// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۹

فروش بازی Valheim به ۶.۸ میلیون نسخه رسید

بازی Valheim تا به الان کمی بیش از ۶.۸ میلیون نسخه فروش داشته است و انتظار می‌رود که این بازی تعداد ۱ تا ۱.۲ میلیون نسخه‌ی دیگر تا پایان ماه ژوئن به فروش برساند.

بازی Valheim از استودیو Iron Gate AB به‌صورت دسترسی اولیه در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ منتشر شد و توانست با فروش بیش از پنج میلیون نسخه در ماه اول انتشار خود بسیار موفق ظاهر شود. بازی Valhaim یک بازی در سبک بقا است که از اسطوره‌شناسی مردمان نورس و فرهنگ وایکینگ‌ها الهام گرفته است و تا حداکثر ۱۰ بازیکن می‌توانند در آن با یکدیگر بازی کنند.

با اینکه به انتشار نخستین آپدیت بزرگ بازی Valheim نزدیکتر می‌شویم، شور و شوق پیرامون این بازی کمی کاهش یافته است، اما طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که بازی Valheim همچنان فروش خوبی را تجربه می‌کند. در گزارش مالی از یک سال کامل و سه‌ماهه‌ی پایانی سال مالی ۲۰۲۱ ( ژانویه سال ۲۰۲۱ تا مارس سال ۲۰۲۱) که توسط Embracer Group منتشر شده است، مشخص شده که بازی Valheim تاکنون بیش از ۶.۸ میلیون نسخه فروش داشته است.

همچنین گزارش شده است که این بازی طی این سه ماه ذکر شده با میزان تقریبا ۹۳.۶ میلیون دلار به درآمدزایی Coffee Stain کمک کرده است. گروه Embracer پیش‌بینی می‌کند که پیش از پایان سه‌ماهه مالی جاری در ژوئن، بازی Valheim میزان ۱ تا ۱.۲ میلیون نسخه‌ی دیگر فروش داشته باشد.

اولین به‌روزرسانی مهم در برنامه‌ی سازندگان برای بازی Valheim آپدیت بزرگ Hearth and Home است که بر تهیه غذا، افزودن دستور العمل‌های بیشتر و محتویات دیگر تمرکز خواهد کرد. به‌روزرسانی بعدی‌ با نام Cult of the Wolf برخوردهای جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد و همچنین آپدیت Ships and the Sea بیوم اقیانوسی را گسترش خواهد داد و بر سفارشی سازی کشتی‌ها متمرکز است. به‌طور کل دشمنان جدید، بیوم‌ها، باس‌‌ها، منابع و آیتم‌های جدیدی امسال به بازی Valheim اضافه خواهند شد. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده