نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰

سونی: منتظر بازی های تردپارتی پلی استیشن 5 باشید

پس از اینکه به‌تازگی اعلام شد بیش‌ از ۲۵ بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 در دست ساخت است، حال به‌نظر می‌رسد سونی برای کاربران این کنسول نسل نهمی برنامه‌‌های بیشتری در سر دارد.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که اخیرا هرمن هولست، مدیر PlayStation Studios، به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال حاضر بیش‌از ۲۵ بازی انحصاری ازجمله God of War: Ragnarok، بازی Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7 برای کنسول پلی استیشن 5 در دست ساخت است. اتفاقی که چشم‌انداز مثبتی به‌ روی کاربران این کنسول نسل نهمی باز خواهد کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه ساعاتی پیش کریستین سوونسون، معاون و مسئول روابط ترپارتی در پلی استیش، درکنار این موضوع به خروجی‌ها و آثار تردپارتی که قرار است برای PS5 عرضه شود نیز اشاره کرد. «فقط صبر کنید و ببینید که چه بازی‌هایی از شرکای تردپارتی ما به بازار عرضه خواهد شد.»

تابه امروز تعداد زیادی بازی انحصاری از استودیوهای تردپارتی از جمله GhostWire: Tokyo، بازی Deathloop، بازی Forspoken و Final Fantasy 16 برای پلی استیشن 5 معرفی شده‌اند. البته بازی Kena: Bridge of Spirits که قرار است در ماه اوت به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن منتشر شود را نیز نباید فراموش کرد.

حال لطفا شما هم در پایان نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این موضوع و آینده کنسول‌ پلی استیشن 5 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده