// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۶

انتشار تصویر جدید از بخش چند نفره بازی Halo Infinite

تصویری از Halo Infinite که اخیرا قسمتی از آن در معرفی تاریخ برگزاری کنفرانس مایکروسافت و بتسدا به کار رفته بود، حالا به‌صورت کامل در اینترنت فاش شده است.

در پوستری که به‌تازگی برای تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا استفاده شده بود، تصویری نصفه‌ونیمه از چند اسپارتان در بازی Halo Infinite که احتمالا به بخش چند نفره بازی اشاره می‌کند، وجود داشت. حال این تصویر به‌صورت کامل توسط کاربری در توییتر به نام Klobrille منتشر شده است. مایکروسافت همراه تصویر مذکور اعلام کرده بود که کنفرانس آن‌ها با بتسدا در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران برگزار خواهد شد. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

تصویر هنری جدید از مستر چیف در هیلو اینفینیت / Halo Infinite

343 اینداستریز، سازنده‌ی بازی Halo Infinite از اوایل سال ۲۰۲۱ اخباری را به‌صورت منظم از روند توسعه‌ی این بازی مورد انتظار منتشر کرده است. آن‌ها چندوقت پیش در یک جلسه‌ی پرسش‌وپاسخ طولانی اطلاعاتی درباره‌ی محیط بازی در حلقه‌ی فضایی زتا هیلو و تاثیر چرخه‌ی شب‌وروز بر رفتار دشمنان با طرفداران به اشتراک گذاشتند. مایکروسافت همچنین اخیرا از ویژگی‌های نسخه‌ی پی سی هیلو اینفینیت از جمله قابلیت کراس پلی و پشتیبانی از مانیتورهای فوق‌عریض رونمایی کرد.

طی پستی که چندی پیش در وب‌سایت ایکس باکس منتشر شد، مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس گفت که مایکروسافت خود را متعهد می‌داند تا جدیدترین بازی شوتر پرچم‌دار خود را روی پی سی به «یک تجربه‌ی ممتاز» تبدیل کند. او می‌نویسد: «می‌دانیم که خیلی از شما روی پلتفرم‌های دیگری هم به‌جز پی سی بازی می‌کنید؛ مثلا ایکس باکس یا موبایل. به همین خاطر است که بسیار مشتاق هستیم که اعلام کنیم زمانی‌که Halo Infinite در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر شود، از کراس پلی در بخش چندنفره و قابلیت انتقال پیشرفت در بازی به پلتفرم‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.»

بوتی در ادامه عنوان می‌کند: «این یعنی اگر روی پی سی بازی می‌کنید، می‌توانید Halo Infinite را با دوستان‌تان که ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان دارند، تجربه کنید. همچنین میزان پیشرفت شما در داستان بازی و موارد شخصی‌سازی‌شده‌تان در بخش چندنفره روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس است.» نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده