// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته چهارم

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که در این مطلب راهنمای هفته چهارم از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

در هفته چهارم چالش‌های فصل پنجم بازی Fortnite، شاهد چالش‌هایی هستیم که بیشتر روی کشتن و آسیب رساندن به دشمنان تمرکز دارند. البته در این هفته شاهد یک چالش متفاوت نیز هستیم که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه عصر راس ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند که در این راهنما می‌توانید نحوه دریافت چالش‌های هفته چهارم را مشاهده کنید.

چالش‌های فصل پنجم هفته چهارم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Build Stractures (ساخت و ساز/۲۵۰ قطعه)
  • Jump Through Hoops with a Shopping Cart or ATK (از داخل حلقه‌های آتش عبور کنید/پنج بار)
  • Elimination Opponents in Dusty Divot (درجه سختی Hard/ سه نفر)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Deal damage with Sniper Rifles to Opponents (به حریف خود آسیب وارد کنید/میزان آسیب رسانی ۵۰۰)
  • Search Chests in Flush Factory (پیدا کردن صندوق/هفت عدد)
  • Search Between a Gas Station, Soccer Pitch and Stunt Mountain (پیدا کردن گنج/درجه سختی Hard)
  • Pistol Elimination (سه نفر/درجه سختی Hard)

در هفته چهارم از فصل پنجم بازی Fortnite شاهد چالش‌های جالبی در بخش چالش‌های تمامی کاربران هستیم. در اولین چالش هفته چهارم، باید ۲۵۰ قطعه بسازید. به عبارتی باید در جهان بازی به ساخت و ساز مشغول شوید. نکته جالب این چالش این است که می‌توانید آن را به صورت گروهی کسب کنید. از این رو بهترین کار این است که با دوستان خود وارد فورتنایت شوید و تعدادی چوب، آجر یا فلز را جمع‌آوری کنید و مشغول ساخت و ساز شوید تا ۲۵۰ قطعه ساخته شود. سومین چالش مطابق روال هر هفته به کشتن دشمنان در محیطی خاص اختصاص داده شده است. در اینجا باید سه نفر را در منطقه Dusty Divot بکشید. اگر جزو دارندگان بتل‌پس هستید، می‌توانید این چالش را با آخرین چالش هفته چهارم دارندگان بتل‌پس ترکیب کنید.

یکی از ویژگی‌های چالش‌های هفته چهارم فصل پنجم بازی Fortnite، متفاوت بودن سبک و سیاق چالش‌های مخصوص تمامی کاربران و چالش‌های دارندگان بتل پس است. در اولین چالش ویژه کاربران بتل‌پس، باید به واسطه اسلحه اسنایپر، به سایر بازیکنان آسیب وارد کنید. میزان اسیب رسانی ۵۰۰ شاید در نگاه اولی کمی چالش برانگیز به نظر برسد اما به راحتی می‌توانید آن را کسب کنید؛ تنها کافی است یکی از اسلحه‌های تک تیرانداز بازی یا Hunting Rifle را بردارید و به سایر بازیکنان آسیب وارد کنید. بهترین حالت برای دریافت این چالش حالت 50v50 است. این نکته را توجه کنید که مهم نیست شخصی را که Knockout شده است بکشید یا به سایر دشمنان تیراندازی کنید، مهم این است که به آن‌ها آسیب وارد کنید. در جریان دومین چالش باید هفت صندوق را در منطقه Flush Factory به دست بیاورید که در روزهای اول، این محیط بسیار شلوغ است و پیشنهاد می‌کنم در چند روز آینده به سراغ این چالش بروید. در آخرین چالش هفته چهارم نیز باید سه نفر را از طریق اسلحه Pistol از بین ببرید.

چالش Jump Through Hoops with a Shopping Cart or ATK

 چالش پرش از داخل حلقه‌های آتش را می‌توان یکی از جذاب‌ترین چالش‌های فصل پنجم تا به امروز دانست. در این چالش شما باید از طریق سبدهای خرید یا ماشین‌های گلف از داخل حلقه‌های آتش داخل بازی بپرید. قبل از هر حلقه یک سکوی پرش برای راحتی کار بازیکنان قرار داده شده است. با این حال اگر سکوی پرشی را مشاهده نکردید، می‌توانید از سیستم ساخت و ساز بازی استفاده کنید و یک سکوی پرش بسازید. در ادامه عکس محل حلقه‌های آتش فورتنایت را مشاهده خواهید کرد.

چالش‌های فصل پنجم هفته چهارم فورتنایت

چالش‌های فصل پنجم هفته چهارم

با توجه به عکسی که مشاهده می‌کنید، تنها کافی است پنج عدد از حلقه‌ها را پیدا کنید و از داخل‌شان بپرید:

  • سمت چپ منطقه Lazy Links
  • جنوب منطقه Lazy Links و شمال شرقی منطقه Loot Lake
  • جنوب منطقه Tomato Town و شمال شرقی منطقه Dusty Divot
  • در جنوب منطقه Pleasent Park یک کوه قرار دارد که قبل و بعد از این کوه دو حلقه آتش قرار دارد که دومین حلقه نزدیک به پمپ بنزین است
  • جنونب منطقه Snoby Shores (اولین خانه از سمت چپ)
  • شمال منطقه Flush Factory
  • شمال غربی منطقه Paradise Palms زیر زیر پل مرزی منطقه کویری و منطقه سرسبز بازی قرار دارد
  • شرقی‌ترین نقطه منطقه Paradise Palms
  • جنوب منطقه Paradise Palms

چالش Search Between a Gas Station, Soccer Pitch and Stunt Mountain

چالش گنج این هفته در جنوب منطقه Pleasent Park قرار دارد. فهمیدن و حدس زدن مکان گنج کار ساده‌ای است. هماطنور که از نام چالش پیدا است، گنج این هفته بین یک پمپ بنزین، زمین فوتبال و یک کوه قرار دارد. بزرگ‌ترین زمین فوتبال در میان مناطق بازی Fortnie را محیط Pleasant Park دارد که جنوب آن یک پمپ بنزین واقع شده است و سمت راست بزرگ‌ترین کوه منطقه قرار دارد. حال در میان این سه قسمت و با توجه به عکس زیر می‌توانید محل گنج را پیدا کنید.

چالش‌های فصل پنجم هفته چهارم فورتنایت

پس از تمام کردن تمامی چالش‌های هفته چهارم از فصل پنجم بازی فورتنایت، نوبت به پیدا کردن ستاره اصلی می‌رسد. درواقع این ستاره زمانی در دسترس قرار می‌گیرد که تمامی چالش‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید. ستاره این هفته در منطقه جدید بازی و روی یک شتر قرار دارد که در عکس زیر و نگاه کردن به Mini Map، به راحتی می‌توانید مکان را شناسایی کنید.

چالش‌های فصل پنجم هفته چهارم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده