// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر جدید بازی MLB The Show 18 با محوریت بخش خلق کاراکتر

استودیو سونی سن دیگو تریلر جدیدی از بازی انحصاری خود یعنی MLB The Show 18 منتشر کرد که بخش شخصی سازی آن را نشان می‌دهد.

یکی از موارد جالب در بازی‌های ویدیوی  از جمله شبیه‌ساز‌های ورزشی، دارا بودن ویژگی‌هایی همچون خلق کاراکتر دلخواه بازیکنان با جزئیات دقیق است. با توجه به نسخه جدید شبیه‌ساز بیسبال و انحصاری پلی استیشن 4 یعنی بازی MLB The Show 18، سازندگان از حالت یاد شده اطلاعاتی با طرفداران در میان گذاشتند.

در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان ویدیو جدیدی از بازی MLB 18 منتشر کردند که ویژگی‌های بخش خلق کاراکتر را نشان می‌دهد. حالت یاد شده بازیکن و کاراکر خلق شده را در محیط زمین با جزئیات کامل نشان می‌دهد. در این حالت کاربران می‌توانند با تنظیمات یاد شده تغییراتی روی کاراکتر خود اعمال کنند که شامل موقعیت آرنج، چرخش دست‌ها، مقدار خم شدن زانو و کمر، موقعیت پا و دیگر جزئیات ریز می‌شود. با توجه به تریلری که سونی برای ما به نمایش گذاشته است، تنظیمات زیادی برای شخصی‌سازی کاراکتر در بازی تعبیه شده است.

همچنین ویدیو تنظیمات دیگر شخصی‌سازی را نشان می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد کاراکتر خود را به دلخواه طراحی کنند. دو بخشی که سونی در ویدیو به آن اشاره کرد شامل محتوایی همچون پوست و رنگ مو می‌شود. همچنین در ویدیو صحنه‌هایی از مدل مو دردلاک هم دیده شده که به گفته سونی با توجه به درخواست طرفداران به این بازی اضافه شده است.

سونی به تازگی شروع به اشتراک گذاشتن آیتم‌هایی کرده است که طرفداران آن را درخواست کرده و انتظار آن را می‌کشند. اخیرا مشخص شد که سیستم تگ کردن به طور کامل بهینه‌سازی شده است و بازیکنان که وظیفه گرفتن توپ را در زمین بر عهده دارند با توجه به توپ‌هایی که از کنارشان رد می‌شود، عکس العمل‌های مناسب‌تری نشان می‌دهند.

بازی MLB The Show 18 در تاریخ ۱۸ آبان ماه معرفی شد و بازیکن محبوب یعنی آرون جاج برای تصویر عکس جلد بازی در نظر گرفته شده است. اواسط بهمن ماه تریلری نیز از گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشته شد که در زومجی می‌توانید آن را تماشا کنید. بازی مذکور به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷) در دسترس کاربران این کنسول قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر بخش شخصی‌سازی بازی MLB The Show 18 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد ویژگی‌ یاد شده با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده