// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸

همکاری استودیوهای بازیسازی ایکس باکس با سازنده Call of Duty Mobile

مایکروسافت برای ساخت نوعی محتوای ویدیو گیمی با TiMi Studios، زیرمجموعه شرکت چینی Tencent همکاری می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس با TiMi Studios، سازنده‌ی Call of Duty Mobile و یکی از زیرمجموعه‌های شرکت چینی Tencent نوعی همکاری را آغاز کرده است. این خبر که در یک وب‌سایت چینی و به زبان چینی منتشر شده، توسط گوگل ترنزلیت به انگلیسی ترجمه شده است و در آن می‌خوانیم که این دو شرکت «با همکاری یکدیگر می‌توانند محتوای ویدیو گیمی عالی تولید کنند و نوعی تجربه‌ی حسی جدید را در زمینه‌ی بازی‌ها به بازیکنان ارائه دهند.» همچنین اشاره شده که اطلاعات بیشتر از این همکاری در ماه‌های آتی منتشر خواهد شد.

براساس منابع خبرگزاری رویترز، TiMi Studios در حال حاضر بزرگ‌ترین استودیوی بازی‌سازی دنیا محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۰ توانسته ۱۰ میلیارد دلار درآمد کسب کند. این استودیو در غرب بیشتر به‌خاطر بازی کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شود که اخیرا خبر آمد بیش از ۵۰۰ میلیون بار روی پلتفرم‌های موبایلی دانلود شده است. بااین‌حال، تیمی استودیوز بازی‌های دیگر نیز می‌سازد که در چین و کشورهای آسیای شرقی طرفداران بی‌شماری دارد. یکی از این بازی‌ها Honor of Kings، یک بازی الهام‌گرفته‌شده از لیگ آو لجندز است که به‌لطف محبوبیت بالایش در چین، در حال حاضر یکی از پول‌سازترین بازی‌های موبایلی در جهان است.

TiMi Studios همچنین در حال حاضر در حال ساخت بازی Pokémon Unite، یک بازی چندنفره‌ی فری تو پلی و در سبک MOBA است و قصد دارد آن را برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، اندروید و iOS منتشر کند. حال باید منتظر ماند و دید که همکاری مایکروسافت با تیمی استودیوز قرار است به ساخت چه اثری بینجامد و آیا بازی مشترک آن‌ها در انحصار پلتفرم‌های موبایل خواهد بود یا برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی همکاری این دو شرکت چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را درخصوص بازی مشترک ایکس باکس و تیمی استودیوز با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده