// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸

تمرکز سازندگان Valheim روی نخستین آپدیت بزرگ بازی

بازی Valheim یکی از پدیده‌های صنعت بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۱ میلادی است که به فروشی بسیار معرکه دست یافت و چند رکورد عالی از خود ثبت کرد.

استودیو Iron Gate هرگز فکر نمی‌کرد که بازی Valheim، اثری مستقل و ساخته‌شده توسط پنج نفر بتواند به فروشی بالاتر از پنج میلیون نسخه در فاز ارلی اکسس برسد. اما در همین حین سازندگان بازی مستقل Valheim قول دادند که تحت تاثیر این موفقیت عجول و بی‌نظم نشوند و همچنان با همان سرعت درست، روی محتواهای بیشتر برای تکمیل بازی کار کنند. حالا آن‌ها می‌گویند که آماده‌ی تمرکز کامل روی ساخت آپدیت Hearth and Home هستند که وقتی عرضه شود، عملا حکم بزرگ‌ترین DLC بازی تا آن روز را پیدا می‌کند. پس اگر عاشق این بازی بقامحور با حضور وایکینگ‌ها هستید، حالا می‌دانید که اندکی بیشتر از قبل به غنی‌تر شدن جهان آن نزدیک شده‌ایم.

در حقیقت استودیو Iron Gate باور دارد که اکنون دیگر به اندازه‌ی کافی روی رفع باگ‌های نسخه‌ی فعلی بازی Valheim وقت گذاشت. پس درحالی‌که مردم می‌توانند از این نسخه با خیال راحت‌تر لذت ببرند، بازی‌سازها مشغول کار روی گسترش محصول با آپدیت بزرگ Hearth and Home می‌شوند. ولی آن‌ها هیچ زمان دقیقی برای عرضه‌ی این آپدیت یا خود نسخه‌ی اصلی بازی Valheim اعلام نکردند. درنهایت سازندگان یک تصویر را تحویل گیمرها دادند و گفتند که باید آن را نخستین نگاه به آپدیت Hearth and Home بازی Valheim به شمار آورد.

کلاغ یا زاغ نشسته روی مجسمه یا دست انسان زیر برف در اولین آپدیت بسیار بزرگ بازی مستقل Vallheim


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده