نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳

احتمال عرضه بازی Oddworld: Soulstorm برای کنسول‌های ایکس باکس

مطابق رده‌بندی سنی جدیدی که به‌تازگی در وب‌سایت ESRB رویت شده، بازی انحصاری Oddworld: Soulstorm در راه پلتفرم‌های ایکس باکس است.

این  اخبار جدید نشان می‌دهد این بازی راهی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس می‌شود. از زمان عرضه بازی ۲/۵ بعدی Oddworld: Soulstorm که مدتی پیش به‌صورت انحصاری زمانی برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر شد، طرفداران این مجموعه منتظر خبر اعلام انتشار این بازی برای پلتفرم‌های دیگر بوده‌اند.

براساس این اطلاعات که روز گذشته روی وب‌سایت ESRB یا سازمان نظام رده‌بندی سنی بازی های ویدیویی بارگذاری شده است، این بازی احتمالا به‌زودی برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر می‌شود. عموما رده بندی سنی بازی‌ها در سامانه‌ی ESRB تنها چند هفته قبل از تایید رسمی زمان عرضه‌ی آن‌ها صورت می‌گیرد، بنابراین هواداران این سری لازم نیست برای مدت طولانی منتظر بمانند.

اطلاعات این صفحه مشابه رده بندی قبلی بازی برای نسخه پلی استیشن است و استفاده از سلاح‌های گرم و نمایش خون و خشونت در قسمت هایی از این بازی موجب شده گروه سنی نوجوانان به‌عنوان رده سنی مناسب این بازی پیشنهاد شود.

پوستر بازی Oddworld Soulstorm و نگاه عجیب شخصیت اصلی به گیمر

بازی Oddworld: Soulstorm در هنگام عرضه با واکنش نسبتا منفی منتقدان رو‌به‌رو شد و انتشار آن روی پلتفرم‌های جدید قطعا باعث افزایش نسبی فروش این مجموعه‌ی خاص می‌شود. هنوز جزئیات دقیقی از تاریخ اعلام خبر عرضه‌ی این بازی در دست نیست، اما در فاصله‌ی یک هفته به آغاز رویداد E3 2021 انتظار می‌رود خبر رسمی و جزئیات تاریخ عرضه‌ی آن در این رویداد به‌صورت رسمی اعلام شود.

بازی Oddworld: Soulstorm در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است. همچنین شما می‌توانید به بررسی زومجی از این بازی نگاهی بیندازید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده