// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

راهنمای انجام رویداد بازی Horizon Zero Dawn در Monster Hunter: World

برای انجام و دریافت لباس الوی در بازی Monster Hunter: World و همچنین ظاهر ربات‌های واچر برای پالیکو، تنها کافی است رویدادهای مربوطه را انجام داده و آیتم‌های خواسته شده را جمع آوری کنید.

تا به حال شده سازنده‌هایی را دیده‌ایم که از سیستم کراس آور محتویات استفاده کرده و با این کار، بازی یکدیگر را تبلیغ یا سعی کرده‌اند در جریان یک همکاری به بازی خود شکل و شمایل جدیدی بدهند. در گذشته اعلام شد که بازی Monster Hunter: World، میزبان رویدادی از بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود که با انجام آن، بازیکنان می‌توانند لباس فلزی الوی را دریافت کرده و همچنین لباس جنگی پالیکو خود را به ربات‌های کوچک هورایزن که واچر نام داشتند، ‌تغییر دهند. حال این رویداد محدود، مدتی است که در دسترس قرار گرفته و در ادامه قصد داریم نحوه دریافت آن را با شما کاربران به اشتراک بگذاریم.

با اینکه این رویداد برای انجام در دسترس قرار گرفته است اما لباس این شخصیت، در تاریخ ۹ اسفند ماه (۲۸ فوریه) و کمان الوی در تاریخ ۱۴ اسفند ماه (پنج مارس) در دسترس قرار خواهد گرفت. در این میان یک نکته را ذکر کنم که در بازی Monster Hunter: World، می‌توانید اجزای متفاوتی از یک لباس را پوشیده و ترکیب‌های متفاوتی را روی خود پیاده سازی کنید اما با آزاد سادی لباس الوی، می‌بایست تمام اجزای لباس را به صورت کامل پوشیده و حتی چهره‌ی شخصیت شما نیز به الوی تغییر پیدا می‌کند.

با انجام رویداد Lesson of Wilds تنها بخشی از آیتم‌های Horizon Zero Dawn را دریافت خواهید کرد

با تمام این تفاسیر اگر مشتاق به دریافت ست کامل لباس پالیکو هستید، به بخش رویدادهای خود در بازی Monster Hunter: World مراجعه کرده و رویداد Lessons of the Wild را انجام دهید که این رویداد تا تاریخ ۱۹ بهمن ماه (هشت فوریه) در دسترس است. برای انجام این مرحله پنج ستاره، سطح شکارچی (Hunter Rank) باید ۶ یا بالاتر باشد و با توجه به محتویات Lessons of the Wild، با مرحله‌ای ساده طرف هستیم که در جریان آن باید هشت Barons (یک گونه از هیولاهای بازی که به شکل پرنده هستند) را از بین ببرید. البته در انجام این رویداد تنها نیستید و هیولای Tzitzi-Ya-Ku نیز در میدان نبرد قرار دارد که نیازی به کشتن‌اش نیست. حال برای کشتن هشت بارونز بازی دو راه وجود دارد. اولین راه این است که از تیر و کمان یا اسلحه‌های سنگین بازی استفاده کنید که خب کار شما شدیدا راحت می‌شود. راه دوم این است که از قابلیت Tzitzi-Ya-Ku استفاده و بارونزها را گیج کرده و به‌واسطه شمشیر خود آن‌ها را از بین ببرید. قابلیت فلش Tzitzi-Ya-Ku به‌شکلی است که می‌تواند محدوده‌‌ی جلوی خود را فلش کرده و نور حاصل شده، باعث گیج شدن تمامی موجوداتی می‌شود که در جلویش قرار دارند. با مواجه شدن با این قابلیت بهترین کار این است که به پشت سر Tzitzi-Ya-Ku رفته و پس از گیج کردن و به زمین انداختن بارونزها، به سراغ‌شان رفته و آن‌ها را از بین ببرید.

پس از اتمام مرحله Lessons of the Wild، آیتمی به‌نام Watcher Lens را دریافت خواهید کرد که ترکیب آن با آیتم Electro Sax و Dragonite Ore، ست کامل لباس پالیکو برای بازی Horizon Zero Dawn را خلق می‌کند. به‌عبارتی برای ساخت این لباس به سه آیتم Watcher Lens، یک آیتم Electro Sac و سه آیتم Dragonite Ore نیاز دارید. حال زمانی که سه واچر لنز دریافت کردید (اگر در اولین اقدام سه آیتم دریافت نکردید، اشکالی ندارد مدام مرحله Lessons of the Wild را انجام داده تا واچر لنز شما کامل شود)، به سراغ لوت کردن هیولاها و دنیای بازی بروید تا مابقی آیتم‌ها را دریافت کنید.

درانتها این نکته را بگویم که رویداد Horizon Zero Dawn مختص به کاربران پلی استیشن 4 است و با مشخص شدن لازمه‌های لباس و کمان الوی، شما کاربران را مطلع ساخته تا نحوه دریافت آن‌ها را مشاهده کنید.

بازی Monster Hunter: World

بازی Monster Hunter: World

بازی Monster Hunter: World


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده