// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۰

انتشار ویدیوهایی از ساخت صداهای بازی Halo Infinite؛ تخریب یک پیانو برای ضبط صداهای محیطی

دو ویدیو از اصوات درون بازی Halo Infinite منتشر شده که در یکی از آن‌ها شاهد تخریب یک پیانو برای ضبط صداهای محیطی خاص هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی 343 اینداستریز مصاحبه‌ای مفصل و طولانی با اعضای اصلی تیمی که ساخت اصوات و موسیقی Halo Infinite را برعهده دارند، ترتیب داده و متن آن را اخیرا در وبلاگ Halo Waypoint به اشتراک گذاشته است. در این مصاحبه سوتارو توجیما، کارگردان صوتی، چیس تامپسون، طراح فنی ارشد صدا، کایل فریزر، طراح ارشد صدا و جول یرگر، سرپرست بخش موسیقی بازی حضور دارند.

همان‌طور که بالاتر گفته شد، این مصاحبه بسیار طولانی و مفصل است و در آن از اصطلاحات فنی زیاد استفاده می‌شود. سازندگان هیلو اینفینیت در این مصاحبه‌ از ایده‌ها و تفکراتی که هنگام خلق بخش صدا و موسیقی بازی به فکرشان رسیده و آن‌ها را اجرایی کرده‌اند، صحبت می‌کنند. اگر به بحث‌های تخصصی مربوط‌به صدا و موسیقی علاقه دارید و از قضا زبان انگلیسی هم می‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم که این مصاحبه را از دست ندهید. البته درمیان تمام بحث‌های فنی و تخصصی این مصاحبه، موارد جالبی برای سایر بازیکنان نیز پیدا می‌شود.

برای مثال، می‌دانیم که تیم ساخت در استودیوی 343 اینداستریز، Halo Infinite را به‌عنوان ریبوتی معنوی برای کل مجموعه‌ی هیلو می‌داند و قصد دارد که در این نسخه «به ریشه‌های اصلی سری» بازگردد. حال تیم صدا و موسیقی بازی نیز در تلاش است تا تجربه‌ا‌ی اصیل از نظر صوتی و هم‌راستا با اهداف کلی سازندگان خلق کنند. اعضای تیم درواقع در تلاش هستند تا هیلو اینفینیت از نظر صوتی مفاهیمی مانند «امید» و «ایمان» را به بازیکن منتقل کند و از حس موسیقی و صوتی دو بازی قبلی مجموعه کمی فاصله بگیرد.

آن‌ها همچنین می‌خواهند زمانی‌که بازیکن مشغول گشت‌و‌گذار در جهان بازی یعنی زتا هیلو است، موسیقی بازی کمی حس اسرارآمیز داشته باشد. در همین راستا نیز آن‌ها قطعه‌ای کوتاه از صداهای محیطی منتشر کرده‌اند که هنگام گشت‌و‌گذار در جهان بازی به گوش می‌رسند. این قطعه Forerunner Interior نام دارد و شما می‌توانید در ادامه آن را گوش دهید:

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر قطعه‌ی صوتی بالا، اعضای تیم ساخت صداهای بازی برای ضبط صداهای محیطی خاص دست به تخریب یک پیانو با انواع‌و‌اقسام ابزارآلات زده‌اند. شما می‌توانید این این ویدیوی جالب را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درخصوص این دو ویدیو چیست؟ از موسیقی جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی هیلو چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده