// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته دهم

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که در این مطلب راهنمای چالش‌های هفته دهم از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

بالاخره هفته آخر از فصل پنجم بازی Fortnite، فرا رسید. معمولا در هفته آخر اپیک گیمز از چالش‌های ساده‌ای استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند Tier خود را به سطح ۱۰۰ برسانند. حال هفته دهم نیز از این قاعده مستثنا نیست و چالش‌های ساده‌ای را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه عصر راس ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند که در این راهنما می‌توانید نحوه دریافت چالش‌های هفته نهم را مشاهده کنید.

راهنمای چالش‌های فصل پنجم هفته دهم

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Search Jigsaw Puzzle Places in Basements (پیدا کردن قطعات پازل/هفت عدد)
  • Consume Apples or Mushrooms (استفاده از سیب و قارچ/۲۰ عدد)
  • Eliminate Opponents (دَه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Search Chests in Salty Springs (پیدا کردن صندوق/هفت)
  • Deal Damage to Opponents (آسیب رساندن به دشمنان/میزان آسیب رسانی ۵۰۰۰)
  • Search Between a Covered Bridge, Waterfall and the 9th Green (پیدا کردن گنج/درجه سختی Hard)
  • Stage 1: Eliminate an Opponent in Pleasent Park (کشتن دشمنان در محیطی خاص/درجه سختی Hard)

دومین چالش هفته آخر از فصل پنجم بازی فورتنایت، شما را وادار به استفاده از آیتم‌هایی می‌کند که در بخش‌های جنگلی بازی نظیر Dusty Diviot و Wailing Woods به فور مشاهده می‌شود. در چریان این چالش بازیکنان باید ۲۰ سیب یا ۲۰ قارچ را بخورند. تنها کافی است وارد یکی از محیط‌های ذکر شده شوید و به راحتی هرچه تمام‌تر این چالش را از آن خود کنید. آخرین چالش تمامی بازیکنان نیز مربوط به کشتن دشمنان می‌شود. در اینجا بازیکنان باید ۱۰ بازیکن دیگر را از بین ببرند که در طول بازی کردن به راحتی قابل دریافت است.

در هفته دهم بازیکنان بازی Fortnite باید در منطقه‌ی Salty Springs صندوق‌های خود را پیدا کنند؛ تیم سازنده برای این هفته هفت صندوق مختلف را در نظر گرفته است. دومین چالش به آسیب رساندن به دشمنان مربوط می‌شود. بازیکنان فورتنایت باید در مجموع ۵۰۰۰ آسیب را به حریف‌های خود برسانند. در آخرین چالش نیز، باید سایر بازیکنان را در محیط‌هایی مشخص شده بکشید. این چالش به صورت سه مرحله‌ای برای شما در نظر گرفته شده است که با هر بار کشتن دشمنان در محیط مورد نظر، محیط بعدی در دسترس قرار می‌گیرد.

چالش Search Between a Covered Bridge, Waterfall and the 9th Green

برای پیدا کردن گنج هفته دهم باید از روی سه سرنخ محل نهایی را شناسایی کنید. برای راحت‌‌تر کردن مقصد نهایی، تنها کافی است به محیطی بروید که در تصاویر زیر نشان داده شده است. محیط مورد نظر در شرق منطقه Lazy Links قرار دارد.

راهنمای چالش‌های فصل پنجم هفته دهم

راهنمای چالش‌های فصل پنجم هفته دهم

چالش Search Jigsaw Puzzle Places in Basements

جالب‌ترن چالش فصل دهم را می‌توان پیدا کردن قطعات پازل جیگساو دانست. در واقع این پازل‌ها در زیر زمین یا طبقه‌های پایین بعضی از خانه‌های موجود در نقشه بازی قرار گرفته‌اند. از طریق نقشه‌ی زیر می‌توانید محل این قطعات پازل را شناسایی کنید. در این میان یادتان باشد که تنها به هفت قطعه نیاز دارید و بهترین راه این است که محیط‌های کنار به یکدیگر را انتخاب کنید.

راهنمای چالش‌های فصل پنجم هفته دهم

راهنمای چالش‌های فصل پنجم هفته دهم

در هفته‌ی آخر خبری از ستاره یا بنر نهایی نیست و پس از تمام کردن چالش‌های هفته دهم، می‌توانید با خیال راحت منتظر تمام شدن فصل باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده