// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۳

واکنش منتقدین به بازی Biomutant

دیروز بعد از ظهر میانگین نمرات بازی Biomutant در دسترس قرار گرفت و نتوانست آنطور که باید و شاید بازخوردهای مناسبی را کسب کند.

چند سالی است که بازی Biomutant در دست توسعه قرار دارد و می‌توان آن را یک بازی جاه‌طلبانه از یک استودیو کوچک به نام اکسپریمنت ۱۰۱ دانست که حال قصد دارد تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده را ارائه دهد. 

داستان بازی حول درخت زندگی می‌چرخد، جایی که یک بیماری طبیعی باعث مسموم شدن درخت شده و هر یک از پنج ریشه آن‌، به قسمتی از جهان زندگی می‌بخشد. حال شما وظیفه دارید جدا از احیای مجدد، دشمنان را هم از بین ببرید. همچنین تصمیم‌های شما در خط داستانی هم تأثیرگذار است. 

دیروز میانگین نمرات بازی Biomutant منتشر شد و شاهد عملکرد متوسط بازی هستیم. در ادامه می‌توانید واکنش منتقدین بازی‌های ویدیویی در ارتباط با Biomutant هستیم و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Biomutant

  • سازنده: اکسپریمنت ۱۰۱
  • ناشر: THQ Nordic
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان

شخصیت اصلی بازی Biomutant

زومجی: ۸۰ از ۱۰۰

بازی بایومیوتنت محصولی ارزشمند برای علاقمندان به بازی‌های نقش‌آفرینی است که با ترکیب ایده‌های خوب از بازی‌های متنوع توانسته تعادلی مناسب را در گیم‌پلی بازی ایجاد کند. هرچند زخم روند طولانی ساخت بازی به وضوح در گرافیک بازی دیده می‌شود، اما تنوع گیم‌پلی و مأموریت‌های فرعی و اصلی باعث شده تا روند کلی بازی تکراری نشود. در مجموع بازی بایومیتونت ارزش وقت گذاشتن، تکرار دوباره و گشت‌وگذار در دنیای آن را با وجود برخی مشکلات فنی دارد.

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

مواردی بودند که باعث شدند من Biomutant را رها نکنم و گلایه‌های من تا زمان تمام کردن بازی و گشت‌وگذار بیشتر در جهان آن، خود را نشان نداد.

گیمزرادار+: ۶۰ از ۱۰۰

تکرار مکررات، بیش از حد خطی بودن اتفاقات بازی و عجیب و غریب بودن، بخش کوچکی از مشکلات متعددی است که باعث شده بزرگ بودن ایده Biomutant به چشم نیاید.

پی سی گیمر: ۶۰ از ۱۰۰

جهان خیره کننده بایومیوتنت به‌سختی درمقابل داستان‌سرایی عذاب‌آور، سیستم پیشرفت ضعیف و مرگ کارهایی که باید انجام دهید [اشاره به بیهوده بودن آن‌ها]، دوام آورده است.

گیمزاسپات: ۶۰ از ۱۰۰

درحالی که سیستم مبارزات بازی امروزی و سرگرم کننده است و ازطرفی سیستم ساخت‌وساز شلوغ است، موردی که باعث سقوط بازی شده، یکنواخت و کسل کننده بودن طراحی مراحل درکنار داستانی فراموش شدنی و بی‌روح بودن بازی است. دراینجا یک بازی سرگرم کننده داریم، اما موارد تاسف برانگیزی هم دراین‌میان وجود دارد. بااین‌حال Biomutant  یک بازی جاه‌طلبانه از سوی یک استودیو کوچک و صنعت بازی‌های ویدیویی به موارد ریسک پذیر بیشتری نظیر بایومیوتنت نیاز دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده