نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳

افزایش احتمال ساخت بازی Ghost of Tsushima 2

باتوجه به موفقیت‌های بازی Ghost of Tsushima و تلاش استودیوی ساکرپانچ جهت تکمیل تیم توسعه خود، احتمال ساخت نسخه دوم آن باز هم قوت گرفت.

پس از اینکه آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی ساکرپانچ یعنی بازی اکشن جهان‌باز Ghost of Tsushima روانه بازار شد و توانست نظرات مثبت منتقدین و کاربران را جذب کند، احتمال ساخت دنباله و نسخه دوم آن پررنگ شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش آگهی استخدامی توسط این استودیوی آمریکایی ارایه شد که به‌گفته بسیاری به‌صورت غیرمستقیم به بازی Ghost of Tsushima 2 اشاره داشته است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش این استودیوی آمریکایی با اعلام افراد مورد نیاز و استخدام نیروی جدید، باز هم احتمال عرضه بازی Ghost of Tsushima 2 در آینده برای کنسول پلی استیشن 5 را قوت بخشید.

براساس اطلاعات منتشر شده، سران ساکرپانچ جهت تکمیل تیم توسعه خود، در حال حاضر به‌دنبال یک نویسنده ارشد می‌گردند. در توضیحات و نیازمندی‌ها آمده است که شرکت به یک نفر جهت خلق داستان‌های تأثیرگذار و شخصیت محور در پروژه آینده که یک بازی جهان‌باز است، نیاز دارد. البته باید توجه داشته باشید که هنوز هم با قطعیت نمی‌توان ادعا کرد که فعالیت‌های اخیر استودیوی ساکرپانچ به دنباله بازی گوست آف سوشیما ارتباط دارد یا خیر.

در بخش دیگری از توضیحات به داستان‌های احساسی، شخصیت‌های ماندگار و مکالمه‌های قوی نیز اشاره شده است. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد استودیوی ساکرپنچ در نسخه دوم تمرکز خود را روی بهبود داستان Ghost of Tsushima معطوف کرده است. 

حال نوبت شما است تا درصورتیکه بازی گوست آف سوشیما را تجربه کرده‌اید نظرات و پیش‌بینی‌های خود در رابطه با دنباله آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده