// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷

پشتیبانی Halo Infinite از کراس پلی

مایکروسافت به‌تازگی اطلاعات بیشتری را حول نسخه کامپیوتر و همچنین سیستم پیشرفت در بازی Halo Infinite منتشر کرده است.

بازی Halo Infinite در پاییز سال جاری میلادی برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و درگذشته هم مشخص شده بود که بخش چندنفره این بازی به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده که بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت از دو ویژگی کراس پلی و کراس پراگرشن پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به کاربران کامپیوتر اجازه می‌دهد که با دوستان خود روی سایر پلتفرم‌های ذکر شده، بخش چندنفره Halo Infinite را تجربه کنند. همچنین پیشرفت‌های شما روی هر سه پلتفرم بازی، انتقال داده می‌شود.

در ادامه مشخص شده که نسخه کامپیوتر اینفینیت دارای ویژگی‌های مخصوصی است. این بازی از مانیتورهای عریض و فوق عریض درکنار تنظیمات کیبورد سه تایی (Triple Keybinds) پشتیبانی می‌کند. مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس، در راستای وجود گزینه‌های متنوع برای تنظیمات گرافیکی بازی اعلام کرده است «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که هیلو به خوبی در اختیار جامعه کاربری پی سی قرار می‌گیرد.»

در انتها مایکروسافت اطلاعاتی را از بازی Halo: The Master Chief Collection هم در اختیار کاربران قرار داده است؛ بازی‌ای که در سال ۲۰۱۹ در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفت و همچنین کاربران سرویس گیم پس هم به رایگان به این کالکشن ارزشمند دسترسی دارند. مایکروسافت اعلام کرده که تعداد کاربران این بازی به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسیده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده