// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

احتمال انتشار بازی Oddworld: Soulstorm برای ایکس باکس وان

بازی Oddworld: Soulstorm که چندی پیش برای پلی استیشن و پی سی منتشر شد و تا به امروز روی کنسول‌ها در انحصار پلی استیشن بوده، حالا احتمالا در راه ایکس باکس وان است.

Oddworld: Soulstorm چندوقتی است که برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شده و تاکنون روی کنسول‌ها در انحصار پلی استیشن بوده است. این بازی پلتفرمر ۲.۵ بعدی دنباله‌ی بازی !Oddworld: New 'n' Tasty سال ۲۰۱۴ و بازسازی بازی Oddworld: Abe’s Exoddus است که در سال ۱۹۹۸ عرضه شد. دارندگان کنسول‌های ایکس باکس اما تاکنون فرصت تجربه‌ی این بازی را نداشته‌اند که البته این مورد ممکن است در آینده تغییر کند.

وب‌سایت Xbox Era متوجه شده که Oddworld: Soulstorm اخیرا در برزیل برای کنسول ایکس باکس وان رده‌بندی سنی شده است. البته هنوز نسخه‌ی ایکس باکس این بازی به‌صورت رسمی معرفی نشده، ولی رده‌بندی بازی‌‌ها معمولا به این معنی است که معرفی رسمی آن‌ها خیلی دور نیست. البته شاید این سؤال پیش بیاید که اگر Oddworld: Soulstorm قرار است برای ایکس باکس وان منتشر شود، پس تکلیف ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس چه می‌شود. در این مورد می‌تواند گفت که احتمال زیادی وجود دارد که این بازی روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس هم عرضه شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده