// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۴

اعلام رسمی زمان برگزاری کنفرانس ایکس باکس و بتسدا

شرکت مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که در کدام ساعت از کدام روز طرفدارها باید آماده‌ی تماشای رویداد دیجیتالی ایکس باکس و بتسدا باشند.

راس ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه، ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) می‌توانید مشغول تماشای کنفرانس آنلاین ایکس باکس شوید که بازی‌های بتسدا هم در آن حضور دارند. زیرا بتسدا حالا بخشی از استودیوهای فرست-پارتی (انحصاری/اختصاصی) ایکس باکس مایکروسافت است. همچنین می‌دانیم که این رویداد دیجیتالی آنلاین که همزمان بخشی از E3 2021 و سامر گیم فست به شمار می‌آید، حدودا ۹۰ دقیقه زمان می‌برد.

مایکروسافت در توصیف اخبار بازی و نمایش‌های این رویداد می‌نویسد: «همه‌ی اطلاعاتی که شما می‌خواهید راجع به لاین‌آپ حماسی بازی‌های بتسدا و ایکس باکس کسب کنید، بازی‌های معرکه‌ای که در تعطیلات پیش‌رو برای ایکس باکس عرضه می‌شوند و بازی‌هایی که به ایکس باکس گیم پس می‌آیند». همچنین باتوجه‌به وجود عبارت World Premiere در متن رسمی بلاگ ایکس باکس می‌فهمیم که باید انتظار رونمایی از بازی‌های جدید و معرفی‌نشده تا به امروز را نیز داشته باشیم.

بدون شک طرفدارهای ایکس باکس منتظر تماشای زنده‌ی رویداد مورد بحث هستند و باتوجه‌به تصویر رسمی منتشرشده برای آن، برای تریلرهای جدید استارفیلد و هیلو اینفینیت ثانیه‌شماری می‌کنند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده