// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای رویداد دوم Horizon Zero Dawn در بازی Monster Hunter: World

با در دسترس قرار گرفتن دومین رویداد بازی Horizon Zero Dawn در بازی Monster Hunter: World، قصد داریم نحوه دریافت ست لباس و کمان الوی را با شما به اشتراک بگذاریم.

چندی پیش بود که اولین رویداد بازی Horizon Zero Dawn برای بازی Monster Hunter: World در دسترس قرار گرفت تا کاربران بتوانند با انجام آن ست جنگی پالیکو مخصوص بازی Horizon Zero Dawn را دریافت کنند که در واقع این ست لباس و اسلحه، پالیکو شما را به واچرهای Horizon Zero Dawn تبدیل می‌کرد. حال دومین رویداد بازی Horizon Zero Dawn نیز در دسترس قرار گرفته که با انجام‌اش، می‌توانید ست لباس الوی و کمان وی را بسازید و تا تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس) برای انجام این کار مهلت دارید.

برای انجام این رویداد باید به بخش رویدادهای بازی Monster Hunter: World رفته و وارد رویداد The Proving شوید. رویداد The Proving شامل کشتن یک Anjanath در محیط Ancient Forest می‌شود اما مشکل اینجا است که Anjanath رویداد ذکر شده، با هیولایی که قبلا می‌شناختیم متفاوت بوده و در اینجا با نسخه بزرگ‌تر این هیولا روبه‌رو می‌شویم.

ریوزو سوجیموتو، تهیه کننده بازی Monster Hunter: World، درباره انتخاب هیولا Anjanath برای رویداد The Proving می‌گوید:

در دنیای Horizon Zero Dawn ربات‌های بسیاری برای شکار کردن وجود داشتند اما Thunderjaw تنها ربات هیولا شکلی بود که تیم سازنده Monster Hunter: World از آن الهام گرفت. هیولای Anjanath مکانیزم و ساختار مشابهی با Thunderjaw دارد و به این نتیجه رسیدیم که استفاده از این هیولا می‌تواند گزینه مناسبی برای کراس‌آور این دو بازی باشد. اما Anjanath که ما قرار دادیم، نوع معمولی این هیولا که بازیکنان در طول تجربه خود با وی روبه‌رو شدند نیست و ضربه‌های معمولی شما، به هیچ‌وجه به بالاترین نقطه بدن Anjanath نمی‌رسد.

با انجام رویداد The Proving که لازمه‌ی آن سطح شکار ۱۱ به بالا است، آیتمی به‌نام Nora Brave Trophy دریافت خواهید کرد که از طریق آن و سایر اجزای بدن Anjanath می‌توانید لباس و کمان الوی را بسازید. از این‌رو برای ساخت و ساز همانند قبل باید چندین بار این رویداد را انجام دهید تا تمامی متریال‌های لازم را به‌دست بیاورید.

ست لباس الوی

  • چهار عدد Nora Brave Trophy
  • ۱۴ عدد Anjanath Pelt+
  • ۶ عدد Anjanath Nosebone+
  • یک عدد Anjanath Gem

کمان الوی

  • دو عدد Nora Brave Trophy
  • سه عدد Anjanath Fang+
  • پنج عدد Monster Keenbone
  • یک عدد Anjanath Plate

برای کشتن Anjanath نیز بهترین راه، این است که از یک لباس با مقاومت بالا در برابر آتش استفاده کرده و سعی کنید تیزترین اسلحه‌تان را انتخاب کرده باشید. همچنین اگر قصد ساخت کمان War شخصیت الوی را دارید، باید موارد زیر را جمع آوری کنید. البته کمان War، شکل ارتقا یافته کمان اصلی الوی است و برای ساختن آن باید از طریق بخش Upgrade Equipment کمان الوی را انتخاب کرده و در ادامه آن را به War ارتقا دهید.

  • سه عدد Nora Brave Trophy
  • هفت عدد Anjanath Scale+
  • سه عدد Elder Dragon Bone
  • یک عدد Wyvern Gem

اگر اولین رویداد بازی Horizon Zero Dawn را از دست داده‌اید، هیچ‌نگران نباشید زیرا ریوزو سوجیموتو اعلام کرده که رویدادهای بازی حالت چرخشی دارند و درآینده بار دیگر شاهد رویداد Lesson of the Wild خواهیم بود.


منبع GameSpot GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده