// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹

امکان عرضه بازی Rollerdrome از روز اول در پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم

Rollerdrome یکی از انحصاری‌های کنسولی معرفی‌شده برای پلی استیشن در State of Play اخیر است. به نظر می‌رسد که احتمال قرارگیری بازی در پلاس اکسترا و پلاس پریمیوم از روز انتشار وجود دارد.

در استیت آو پلی ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ اعلام شد که بازی Stray از همان روز عرضه تقدیم همه‌ی مشترک‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس خواهد شد. بااین‌حال ممکن است Stray تنها انحصاری کنسولی پلی استیشن در آینده‌ی نزدیک نباشد که از روز اول در پلاس اکسترا و پلاس پریمیوم/دیلاکس قرار می‌گیرد. تاریخ عرضه‌ی بازی Rollerdrome نشان می‌دهد که احتمال رخ دادن این اتفاق برای آن هم وجود دارد.

استودیو Roll7 که به‌تازگی بازی تحسین‌شده‌ی OlliOlli World را تقدیم گیمرها کرد، اکنون مشغول ساخت بازی Rollerdrome است؛ یک اکشن شوتر سوم‌شخص با درجه‌ی سنی M که توسط Private Division عرضه خواهد شد.

تریلر رونمایی از Rollerdrome که در State of Play سونی پخش شد، اعلام کرد که در تاریخ ۱۶ اوت (۲۵ مرداد) شاهد انتشار این بازی برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر خواهیم بود. بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که مانند صفحه رسمی بازی Stray در پلی استیشن استور، صفحه رسمی بازی Rollerdrome در فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن دقیقا ساعت در دسترس قرار گرفتن آن برای دانلود را مشخص کرده است؛ اتفاقی که برای بازی‌های دیگر حاضر در PS Store رخ نمی‌دهد.

جالب این‌جا است که امکان پیش‌خرید این بازی‌ها هنوز فعال نشده است و هر دو دقیقا در «اولین سه‌شنبه در نیمه‌ی دوم یک ماه میلادی» عرضه می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید، سونی می‌خواهد هر ماه دو بار بازی‌های بیشتری را به پلی استیشن پلاس اضافه کند؛ یک مرتبه این اتفاق در اولین سه‌شنبه ماه میلادی و با عرضه‌ی حداقل دو بازی برای تمام مشترک‌های پلاس رخ می‌دهد و یک مرتبه هم «در اواسط ماه» شاهد قرارگیری بازی‌های بیشتر در پلاس اکسترا و پلاس پریمیوم/دیلاکس خواهید بود.

در هر حالت بازی Stray که گیمر را به‌عنوان یک گربه وارد شهر سایبرپانکی می‌کند، در تاریخ ۱۹ ژوئیه (سه‌شنبه، ۲۸ تیر) عرضه می‌شود و مشترک‌های PS Plus Extra و PS Plus Premium/Deluxe از همان روز انتشار روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به آن دسترسی کامل دارند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده