// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

ساکر پانچ احتمالا برای ساخت دنباله‌ی Ghost of Tsushima نیرو استخدام می‌کند

آگهی استخدام تازه‌ای از استودیوی Sucker Punch سرنخ نسبتا واضحی از در دست ساخت بودن Ghost of Tsushima 2 می‌دهد.

بازی Ghost of Tsushima، ساخته‌ی استودیوی Sucker Punch نه‌تنها از نظر تجاری اثری موفق به شمار می‌رود که توانسته بازیکنان زیادی از سرتاسر جهان را به خود جذب کند، بلکه بیشتر منتقدین نیز از جدیدترین ساخته‌ی ساکر پانچ تعریف کردند و به آن نمرات نسبتا خوبی دادند. باتوجه‌به موفقیت‌هایی که گوست آو سوشیما توانسته کسب کند، خیلی دور از ذهن نیست که سونی و ساکر پانچ کار روی دنباله‌ی آن را هرچه سریع‌تر شروع کنند.

با اینکه هیچ‌یک از شرکت‌های فوق هنوز به‌صورت رسمی ساخت دنباله‌ای بر بازی را تایید نکرده‎‌اند، ولی مدتی است باور عمومی بر این است که فرایند ساخت قسمت بعدی Ghost of Tsushima احتمالا پس از اتمام کار قسمت اول شروع شده است. درواقع این باور مدت زیادی نیست که دربین طرفداران مطرح شده است؛ چراکه اواخر ماه اکتبر ۲۰۲۰ خبر رسید که ساکر پانچ برای پروژه‌های آینده‌ی خود نویسنده‌ی داستانی استخدام می‌کند. همین موضوع هواداران را به این نتیجه رساند که پروژه‌ی ساخت قسمت دوم گوست آو سوشیما به احتمال زیاد کلید خورده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، آگهی استخدامی دیگری از طرف ساکر پانچ منتشر شده که در آن سرنخ نسبتا واضحی از در دست ساخت بودن Ghost of Tsushima 2 (یا هر نامی که برای قسمت بعدی انتخاب شود) به ما می‌دهد. در قسمت توانایی‌های مورد نیاز آگهی مربوط‌به سمت طراح مبارزات اشاره شده که فرد مورد نظر «باید گوست آو سوشیما را تجربه کرده و هسته‌ی اصلی مبارزات بازی را درک کرده باشد.» این جمله را می‌توان نشانگر این موضوع دانست که سازندگان قصد دارند مکانیک‌های طراحی شده برای مبارزات Ghost of Tsushima را در پروژه‌ی بعدی خود پیاده‌سازی کنند و این پروژه احتمالا دنباله‌ی بازی است.

سونی در چند مورد جداگانه به این موضوع اشاره کرده که موفقیت Ghost of Tsushima بیشتر از آن چیزی بوده که آن‌ها انتظار داشتند. در آبان امسال نیز باخبر شدیم که فروش این بازی اکشن-ماجراجویی ساموریی‌محور از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی دنباله‌ی گوست آو سوشیما چیست؟ آیا برای معرفی هرچه زودتر آن مشتاق هستید؟ لطفا نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده