// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی MLB The Show 18 معرفی شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی نسخه جدیدی از شبیه‌ساز بیسبال MLB The Show را با نام MLB The Show 18 معرفی کرد.

چندی پیش مسابقات فصل سال جاری MLB به پایان رسید و شاهد غلبه تیم هاستون آستروس بر لس‌ آنجلس داجرز بودیم که برای اولین بار مقام اول در مسابقات World Series را از آن خود کرد. تا آوریل جاری خبری از مسابقات بیس‌بال نیست اما در آن سو بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در حال توسعه نسخه جدیدی از مجموعه MLB The Show است. بازی MLB The Show 18 قرار است برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود و آرون جاج از تیم نیویورک یَنکیز برای عکس جلد این بازی در ریجن آمریکا در نظر گرفته شده است.

مارکوس استورمن، پیچر تیم تورونتو بلو جیز، برای تصویر جلد نسخه کانادایی بازی MLB The Show 18 در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر روی جلد این بازی را مشاهده کنید.

mlb the show 18

mlb the show 18

بازی MLB The Show 18 در تاریخ ۷ فروردین ۹۷ (۲۷ مارس ۲۰۱۸) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. از مزایای پیش‌خرید کردن نسخه فیزیکی و دیجیتالی این بازی می‌توان به ۱۰ مجموعه کارت و ۱ کارت افسانه‌ای اشاره کرد. همچنین ۵ کارت بیشتر برای کاربرانی که بازی مذکور را از گیم‌اسپات پیش‌خرید کنند، در نظر گرفته شده است. در آن سو، پیش خرید کردن بازی از پلی‌استیشن استور ۵ هزار Stub را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و همچنین یک کارت آرون جاج نیز به آنها تعلق می‌گیرد که کاربران می‌توانند بلافاصله از آن در بازی MLB The Show 17 استفاده کنند.

از دیگر مزایای پیش‌خرید کردن این بازی، هم از گیم‌اسپات و هم پلی‌استیشن استور، می‌توان به دسترسی زود هنگام کاربران به این بازی اشاره کرد که از تاریخ ۳ فروردین ماه (۲۳ مارس) آغاز می‌شود. سونی عبارت «First Pitch Weekend» را برای این فاز انتخاب کرده است.

نسخه پیشین این سری یعنی بازی MLB The Show 17 نیز به‌زودی میزبان نسخه‌های پریمیوم خواهد شد که شامل نسخه All Rise Edition می‌شود که به طور انحصاری در فروشگاه‌های گیم‌اسپات و ای‌بی گیمز در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه ۱۰۰ دلاری این بازی شامل یک کلاه 9Fifty می‌شود که استیل بوک این بازی نیز ضمیمه آن شده است. همچنین مزایای دیجیتالی زیادی نیز در این نسخه جای گرفته است که شامل تم PS4 برای هر ۳۰ تیم MLB می‌شود. در آن سو نسخه دیجیتال دیلاکس این بازی نیز با قیمت ۱۰۰ دلار در فروشگاه پلی‌استیشن استور در دسترس قرار می‌گیرد که یقینا شامل کلاه فیزیکی یاد شده نمی‌شود. اما با داشتن محتوای دیجیتالی یاد شده، به جای ۱۰ مجموعه کارت استاندارد این نسخه ۲۰ مجموعه کارت را به بازی اضافه می‌کند.

نسخه MVP Edition بازی MLB The Show 18 که ۷۰ دلار قیمت گذاری شده است شامل یک استیل‌بوک و محتوای دیجیتالی می‌شود. محتوای دیجیتالی این نسخه ۵ هزار stub، تم تیم MLB‌ و موارد دیگر خواهد بود. برای کسب اطلاع بیشتر از نسخه‌های پریمیوم بازی MLB The Show 18  می‌توانید به بلاگ پلی‌استیشن مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده