// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۹

سونی: استودیوهای پلی استیشن در حال ساخت بیشتر از ۲۵ بازی هستند

هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی سونی اعلام کرد که هم‌اکنون بیشتر از ۲۵ بازی ویدیویی انحصاری مراحل ساخت خود را در PS Studios جلو می‌برند و حدودا نصف آن‌ها مجموعه‌های کاملا جدید هستند.

با انتشار یک مقاله‌ی مفصل توسط رسانه‌ی وایرد، اطلاعات تازه‌ای راجع به وضعیت بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در نسل ۹ کنسول‌های بازی‌های ویدیویی منتشر شد. اکنون می‌دانیم که استودیوهای بازی‌سازی پلی استیشن در مجموع مشغول ساخت بیشتر از ۲۵ بازی ویدیویی هستند. نکته‌ی جالب این‌جا است که حدودا نیمی از آن‌ها را بازی‌هایی تشکیل می‌دهند که مجموعه‌هایی تازه را آغاز خواهند کرد. باید به یاد داشته باشیم که Sony XDev یکی از استودیوهای بازی‌سازی فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) پلی استیشن است که برای ساخت بازی‌های مختلف انحصاری پلی استیشن با استودیوهایی همچون هوس‌مارک قرارداد می‌بندد.

این بیشتر از ۲۵ بازی انحصاری را ویدیوگیم‌های بزرگ و کوچکی تشکیل می‌دهند که متعلق به ژانرهای متفاوتی هستند

جیم رایان، رئیس و مدیر اجرایی پلی استیشن مدتی قبل اعلام کرد که پلی استیشن 5 بیشتر از هر کنسول دیگر سونی تا به امروز، بازی‌های انحصاری خواهد داشت. هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی سونی می‌گوید: «تنوع قابل توجهی بین این بازی‌های انحصاری وجود دارد؛ محصولاتی که توسط استودیوهای بازی‌سازی قرارگرفته در نقاط مختلف دنیا ساخته می‌شوند. بیشتر از ۲۵ بازی که به ژانرهای مختلف تعلق دارند و بعضی از آن‌ها کوچک و برخی از آن‌ها بزرگ هستند». ما می‌دانیم که بازی Ratchet and Clank: Rift Apart اینسامنیاک گیمز و بازی Horizon Forbidden West گوریلا گیمز تنها دو مورد از این بازی‌ها هستند و در سال جاری میلادی از راه می‌رسند.

لوگو استودیو های بازی فرست پارتی (اختصاصی/انحصاری) اصلی پلی استیشن سونی

همچنین نباید فراموش کرد که استودیو Haven جید ریموند و استودیوهای بازی‌سازی Firewalk از قبل وارد همکاری با استودیو Sony XDev شده‌اند و بازی جدید و انحصاری خود را تحت برند PS Studios عرضه خواهند کرد. البته که بسیاری از این «بیش از ۲۵ بازی ویدیویی» هنوز معرفی هم نشده‌اند و مراحل ساخت خود را در سکوت خبری کامل جلو می‌برند.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده