// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر گیم پلی بازی MLB Thw Show 18 منتشر شد

استودیو Sony San Diego با انتشار تریلری جدید از بازی MLB The Show 18، گیم پلی بازی را نشان می‌دهد.

فصل بازی‌های فوتبال آمریکایی به اتمام رسیده و این نشان‌گر این است که فصل بازی‌های بیسبال به‌زودی آغاز می‌شود. به مناسبت این امر استودیو سونی سن دیگو (Sony San Diego) تریلر جدیدی از بازی MLB The Show 18 منتشر کرد که گیم پلی بازی را به نمایش می‌گذارد.

البته تریلر یاد شده اطلاعاتی از گیم‌پلی یا ویژگی‌هایی که قرار است در نسخه جدید اضافه شود، نشان نمی‌دهد ولی توانستیم نگاهی به بهترین بازیکنان این رشته بیاندازیم که توپ‌ها را با قدرت هر چه تمام‌تر بشلیک می‌کنند. بازی MLB The Show 18 آبان ماه گذشته معرفی شد که شاهد رونمایی از تصویر جلد این بازی نیز بودیم. آرون جاج برای عکس جلد نسخه آمریکایی این بازی در نظر گرفته شده است که توانستیم وی را در تریلر منتشر شده ببینیم.

یکی دیگر از موارد جالب تریلر می‌توان به قسمت‌های انتهای آن اشاره کرد که شاهد حضور بازیکنان قدیمی و افسانه‌ای همچون The Sultan of Swat، The King of Crash  و The Colossus of Clout بودیم که گویا قرار است در بازی MLB The Show 18 در دسترس قرار بگیرند. به گفته سازندگان بازیکنان قدیمی بیشتری همچون The Great Bambino در این بازی حضور خواهند داشت که پیش‌تر در این مجموعه دیده نشده‌اند.

در مطلب دیگری می‌توانید از مزایای پیش‌خرید کردن بازی ورزشی MLB The Show 18 در زومجی با خبر شوید.

در ادامه مطلب می‌توانید تریلر گیم پلی جدید بازی MLB The Show 18 را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷) در دسترس کاربران این کنسول قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده