// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

بهبود قابل توجه Biomutant در آپدیت بعدی این بازی

پچ جدید بازی Biomutant بعضی از مشکلات بازی را برطرف خواهد کرد و همچنین برخی قابلیت‌ها را تغییر می‌دهد.

بازی جدید اکشن و نقش آفرینی Biomutant از استودیوی Experiment 101 چندی پیش منتشر شد و ما شاهد عملکرد متوسط بازی بوده‌ایم. داستان بازی حول درخت زندگی می‌چرخد، جایی که یک بیماری طبیعی باعث مسموم شدن درخت شده و هر یک از پنج ریشه آن‌، به قسمتی از جهان زندگی می‌بخشد. شما وظیفه دارید جدا از احیای مجدد، دشمنان را هم از بین ببرید. همچنین تصمیم‌های شما در خط داستانی هم تأثیرگذار است.

سازنده بازی Biomutant به‌تازگی گفته است که به‌روزرسانی آینده پیشرفت‌های چشمگیری در بازی ایجاد خواهد کرد. استودیو Experiment 101 در این‌باره بیان کرد که این به‌روزرسانی‌ها، که امیدوار است به‌زودی منتشر شود، شامل رفع مشکلات و تغییراتی براساس بازخورد کاربران این بازی خواهد بود.

این استودیو جزئیات زیادی درباره‌ی اینکه چه چیزی تغییر می‌کند نداد، اما به بسیاری از سیستم‌های Biomutant اشاره کرد. آن‌ها در این‌باره گفتند:« ما در حال کار روی سرعت گفتگوها، تنظیمات راوی، تنظیمات دشواری، تنظیمات ویدئو مانند عمق میدان و تاری حرکت، تنظیمات لوت، تنظیمات دشمن و همچنین صدا و مبارزه هستیم.» باتوجه‌به این صحبت‌ها رفع اشکال سیستم‌های ذکر شده بخش بزرگی از بازی را در بر خواهد گرفت.

ذکر کردن تنظیمات راوی نکته‌ی جالبی است. راوی بازی Biomutant مطمئناً بسیار پر سروصدا است و تقریباً در مورد همه کارهایی که انجام می‌دهید نظر می‌دهد و همه موارد را ذکر می‌کند. درحالی‌که شما می‌توانید صدای او را کم کنید اما نمی‌‌توانید کاملاً او را ساکت کنید. شاید این به‌روزرسانی به شما این امکان را بدهد که این کار را انجام دهید.

به نظر می‌رسد نوعی تغییر در سیستم مبارزه نیز برنامه‌ریزی شده است اما ما نمی‌دانیم این تغییر دقیقا چیست. بخش مبارزات بازی Biomutant چیز چندان چشمگیری نیست، بنابراین شاید استودیو Experiment 101 قصد دارد در بخش تغییراتی را انجام دهد.

همان‌طور که گفته شد، به‌روزرسانی به‌زودی منتشر خواهد شد و استودیو Experiment 101 بیان کرد که انتظار دارد این آپدیت قبل از کنسول‌ها برای پی سی عرضه شود. بازی Biomutant هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم می‌توانند به‌واسطه‌ی ویژگی Backwards Compatibility این بازی را تجربه کنند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده