می‌توانید بردارید که روی لامای فلزی‌ای قرار دارد که پشت منطقه‌ی Junk Junction است. در زیر تصویر و محل دقیق این بنر قرار داده شده است.

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته پنجم

راهنمای چالش‌های فصل ششم هفته پنجم


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده