// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۲

تریلر روز عرضه بازی Oddworld: Soulstorm

بازی Oddworld: Soulstorm با قیمت ۵۰ دلار برای پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن 5 عرضه شد. اگر مشترک پلی استیشن پلاس هستید، می‌توانید به‌صورت رایگان بازی را برای PS5 دانلود کنید.

هم‌اکنون می‌توان به خریداری و دانلود بازی Oddworld: Soulstorm در فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز و پلی استیشن استور پرداخت. همچنین باید بدانید که اگر نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی را خریداری کنید، بعدا می‌توانید به‌صورت رایگان سراغ آپدیت آن به نسخه‌ی پلی استیشن 5 بروید. اما به مانند بازی Fall Guys: Ultimate Knockout، بازی Destruction AllStars و بازی Bugsnax که همگی در روز عرضه روی پلی استیشن پلاس قرار گرفتند، نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی ۵۰ دلاری Oddworld: Soulstorm هم روی پلی استیشن پلاس قرار دارد.

در نتیجه اگر مشترک پلاس هستید، می‌توانید بازی را بدون خریداری جداگانه به اکانت خود اضافه کنید و تا ابد هر زمان که اشتراک پلاس اکانت فعال بود، مشغول تجربه‌ی بازی Oddworld: Soulstorm روی پلی استیشن 5 شوید. تریلر روز عرضه بازی به نمایش خطرهای قرارگرفته در ماجراجویی ایب و اندکی از گیم‌پلی این بازی پلتفرمر را به نمایش می‌گذارد. در این بازی اکشن ادونچر، بازیکن نقش شخصیتی زجرکشیده در یک سیستم ماشینی بزرگ را دارد که می‌خواهد با مخفی‌کاری، دیگران را هم نجات دهد. آن‌ها باید به‌صورت گروهی کار کنند، منابع لازم را به‌دست بیاورند و برای خود سلاح بسازند.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان می‌گویند که بازی با محیط‌های گسترده‌ی خود یک گیم‌پلی ساید اسکرولینگ جذاب و خاص را تقدیم گیمرها می‌کند. اگر مشغول تجربه‌ی بازی Oddworld: Soulstorm شده‌اید، می‌توانید نظر خود در رابطه با این ساخته‌ی استودیو Oddworld Inhabitants را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر مایل به خرید نسخه‌ی فیزیکی بازی هستید، باید تا ماه ژوئن صبر کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده