// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته اول

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که راهنمای هفته اول از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

از روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه (۱۲ جولای) فصل پنجم بازی Fortnite به صورت رسمی در دسترس کاربران قرار گرفت و از مهم‌ترین ویژگی‌های این فصل می‌توان به تغییرات نقشه بازی و اضافه شدن محیط صحرایی و ماشین گلف به بازی اشاره کرد. از طرفی مطابق فصل‌های گذشته با شروع فصل پنجم شاهد چالش‌های هفتگی هستیم که بازیکنان با انجام‌شان می‌توانند ستاره کسب کنند و Tierشان را افزایش دهند. از این‌رو با افزایش Tier می‌توانید جوایز مختلفی نظیر شخصیت‌های جدید، Emote و سایر موارد کسب کنید. البته به این مورد اشاره کنم که اکثر جوایز مفید بازی Fortnite برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که بتل‌پس بازی را خریداری کرده باشند. با تمام این تفاسیر، هفت چالش هفته اول در دسترس قرار گرفته است که از این تعداد سه چالش برای تمامی کاربرها و چهار چالش برای کاربران پرمیوم است که به شرح زیر هستند و در ادامه نحوه دریافت آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

چالش‌های هفته اول فصل پنجم Fortnite

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Deal damage with SMGs to Opponents (میزان آسیب رسانی شما به بازیکنان باید به رقم ۵۰۰ برسد)
  • Search a Supply Llama
  • Clinger, Stick Bomb or Grenade Elimination (سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Search Chests in Snobby Shores (هفت عدد)
  • Search Floating Lightning Bolts (هفت عدد)
  • Follow the Treasure Map Found in Risky Reels (درجه سختی Hard)
  • Eliminate Opponents in Retail Row (سه نفر/درجه سختی Hard)

در جریان بازی Fortnite زمانی که به سایر بازیکنان شلیک می‌کنید، میزان آسیب رسانی شما به صورت عدد نمایش داده می‌شود که اگر به ۱۰۰ برسد، حریف شما به زمین می‌افتد و می‌توانید او را بکشید. حال در اولین چالش از هفته اول فصل پنجم فورتنایت، باید میزان آسیب رسانی خود را به رقم ۵۰۰ برسانید و اصلا مهم نیست که در دور اول بازی کردن خود این کار را انجام دهید یا طی دفعات مختلف میزان آسیب رسانی شما به سایرین به ۵۰۰ برسد. لاما، در دنیای Fortnite یک Supply Drop به حساب می‌آید که به صورت اتفاقی در محیط قابل مشاهده خواهد بود و با باز کردن یکی از آن‌ها، به سادگی این چالش را دریافت می‌کنید. سومین چالش بازی Fortnite را می‌توان یکی از سخت‌ترین چالش‌ها دانست که همیشه عده‌ای از بازیکنان با این دسته از چالش‌ها مشکل داشته‌اند. در جریان کشتن دشمنان به واسطه نارنجک، بمب چسبان یا کلینگر شما باید پس از به زمین انداختن دشمنان، آن‌ها را به وسیله موارد ذکر شده بکشید. معمولا این چالش را با کمک دوستان خود می‌توانید دریافت کنید اما یادتان باشد که مراقب سایر هم‌تیمی‌های بازیکن هدف قرار داده شده باشید.

حال به سراغ چالش‌های دارندگان بتل پس می‌رویم. از چهار چالش در نظر گرفته شده، دو چالش درجه سختی Hard دارند که برای به دست آوردن‌شان باید تلاش بیشتری داشته باشید. اولین چالش این بخش مربوط به منطقه Snobby Shores می‌شود که باید هفت صندوق را در این منطقه باز کنید و در جریان دفعات مختلف بازی کردن به راحتی می‌توانید آن را کسب کنید. آخرین چالش نیز مربوط به مهارت شما در زمینه کشتن افراد می‌شود. تنها کافی است وارد منطقه Retail Row شوید و سه نفر را بکشید که قطعا همین مورد شما را به زحمت خواهد انداخت. یادتان باشد در همان ابتدا و ورود به نقشه بازی، به منطقه Ratail Row بروید زیرا بازیکنان دیگری نیز همانند شما قصد انجام این چالش را دارند و می‌توانید با سرعت عمل و دقت بالای خود، آن‌ها را بکشید.

چالش Search Floating Lightning Bolts

برای هفته اول بازی فورتنایت، چالشی در نظر گرفته شده است که در جریان آن باید هفت Floating Lightning Bolts را در نقاط مختلف نقشه بازی پیدا کنید که تصویر مکان هرکدام از این آیتم‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید. نکته جالب در مورد این آیتم‌های آذرخش شکل این است که روی زمین قرار ندارند و در هوا هستند و برای دستیابی به آن‌ها باید از سیستم ساخت و ساز استفاده کنید. همچنین بیش از هفت آیتم آذرخش شکل در نقشه بازی Fortnite قرار داده شده است و تنها کافی است هفت عدد از آن‌ها را پیدا کنید. پس از پیدا کردن هفت آیتم، پنج ستاره برای ارتقای Tier خود دریافت می‌کنید.

چالش های هفته اول فصل پنجم

چالش های هفته اول فصل پنجم

با توجه به عکسی که مشاهده کردید، ساده‌ترین مناطق برای برداشتن آیتم‌های آذرخش شکل بازی فورتنایت به شرح زیر است.

  • غرب منطقه Tomato Town بالای تپه کوچک
  • غرب منطقه Wailing Woods بالای تپه کوچک
  • در شمال غرب منطقه Junk Junction
  • در منطقه Lonely Lodge و غرب بالاترین طبقه برج بلندی که در این منطقه قرار دارد
  • در منطقه Salty Springs در بالای یک خانه که در شمال غربی این منطقه قرار دارد
  • در جنوب شرقی منطقه Shifty Shafts و شمال پل بزرگی که در این منطقه قرار دارد
  • در منطقه Haunted Hills و بین کوه‌هایی که در شرق و جنوب شرقی این منطقه قرار دارند

چالش Follow the Treasure Map found in Risky Reels

 این چالش نیز یکی از چالش‌های سخت هفته اول به حساب می‌آید اما به واسطه این راهنما به راحتی می‌توانید آن را کسب کنید. در ابتدا وارد منطقه Risky Reels شوید و با گشت و گذار در این منطقه نقشه گنج را پیدا کنید. پس از این کار وارد منطقه Tomato Town و تونلی که در جنوب این منطقه است، بشوید. حال از خروجی سمت راست بالا بروید تا روی تونل قرار بگیرید و حال یک آیکون طلایی رنگ بتل‌پس را مشاهده می‌کنید که در واقع همان گنج شما است.

چالش های هفته اول فصل پنجم

چالش های هفته اول فصل پنجم

چالش های هفته اول فصل پنجم


منبع GameSpot GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده